Erikoinen matsi. Lähes umpipaskaa peliä, mutta silti viihdyttävää! Kyllä mä sytyn siitä, että taistellaan, tapellaan ja taklataan. Ei aina tarvitse eikä voikaan voittaa 8-2. Tärkeä voitto, koska siinä otettiin pisteet myös kovuuden alueella. Vastassa oli se toinen fyysinen joukkue, eikä matsi paikoitellen ollut kovin kaunista katseltavaa. Minä viihdyin! Ja siis kehut Bluesille. Äijäjengi. Jota ei kaadettu mitenkään ylivoimaisesti millään alueella, mutta kaadettiin kuitenkin.
Jos nyt jotain negatiivista pitää kaivaa, niin tässä nähtiin se ilme, jolla ifk:ta vastaan tullaan keväällä. Joukkue joka tappaa vauhdin, kuten Kerho viime keväänä, on melkoista myrkkyä HIFK:lle, jolla on tällaisessa tilanteessa selkeitä vaikeuksia hyödyntää ilmiselvää taitoeroaan. Tasoeroa kuvastivat hyvin rankkarikisan ekat laukojat: HIFK:lla Micke, Ville ja PW, Bluesilla...öh...Roope Ranta, joku jonka nimeä en muista ja kolmantena pakki Lajunen. Olen ennenkin sanonut, että Nokka on enemmän kotonaan toista peliätekevää joukkuetta vastaan, kuten makoisista Jyp- ja Lukko-matseista nähtiin. Sen kun jumppaa vielä kohdalleen, että joskus aikaa, tilaa ja paikkoja on todella vähän verrattuna perusrunkosarjamatsiin, ja silloinkin pitää vaan osata luottaa siihen, että meillä on kädet, niin lopussa stondaa. Kyllä ne maalit sieltä tulevat.
edit: Ylläoleva koskee yleisilmettä. Tokihan se huolestuttaa, että alkuperäinen pelkoni siitä, että Micke ei sittenkään jaksa koko kautta senana, on toteutumassa. ARG toimi hienosti, mutta PW ei riitä ykköseen. Toivotaan, että Hamilton paikkaa tilannetta.