HIFK:n peliesitykset kaudella 2010-2011

  • 548 423
  • 2 221

scholl

Jäsen
Tämä meni taas HIFK:lta sarjaan aivan turhat ja vitun tyhmät tappiot. 3-2 johto, Kalpa aivan kusessa ja peli ns. kotiin vientikunnossa. Mitä tekee HIFK? Tyhmä jäähy Kovaselta ja vielä tilanteen jälkeen ja tietysti siitä 3-3. Jatkoaika tuttua HIFK huttua: Ensin Södeholm vitun tyhmä jäähy ja Kankaanperä heti perään. Eikö näistä nyt ole jo perkele opittu mitään? Alkukauden TPS-HIFK pelin klooni. Ei ollut ensimmäinen tällä kaudella ja luulen ettei viimeinen.

Toi on tyypillistä, että IFK ryssii loput. Eikös narrejakin vastaan annettu tulla muutama sekunti ennen peliä tasoihin ja jatkoajathan IFK häviää aina. Silloin taisi hävitä 3 sekuntia ennen loppua.

Pleijareita ajatellen tuollainen touhu vituttaa ja pelottaa. Sheddenin aikana oltiin hyviä lopussa, nyt ei niin ole ollut kuin ajoittain. Tuollaiset Kalpat pitäisi kyllä hoitaa vaikka vasemmalla kädellä. Herätykseksi lähettäisin nyt Ramun ketjun hakemaan viikoksi vauhtia Kivasta ja tilalle vaikka joku Töykkälä-Porthen-Lostedt ketju pariksi peliksi näyttämään kenellä on energiaa ja kuka on löysäjätkä.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Herätykseksi lähettäisin nyt Ramun ketjun hakemaan viikoksi vauhtia Kivasta ja tilalle vaikka joku Töykkälä-Porthen-Lostedt ketju pariksi peliksi näyttämään kenellä on energiaa ja kuka on löysäjätkä.

Tähän liittyen, näkikö joku "adoptio-lasta" ylipäätänsä kentälle eilen? Ahtiksen sentään huomasi ryssimässä maalipaikkoja, mutta haatis oli totutun luokaton. Sille tekisi mestis-keikka hyvää.
 

scholl

Jäsen
Tähän liittyen, näkikö joku "adoptio-lasta" ylipäätänsä kentälle eilen? Ahtiksen sentään huomasi ryssimässä maalipaikkoja, mutta haatis oli totutun luokaton. Sille tekisi mestis-keikka hyvää.

En kuullut selostajankaan kertaakaan mainitsevan Haatajaa. En ole varma oliko kokoonpanossa. Ahtola ryssi ekassa erässä selkeän maalipaikan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse asiassa torstaina poppariosastolla istuu olosuhteiden pakosta Koo-osaston isoin eli Kankaanperä. Kymppitili napsahti täyteen kolmannen ulosajon myötä. Saapa nähdä kuka laitetaan Järventien pariksi. Kurvinen varmaan.

No niinpä onkin. Onneksi vain yksi peli penalttia, eipä siinä, Kurvinen on hyvä stuntti Maran viereen. Nyt voi Kankaanperä sitten ottaa huolella lisää ulosajoja, mieluiten niin, että kymppitili tulisi vielä kertaalleen täyteen ennen pleijareita.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Tähän liittyen, näkikö joku "adoptio-lasta" ylipäätänsä kentälle eilen? Ahtiksen sentään huomasi ryssimässä maalipaikkoja, mutta haatis oli totutun luokaton. Sille tekisi mestis-keikka hyvää.

Mun mielestä toi Ahtola-Ramu-Hade ketju on ollut liigan valovoimaisin ja sitä ei missään nimessä tule hajottaa. Eilenkin sekä Haataja että Ahtola tekivät tärkeää työtä joukkueen eteen luomalla KalPalle ns. false sense of securityn ja näin ollen kuopiolaiset eivät olleet hereillä kun IFK:n kaikki muut ketjut tekivät maalin.
 

Stigu

Jäsen
Jotenkin tästä "HIFKn pakisto ei ole tarpeeksi fyysinen, viimeistään keväällä nähdään" -mantraa on nyt toistettu sen verran paljon, että tietyt tahot näkevät HIFKn pakiston antifyysisenä riippumatta siitä, mitä kentällä tapahtuu. Eli nähtävissä on sama ilmiö kuin jos ottaa yhden inhokkipelaajan erityistarkkailun alle peleissä, jolloin varmasti ei näe tämän otteissa mitään hyvää.
Niin, ei meitä "Tietyn tahon" edustajia täällä hirveästi ole. Itselleni tuo Kovasen hankkiminen oli kieltämättä kova(nen) kolaus. Tilannetta voi verrata seuraavaan esimerkkiin.

Unelmiesi nainen on suostunut kanssasi treffeille, ja tiedät, että jos pelaat korttisi oikein, löydät itsesi illalla hänen sängystään. Olet harjannut hampaasi, käynyt parturissa, ostanut uuden pikkutakin, ja kiillottanut kenkäsi. Ainoa asia, mikä pitäisi korjata iltaa varten, ovat housusi: niissä on 20 sentin halkeama perseen kohdalla. Mutta sen sijaan, että menisit räätäliin korjauttamaan housut, mitä teet: Ostat räätäliin varatuilla rahoilla iltaa varten "Isäntä"-pipon, ja a) uskot että tämä hankinta oli se kirsikka kakun päällä, ja b) toisaalta toivot ettet joutuisi unelmiesi naisen kanssa illan aikana tilanteeseen, jossa joutuisit esim. kumartumaan perse häneen päin.

Kyllä ainakin itse näen, että Nybari+Kojo hyytyivät loppumetreillä, kun kakun päälle piti laittaa kirsikka, tulikin pöytään Latz-kissanruokapurkki. Mutta toisaalta on positiivista, että useimmat näkevät Kovasen hankinnassa näitä syvyys-leveys-dimensioita, ja viimeisimpänä tämän rotaatio-dimension, itse en niitä näe.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ainakin itse näen, että Nybari+Kojo hyytyivät loppumetreillä, kun kakun päälle piti laittaa kirsikka, tulikin pöytään Latz-kissanruokapurkki.

Väärä vertaus Stigu. Kovanen oli strösseliä jo sinänsä hienon kakun päälle. Itse olen siinä vaiheessa pettynyt Kovasen hankintaan, mikäli Kurvisen peliaika kärsii suuresti. Kurvinen on varma omanpään pakki ja kuvittelin Kovasen lähinnä Kousan paikalle ja rotaatiota sen mukaan miten äijiä on saitsulla - Kurvisen paikan roolinsa vuoksi oletin jo sementoituneen tuohon nippuun. Kovasen plus miinus saldo koko uran ajalta ei ole miellekästä luettavaa ja virhe kieltämättä on, jos heikohko puolustuspään pelaaja korvaa varman pelaajan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eiköhän Kovanen hankittu paikkaamaan numeraalisesti pakkien määrää, kun Eddie Del Grossosta ei ollut sm-liigapelaajaksi. En minäkään hyppinyt kattoon, kun luin Kovasen sopimuksesta loppukauden 10-11 ajan HIFK:n kanssa, mutta kyllä HIFK:n puolustus kokonaisuutena vahvistui, kun Del Grosso palas Las Vegasiin ja nyt HIFK:n kahdeksan liigatason puolustajan ryhmään kuuluu Tommi Kovanen, eikä Del Grosso. Ihan hyvä pieni kokoonpanon ugrade Nybarilta minusta tämä vaihdos puolustajien porukkaan, joka toteutettiin ennen joulua.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noita joukkueita vastaan on tällä kaudella toistaiseksi saatu 15 pistettä 21:stä. Heikentyikö siis HIFKn pakisto nyt Kurvisen vaihduttua Kovaseen niin totaalisesti, että jatkossa ollaan noita jengejä vastaan jyrän alla ja lapasia fyysisesti? Vai mitähä?

Ei heikentynyt. Joo, hyvin on pelattukin niitä vastaan. Luuletko että kiekko tulee pomppimaan täsmäälleen samalla tavalla jos ja kun kohdataan ne keväällä?

Pointtina oli se, että mikäli Kovanen tuli EDG:n korvaajaksi, saatiin vahvistusta isolla veellä. Mutta jos Kovanen oli pakiston viimeinen silaus, se Stigun kirsikka, mentiin perse edellä puuhun. Mitä Kovanen tuo mitä meillä ei jo ole? Sen sijaan pakiston fyysinen vahvuus, se niiden ässäkortti keväällä, jäi nyt entiselleen. Kanki, Mara, Söde ja Kurvinen(+Melart) tulevat kantamaan koko tämän taakan. Siinä vaiheessa kun peli on kuumimmillaan, ei ole varaa pitää Kovasta tai Kousaa jäällä. Nämä hyökkäyspään väkkyrät ovat täysin turhia kun pitää heittää vastustajaa pois maalilta tai nostaa sitä seinälle.

Mä toistan tätä kutsumaasi mantraa siksi, että se on mun mielestä meidän heikoin kohta tällä hetkellä. Hyökkäyspeli meiltä sujuu ja on toiveita että saadaan vielä Micke ja Bobby rinkiin. Ei sinne tarvita enää ketään. Pakisto on ollut mun mielestä meidän eniten vahvistusta(jos mv:t eivät enää petä) kaipaava osio. Siellä on jo kiekollista riittävästi(Söde, Mara, Kousa) joten olisi kaivannut yhtä fyysisempää kaveria(huomio kaikki, ei hampaatonta kanukkia). Sellaista kanki vol 2:sta jos nyt kiteytetään. Melart voisi olla se mutta mä en usko Nokan ottavan tätä riskiä, syöhän se kuitenkin peliajan Kovaselta tai Kousalta. Kyllä mä näen kuules paljon hyvää meidän pakistossa. Liigavertailussa se on aivan kelvollinen. Mutta olisi siis halunnut sitä vahvistettavan täysin erilaisella pelaajalla kuin Tommi Kovanen. Näin ei käynyt ja siksi pidän nyt hieman tätä 'mähän sanoin' menoa. Mutta toivon silti että meidän pakit hoitavat hommansa ja Kovanen taituroi paljon meille pisteitä. We'll see.

Lisäksi Red Machinen mainitsemasta "haistakaasikailusta" tulee täysin tyhjän tynnyrin kolistelua siinä vaiheessa, kun vastassa on joukkue, joka on selvästi pelillisesti edellä.

Äh ja höpöhöpö. Vrt. viime kevättä. Tän liigan dumarit on kakkahousuja ja silloin oikein peluutettuna mäkelät ja honkaset on arvokkaita pelaajia. Pakiston vesaviitakoskia. Sellaiset kaverit istuvat toki jäähyllä mutta ei niitä sinne koko aikaa heitetä vaan pelin koveneminen on vähän niinkuin sanomattakin selvää, myös dumareille. HPK käytti tämän viime keväänä hyvin edukseen ja marssi finaaleihin asti missä sitten loppui gaso. Mutta se siitä.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HPK käytti tämän viime keväänä hyvin edukseen ja marssi finaaleihin asti missä sitten loppui gaso. Mutta se siitä.

Kannattaa muistaa, että kokonaisuudessaan HIFK on paljon parempi joukkue paremmin hioutuneella pelitavalla tällä kaudella. Loppupeleissä ne joukkueet menevät todennäköisimmin pitkälle, joilla on pelitavat ja rutiinit hallussa - HIFK oli tällä saralla viime kaudella vielä loppujen lopuksi kaukana riittävästä tasosta ja tämä mahdollisti HPK:n tasoisen joukkueen menestymisen meitä vastaan. Tällä kaudella mm. HIFK:n oman pään pelaaminen on parantunut huomattavasti mikä näkyy jo pelkästään päästettyjen maalien saldosta. En ole pätkääkään huolissani Honkasista, Mäkelöistä tai muista vastaavista. Ennemmin vastustajan kannattaa huolia Peltosesta, Hamiltonista, Kuhdasta, Granlundista ja kumppaneista ja siitä että punaiset tekevät paljon maaleja, mutta päästävät niitä myös vähän.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei heikentynyt. Joo, hyvin on pelattukin niitä vastaan. Luuletko että kiekko tulee pomppimaan täsmäälleen samalla tavalla jos ja kun kohdataan ne keväällä?
No ei varmasti pompi samalla tavalla, mutta miksi erityisesti pitäisi lähteä siitä olettamuksesta, että kiekko pomppisi jotenkin huonommin HIFKn kannalta?

Jos nyt viime kevään Honkanen-Mäkelä -pakkiparin glooria unohdetaan ja verrataan HIFKn pakiston pelaajaprofiilia viime vuosina mestaruuden voitaneisiin pakistoihin, niin ei siitä fyysisyyttä puutu. Olennaisempi ongelma on, että riittääkö esim. Kousa ainoaksi rightin yv-pakiksi ja montako suoraan vastustajan maaliin johtavaa hasardia Järventie tänä keväänä tekee.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
riittääkö esim. Kousa ainoaksi rightin yv-pakiksi

Kyllähän myös Hamilton pelaa rightin yv-pakkina.

Suurin huolenaiheeni pleijareita ajatellen on puolustuksen (etenkin Kousa-Kovanen-Vallin-Järventie) riittävyys oman maalin edessä, mutta siitä taitaa olla aika moni täällä samaa mieltä joten eipä siitä varmaan väittelyä saa aikaseksi.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bismarck: Amen ja kippis. Täsmälleen samaa mieltä olen tosta joukkueen pelisysteemin hioutumisesta. Tällähän esim. HPK ja TPS olivat viimekeväänä finaaleissa+sitten ne muutamat yksilöt(Filppula, Laakkonen, Sweatt, Viitaluoma ja toi glooripari). Meiltä löytyy yksilöitä tähän(VP, Hamilton, Wirtanen). MV:t sitten erikseen. Ei olisi kerhokaan pitkällä tälläkään kaudella ilman Lassilaa. Pelisyystemi ei kuitenkaan kanna loputtomiin vaikka kuinka olisi selkään isketty. Leveyttä(löytyy), fyysisyyttä&kiekollisuutta(löytyy rajoitetusti), ratkaisijoita(no löytyy prkl) yms. Monesta palikastahan tämä on kiinni. Kuitenkin mun muistista ei olla pyyhitty viime kevättä, jolloin HIFK:lla oli tasokas(ei näin tasokas mutta voittava kuitenkin) rosteri, pelisysteemi ja voiton avaimet omaava veska. Silti tuli mahalasku. Veliseni, mä pelkään koska monesti on kosahdettu juuri ratkaisevalla hetkellä. Siksi mä spekuloin ja esitän mielipiteitä, that's all :)

Dennis: Hyvä pointti toi Järventien hasardi-alttius. Samaahan periaatteessa voidaan joskus 'tilata' Södeltäkin. Virheetöntä ei edes HIFK pysty scouttaamaan :) Mutta tässäkin kohtaa miettisin, mikäli esim. Mara hasardoi niin voisiko Kovanen paikata Maraa jos em. istuisi pari vaihtoa penkillä?

Suurin huolenaiheeni pleijareita ajatellen on puolustuksen (etenkin Kousa-Kovanen-Vallin-Järventie) riittävyys oman maalin edessä, mutta siitä taitaa olla aika moni täällä samaa mieltä joten eipä siitä varmaan väittelyä saa aikaseksi.

Kuin omasta suusta. Sinänsä järjetön ajatus, mutta jollain tasolla mä luulen paljolti olevan kiinni siitä minkälaisen kevätkunnon Vallin ja Kousa löytää. Jos nämä kaverit saavat juonen päästä kiinni, ei me tarvita Kovasta ja Marakin voi pari kertaa hasardoida(junttimainen sana). Kanki-Mara, Vallin/Kurvinen-Söde, Kousa Melart/Kurvinen. Mitäs me enää Tommilla..
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Suurin huolenaiheeni pleijareita ajatellen on puolustuksen (etenkin Kousa-Kovanen-Vallin-Järventie) riittävyys oman maalin edessä, mutta siitä taitaa olla aika moni täällä samaa mieltä joten eipä siitä varmaan väittelyä saa aikaseksi.


Sen verran saadaan aiheesta väittelyä, että kun vastustajan hyökkääjät ovat viime aikoina lyöneet perseensä parkkiin meidän maalin eteen niin siellä on ollut myös HIFK:n pakkien lisäksi AINA yksi tai kaksi hyökkääjää tukemassa. Nykyisin puolustetaan viisikolla ja mielestäni meillä on hyvät hyökkääjätkin olemassa siihen tarkoitukseen. Itse en ole ollenkaan huolissani puolustus päästämme tällä hetkellä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eilen kuitenkin kaaduttiin puolustuksen virheisiin. Virheitä ymmärtääkseni tehdään kun vauhti, taito tai fysiikka ei riitä... Joten viisikkopuolustuksesta huolimatta olen minäkin huolissani puolustajien kyvystä hoitaa tilanteet.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Joten viisikkopuolustuksesta huolimatta olen minäkin huolissani puolustajien kyvystä hoitaa tilanteet.

Mitkäs maalit laittaisit ainoastaan puolustajien piikkiin? Yhtään merkkausvirhettä ei sattunut omalla maalilla, josta maali olisi syntynyt. KalPan eka maali tuli keskialueen tumpeloinnista ja siitä saa ottaa kunnian kaikki kentällä olleet. Tokassa maalissa Masuhr tällää siniseltä suht helposti maalin ja kolmannessa Lundellia vietiin kuin kuoriämpäriä. 3. ja 4. maali syntyivät HIFK-pakkien jäähyilystä, näistä Kovasen jäähy oli turha, Södenkin siinä mielessä, että ei noin pahasti voi olla vietävissä. Kankaaperän jäähy oli selkeää turhautumista.

Yhteenvetona: Lunkan piikkiin kaksi maalia ja yksi maali puolustajien piikkiin. Miettisen eka maali meni myös suht helposti, näytti siltä, että Lunkalla ei ollut mitään hajua tekemisistään... Viisikkopuolustus toimi pääsääntöisesti hyvin eilen, koska KalPan pelaajat pyörivät kulmissa (ja nehän menevät sinne ihan vapaaehtoisesti), maalille nousuja ei tullut kuin pari ja nekin olivat heikkoja yrityksiä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ennen Kovasen jäähyä johdimme peliä 2-3. Kolmatta ja neljättä ei siis ehkä olisi tullut :)

Totta, mutta itse puolustuspelaaminen oli kyllä kenttäpelaajien osalta ihan hyvällä mallilla... ja edelleen, Lundellille meni aivan liian helposti tuo Salmisen maali. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun HIFK-pelaajien kuuppa ei kestänyt Kuopiossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisessä KalPa-pelissä kentällä ei soinut omassa päässä kertaakaan, kun seuraavat pelaajat olivat kentällä: Kousa, Kuhta, Hamilton, Järvinen, Kovanen, Liivik, Pöysti, Töykkälä ja Söderholm. Lopuilla soi kerran ja fyysisen pelin patriarkka "Iso-Koo"-Kankaanperällä kahdesti. Että eipä sillä voimalla ainakaan eilen kuuhun menty.

Järventien ja Kankaanperän pitäisi molempien huilata pari peliä ja katsoa, löytyisikö sittenkin parempi kokonaisuus hajottamalla heidän pakkiparinsa. Jo pidemmän aikaa on ollut havaittavissa tältä kaksikolta sellaista pelailua ja turhaa selän suoristumista. Tietynlainen työntekemisen nöyryys on loistanut poissaolollaan. Kankaanperälle kun ei ole haastajaa omassa porukassa, niin siinähän hänellä on sellainen vapaamatkustajan paikka tarjolla. Parhaimmillaan he ovat varmaankin liigan paras pakkipari, mutta ei se ilmaiseksi tule. Jokainen tilanne pitää pelata täysillä ja systeemiä noudattaen, ihan niin kuin muidenkin.

Ja Ramu pitäisi ehdottomasti heittää ykkösen keskelle, edes kokeeksi. Tai sitten Ahtolaa ja Haatajaa vaan kiertoon ja uutta ukkoa tilalle. Ei IFK:llakaan ole varaa loputtomasti odotella, että josko kohta saisi juonenpäästä kiinni. Parikymmentä peliä saa kyllä riittää. Seuraavaa kokelasta tilalle ja runkkarin lopussa voidaan kokeilla uudelleen, josko maistuisi nykyiselle kolmikolle maalintekokin paremmin. Nyt siellä on 2-3 ukkoa, joilla on enemmän tai vähemmän kuuppa juntturassa, kun yhteispeli ei toimi. Tai jos toimiikin, tulosta ei tule. Se ei riitä, että paperilla toimii ja ajatellaan lätkästä samalla tavalla, jos tuloksen tekemisessä on hiljaista.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Eilisessä KalPa-pelissä kentällä ei soinut omassa päässä kertaakaan, kun seuraavat pelaajat olivat kentällä: Kousa, Kuhta, Hamilton, Järvinen, Kovanen, Liivik, Pöysti, Töykkälä ja Söderholm.

Ei mennyt ei, mutta näistä Kovanen ja Söderholm ottivat omasta mielestäni täysin turhat jäähyt ja todistivat boxista KalPan maaleja. Ja tässä on ihan turha vaiva laittaa yhtään mitään dumareiden piikkiin. Varsinkin Nauris-Tommin jäähy oli herran omaa ansiota.

Kanki-Mara parilla on ollut ehkä "pitkästymistä" havaittavissa. Jos Kovasta pitää kerran peluuttaa Kurvisen sijaan, laittaisin hänet Kangen pariksi ainakin kokeilumielessä (kun Kanki on kymppitilinsä tyhjännyt). Siinä voisi olla jossain määrin toisiaan täydentävä pari. Vallin-Mara voisi olla tätä myös...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mennyt ei, mutta näistä Kovanen ja Söderholm ottivat omasta mielestäni täysin turhat jäähyt ja todistivat boxista KalPan maaleja. Ja tässä on ihan turha vaiva laittaa yhtään mitään dumareiden piikkiin. Varsinkin Nauris-Tommin jäähy oli herran omaa ansiota.

Tästä olen siinä mielessä samaa mieltä, että Kovanen otti jäähyn huonoon aikaan, mutta jäähyn syy oli mielestäni oikeinkin "asiallinen". Tällä ajan takaa sitä, että jos sinne meidän veskarin päälle joku heittäytyy tai heitetään, niin siinä voi sitten vähän valmistautua ottamaan iskua vastaan. Eli idea oli jees, toteutus ja ajankohta olivat huonoja. Kovasen "puolustukseksi" voi laskea sen, että palasi kaukaloon pitkän tauon jälkeen ja uuden jengin mukana heti ex-kotikaukaloon. Että ihmekös tuo, jos oli vähän into piukeena.

Mutta kyllä, siltikin jälkikäteen on helppo sanoa, että tyhmä ja täysin turha jäähy. Ja ihan selviä jäähyjä olivat kaikki, turha siitä on kenenkään itkeä.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Fiilis

Mulla on sellainen fiilis, missä toivon olevani väärässä, että meillä on alkanut ja jatkuu pelillinen alamäki. Tänään näätien tsekit pääsevät vaihtiin ja pisteet matkaavat Ouluun. Toivottavasti olen väärässä ja porskutus jatkuu, tammi- helmkikuussa otetaan narreiltä 9 pts, pelkään vaan, että pisteet menevät 2-7.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mulla on sellainen fiilis, missä toivon olevani väärässä, että meillä on alkanut ja jatkuu pelillinen alamäki. Tänään näätien tsekit pääsevät vaihtiin ja pisteet matkaavat Ouluun. Toivottavasti olen väärässä ja porskutus jatkuu, tammi- helmkikuussa otetaan narreiltä 9 pts, pelkään vaan, että pisteet menevät 2-7.

Mistäs tällaisen fiiliksen olet saanut? Toisaalta, ei haittaa, vaikka pieni alamäki tapahtuisikin. Se on yleensä luonnollista, jos joukkue on vetänyt kovaa treeniä joulutauolla. Pääasia kuitenkin on, että tuo alamäki ei jatku enää helmikuun puolella. Pitää ottaa sekin huomioon, että HIFK:lle, tammikuu tulee olemaan aika haasteellinen vastustajien suhteen, kärkiporukoita vastaan pelataan pääsääntöisesti. Mutta, kyllä tänään näädät saavat tuta Nordiksen kapean kaukalon ja raivoisan kotijoukkueen. HIFK pöllyttää tänään käppyröitä maalein 6-1, vetoa en kuitenkaan lähde tästä lyömään... ;)
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Mistäs tällaisen fiiliksen olet saanut?

Kun tietäisi! Tuli vaan kylmät väreet, että ei saatana. Viimeiset 5-10 peliä ovat olleet tarpomista (KalPa-peliä en ole nähnyt). Uskon kyllä, kun rosteri alkaa olemaan taas kuosissa ja vanhat vempat saavat rytmistä kiinni, niin homma luistaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös