peksa: Kiitokset vastustajan leirin näkemyksistä. Ihan tervettä välillä kuulla muidenkin mielipiteitä kuin meidän fanaattisten punapaitojen fanien. Olen muuten samaa mieltä, Kanki on Kurko isolla koolla ja kelpaisi takuuvarmasti kaikkien liigajengien miehistöihin+valmentajille. Iso, voimakas ja helvetin ilkeä.
Joka tapauksessa, viisikkopelaaminen kokonaisuudessaan on aika heikoilla kantimilla.
Tähän on helppo uskoa. Niin kauan kuin tämä kohta kusee, on loppujen lopuksi turha yksityisiä nimiä syytellä. Tosin jotkut kardinaali kestomokaajat on sitten asia erikseen, vrt. Clarken viimesyksyn pakkaskoomailu.
Jonkun pitäisi kertoa pelaajille, että työpaikka voi lähteä, jos ei pelaaminen kiinnosta. Nybondas ei tätä tule tekemään, joten kuka se sitten voi olla? UTJ pitäisi muutenkin olla seuran ulkopuolelta tullut henkilö.
Tämä on surullista, mutta kyllä ton homman pitäisi olla itsestään selvä asia kaikille ketkä pukee HIFK:n pelipaidan ylleen. Ripustaisivat koppiin vaikka kuvia entisistä pelaajista, kenelle ei työnteko maistunut. Vaikka joku Porthen pelipaita päällään missäliepuolassa nykyään onkaan varmasti olisi sellainen 'get the point?'
Palaan vielä samaan aiheeseen kuin rikkinäine levy mutta; kuinka voi olla mahdollista, ettei ton jengin viisikkopelaaminen onnistu vieläkään? Sama vitun runko, samat vitun kuviot. Aivan silkkaa paskaa. Nyt kusee homma tosi pahasti jostain omille reisille ja mun veikkaus on valmennuksen suunnassa. Mutta en lähde edes kieltämään, etteikö tietyt yksilöalisuorittajat ole osaltaan auttamassa tätä downfallia.
Ei voi kuin palata viimekeväänä jo syntyneeseen fiilikseen: HIFK todella tarvitsisi nyt Hirsoa/korvaajaa eikä yksi kpl peruspakkeja a'la Karalahtikaan olisi pahitteeksi. Meillä on kulmamöyhööjiä omasta takaa vaikka kahteen jengiin, mutta todellinen taito tai lähinnä sen puute alkaa väkisinkin jo näkymään.
Kaikkein hirvittävintä tässä on se, että vastustajat ei todellakaan tule helpottumaan. Kyllä jotkut muutkin kyntää, eikä kautta vielä olla hävitty, mutta fakta on se, että meidän(kin) pitää alkaa jo pikkuhiljaa menemään eteenpäin. Muuten jäädään jalkoihin ja pahasti.
Jos jotain positiivista tästä pitää hakea, kai se on tuo Riksmanin kuntoutuminen ja ihan ok otteet tänään. Tai näin mä olen saanut kuulla, paikallaolijat/matsin kattoneet tietänevät paremmin tämän kohdan?