Alkoholisti-isä antoi taas lupauksen raittiista joulusta. Mun silmiini omalla tavallaan vakaa ja järkevä esitys, jota seurasi ansaittu voitto. Mutta loistokkuutta HIFK:ssa ei ole pätkääkään, nyt on sitten karvapersekiekon aika. Mua ei kauheasti viehätä tämä viivelähtöjen rakastaminen ja pelin kerääminen oman maalin takaa 5vs. 5 -tilanteessa, mutta jos se on paras tapa saada painetta ylös, niin sitten näin on tehtävä. Ketjut ovat kaukana balanssista edelleen ja kuten jo kokoonpanoketjussa totesin: Somervuoren istuttaminen Piiparisen ja Ekin kanssa kolmoseen on oikeusmurha tätä luontaista maalintekijää kohtaan. Petun ketjulotto päätyy aina niin, että korkeintaan kaksi ketjua on ajateltu hyökkääviksi ja ongelma on siinä, että pelaajarosterissa on täten liikaa käsiä. Niinpä joku kätinen löytää aina itsensä alemmasta ketjusta. Erikoinen tilanne, yleensä se menee niin päin, että joukkueessa on liian vähän taitoa ja joku kädetön mouhoaa liian ylhäällä. HIFK:ssa siis tämä päinvastoin.
Norja oli hyvä. Pakkohan tästä kaverista on digata silläkin tietoa, että kyseessä on kuherruskuukausi ja niin oli aikanaan Niemisellä ja Stathosillakin. Jos HIFK vaihtaa tänään maaliin Lunkan, kuten olen ymmärtänyt, kyseessä on outo ja perustelematon valinta. Melart on edelleen mun silmiini viehättävän fyysinen ja arvostin myös Ekin uhoilua. HIFK:sta pitää löytyä myös ilkeyttä.
edit: Kyllä vähän täytyy täälläkin pudottaa antilaseja. Kolme pistettä selvästi ylempänä olevaa joukkuetta vastaan. Älkää jaksako pitää samaa Petu-levyä päällä silloin, kun ei ole aihetta. Petun sinkulla on myös B-puoli ja siinä HIFK ottaa duunarivoittoja. Se on kiistatta parempi kuin A-puolen floppi "Sekaisin ja huonolla asenteella".
Norja oli hyvä. Pakkohan tästä kaverista on digata silläkin tietoa, että kyseessä on kuherruskuukausi ja niin oli aikanaan Niemisellä ja Stathosillakin. Jos HIFK vaihtaa tänään maaliin Lunkan, kuten olen ymmärtänyt, kyseessä on outo ja perustelematon valinta. Melart on edelleen mun silmiini viehättävän fyysinen ja arvostin myös Ekin uhoilua. HIFK:sta pitää löytyä myös ilkeyttä.
edit: Kyllä vähän täytyy täälläkin pudottaa antilaseja. Kolme pistettä selvästi ylempänä olevaa joukkuetta vastaan. Älkää jaksako pitää samaa Petu-levyä päällä silloin, kun ei ole aihetta. Petun sinkulla on myös B-puoli ja siinä HIFK ottaa duunarivoittoja. Se on kiistatta parempi kuin A-puolen floppi "Sekaisin ja huonolla asenteella".
Viimeksi muokattu: