Hifkin omia mainoksia on tullut muutama nähtyä. Ei nyt mitään "tajunnanräjäyttäjiä" vaan perus muistutuksia, että "Hei täällä me ollaan ja tullaan aina olemaankin, Welcome".
En minä ainakaan osaa olla kateellinen mistään tv-dokkarista. Varmasti mielenkiintoinen juttu ja tulee katsottua, jos satun tv äärelle.No vaikkapa juuri tästä tv-sarjasta.
Jätän tämän jälkeen asian tähän. Totean kuitenkin vielä, että YLE tekee ohjelmia verorahoilla kaikennäköisille ryhmille, jotka eivät välttämättä kiinnosta jokaista katsojaa. Juuri siksi tuo verorahoista mankuminen YLE:n suuntaan on erittäin huonoa argumentointia, etenkin kun ohjelman budjetti tuskin on kovinkaan suuri.
Olet oikeassa. Turha tällaisesta on narista.
...
Juuri näin. Ainoa erikoisuus on Puttosen naurettava purnaus asiasta.
Tuota videotako aikovat töllöstä tuutata pihalle? On kyllä harvinaisen tylsä mainos, joka ei ainakaan uutta kannattajakuntaa kosiskele paikalle, mutta eipä kai tuota ole niille suunnattukaan. Kunhan vanhat edes jaksavat vaivautua paikalle, niin siinäkin on jo tekemistä. Miksi mainos on tehty englanninkieliseksi ja sitten tekstitetty suomeksi, ketä tällä pyritään tavoittamaan?
Pettymys tämä mainos, aikaisemmat tuotokset ovat olleet huomattavasti parempia.
Taitaa olla maikkarin tuotantoa kyseinen mainos. Samalla formaatilla on tehty ainakin tämä Jypin mainos. Toteutuksesta toki samaa mieltä kanssasi.
Linkki youtubeen.
On kyllä ihan HIFKn näköinen mainos, grattis!Täällä IFK-fanien CHL-mainos.
On kyllä ihan HIFKn näköinen mainos, grattis!
...... Olen kiitollinen HIFK:n mainonnasta vastaaville, ettei olla omaksuttu ilmalan puudeleiden kampanjoita, kuten SDP:ltä viety Minä,Me,SDP kampanja.
Pilkun viilaustahan tämä mutta mun mielestä outo mainita siitä tuossa, olisin mielummin ylpeä Nordiksesta ja sen historiasta, olisi sitä voinut hehkuttaa tuossa 15sek sen poraamisen ja "työn teon punaisissa" sijaan.
Oli.Pitkä viikonloppu mökillä joten en mennyt CHL-peliin sakemanneja vastaan, vaikka tarkoitus oli. Mutta murheiluruudun lyhyessä väläyksessä näkyi jää töhrityn hävyttömän räikeillä ja paksuilla mainosmaalauksilla. Kuin ilmalan Luzhnik-halli pahimmillaan. Oliko tv-harha vai onko jää tosiaan maalattu osin lähes peittoon mainoksilla?
Pitkä viikonloppu mökillä joten en mennyt CHL-peliin sakemanneja vastaan, vaikka tarkoitus oli. Mutta murheiluruudun lyhyessä väläyksessä näkyi jää töhrityn hävyttömän räikeillä ja paksuilla mainosmaalauksilla. Kuin ilmalan Luzhnik-halli pahimmillaan. Oliko tv-harha vai onko jää tosiaan maalattu osin lähes peittoon mainoksilla?