HIFK:n mediaketju

  • 1 468 388
  • 5 834

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todella hyvä kampanja myös minun mielestäni. Juuri HIFK:n tyylinen ja sopivan yksinkertainen. Minulle tuli vaan heti mainokset nähtyäni mieleen nämä muutamat teikäläiset, jotka viime vuonna kävivät meidän mainokset haukkumassa sen takia, että niissä oli Jokereiden logo kuulemma liian pienellä. Näissä teidän mainoksissahan logoa ei näe lainkaan, jos sitä katsoo yhtään kauempaa, mutta tämä nyt ei minua ainakaan häiritse lainkaan, kunhan tuli mieleeni.

Jos tietää mitä katsoo ja kuuluu kohderyhmään, niin tämä mainos näkyy vielä tosi kauas. Tässä ihan kotini vieressä lauttasaaren särkiniementiellä on mainos, jossa on #16 ja se näkyy hyvin muutaman sadan metrin päästäkin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Niin, tai mistä lähtien sitten itä-Helsinki on ollut stadia? Eikös se narrien uusi hankinta kertonut liittyneensä itä-Helsingin joukkueeseen, ja silti narrit puhuvat olevan stadin ykkösiä...
Jergus on muutekin pihalla. Eihän Tapulikaupunki ole edes idässä, jos hän siellä asuu niin kuin jutuista voisi ymmärtää.

Toivottavasti telkkuunkin tulee myöhemmin jotain yhtä hienoa kuin punainen sydän. Tämä kamppis on ainakin onnistunut.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Niin, tai mistä lähtien sitten itä-Helsinki on ollut stadia? Eikös se narrien uusi hankinta kertonut liittyneensä itä-Helsingin joukkueeseen, ja silti narrit puhuvat olevan stadin ykkösiä...
Kannattaa tutustua historiaan. Tuo arvonimi on taas jaossa ensi kaudellakin. Viimeistään 01.03 tiedetään kumpi tittelin vie. Voi olla selvä jo 29.11.
Jere ei asu pohjoisessa vaan idässä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EDIT: Muistanko väärin, jos sanon toisenkin legendan pelanneen samalla numerolla? Itse en ollut syntynytkään kun Esa Isaksson vaikutti IFK:ssa, joten voi olla että menee metsään.

Ei mennyt metsään. IFK:n kaikkien aikojen paras pelaaja. Suorituksia, joita ei ole näkynyt vuosikausiin. Kiekko oman maalin takana, purjehdus läpi kentän ja metristä yläkulmaan. Se oli taidetta.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvän kampanjan kannalta varsin ikävää, että 64 ei pelaa joukkueessa...
Ei pelaa joukkueessa myöskään mainoksissa nähdyt #1, #5 tai #7 eikä tule kukaan koskaan niillä enää pelaamaankaan, eli en nyt tiedä onko tuo #64 niin paha harha-askel siinä mielessä.

Edelleen, hienoja mainoksia ja nostaa fiilistä kauden alla.
 
Viimeksi muokattu:

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa tutustua historiaan. Tuo arvonimi on taas jaossa ensi kaudellakin. Viimeistään 01.03 tiedetään kumpi tittelin vie. Voi olla selvä jo 29.11.
Jere ei asu pohjoisessa vaan idässä.

Mennään vielä vähän off-topiccina, mutta mihin historiaan pitää tutustua? Että itä-Helsinki on stadia, vai Töölön Vesa nimiseen joukkueeseen vai Jeren asuinpaikkaan?
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Mennään vielä vähän off-topiccina, mutta mihin historiaan pitää tutustua? Että itä-Helsinki on stadia, vai Töölön Vesa nimiseen joukkueeseen vai Jeren asuinpaikkaan?

Koitappa jääliekkoa. Kyllähän se on totta, ettei nykyisiä nuoria paljoa historia/ perinteet kiinnosta. Yli 10 vuotta vanhat asiat ei niitä juurikaan kiinnosta.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jergus on muutekin pihalla. Eihän Tapulikaupunki ole edes idässä, jos hän siellä asuu niin kuin jutuista voisi ymmärtää.
Eihän Jere ole missään jutuissa vihjannut tai antanut ymmärtää asuvansa enää Tapulissa. Asuu nykyään niin itä-Helsingissä kuin voi vaan asua, onhan siitä jossain lehdessäkin ollut juttua.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle tuli vaan heti mainokset nähtyäni mieleen nämä muutamat teikäläiset, jotka viime vuonna kävivät meidän mainokset haukkumassa sen takia, että niissä oli Jokereiden logo kuulemma liian pienellä. Näissä teidän mainoksissahan logoa ei näe lainkaan, jos sitä katsoo yhtään kauempaa, mutta tämä nyt ei minua ainakaan häiritse lainkaan, kunhan tuli mieleeni.

Tässä nousee tärkeään rooliin se seikka, että HIFK:n "Stadi on punainen" -teema on jatkunut jo kohtalaisen pitkään, ja sitä on leimannut mm. ruotsin kielen käyttö. Esim. edellisvuoden punaiset taustat joissa logot eivät erottuneet kaukaa kovin hyvin, mutta toimivat silti. HIFK:n markkinointi on onnistunut sen verran hyvin, että pelkkä punainen tausta ja teksti "kamrat" herättää mielleyhtymän.

Onnistunut kampanja myös minusta. Ei mikään säkenöivän mahtava, mutta tyylikäs, tehokas ja linjanmukainen.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän Jere ole missään jutuissa vihjannut tai antanut ymmärtää asuvansa enää Tapulissa.
Ei niin, mutta luvan on kuulemma kuitenkin kysynyt Tapulin pormestarilta. En tosin tiedä mikä/kuka tuo on kun ei ole juurikaan ollut tarvetta käydä siellä päin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Piti onnitella Hifk-faneja tyylikkäästä mainoskampanjasta. Taas tietää, että kausi lähestyy, kun Hifkin mainokset ilmestyvät komeasti sporapysäkeille ja muille standeille.

Hieno homma.

Sitä en ymmärrä, että tähänkin ketjuun on ilmestynyt jo juttua case Karalahdesta. No, Jokerithan lupasi käyttää mainonnassaan taas faneja ja pelaajia, ehkä Jerekin kuvataan Jokerit (henna-)tautointi rintakehässään, siinä Paven&co oikealla puolella ;)
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Sain toimistolta vastauksen kyselyyni julisteista. Heillä ei näitä ole, käskivät olla yhteydessä mainoksien "liimaajiin", tein työtä käskettyä ja sain sieltä vastauksen ettei heillä ole enää yhtään noita julisteita tallessa.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Sain toimistolta vastauksen kyselyyni julisteista. Heillä ei näitä ole, käskivät olla yhteydessä mainoksien "liimaajiin", tein työtä käskettyä ja sain sieltä vastauksen ettei heillä ole enää yhtään noita julisteita tallessa.

Nämä ja parin edellisen vuoden mainokset voisivat mennä kaupaksi fanituotteinakin julistekoossa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koitappa jääliekkoa. Kyllähän se on totta, ettei nykyisiä nuoria paljoa historia/ perinteet kiinnosta. Yli 10 vuotta vanhat asiat ei niitä juurikaan kiinnosta.

Jep. No mua ei tarvitse laskea nykynuorisoksi enää, ja olen kyllä tietoinen Jokerienkin historiasta ja alkuperästä.
Mutta oma alkuperäinen pointtini oli se, miten Jere siinä videolla pistää jokerit itä-Helsinkiläiseksi joukkueeksi, jonka ainoa itä-Helsingissä asuva pelaaja hän itse on...

-S
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Nämä ja parin edellisen vuoden mainokset voisivat mennä kaupaksi fanituotteinakin julistekoossa.

Erinomainen idea. Ostaisin heti. Valmistuskustannukset tuskin ovat kauhean suuret, ja jokusen kympin tuollaisesta julisteesta maksaisi helposti.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
nojoo, totta.
Jotenkin ajattelin vain kun tässä yhteydessä asia tuotiin esille että kyseessä on ilman muuta Kousa. Voisinhan kyseessä olla paluun tehnyt Salmelainenkin...

Kousa se oli. On mulla vielä Juri (asuu Venäjällä) ja Lennun junnupaita. Ja nimetön juhlapaita nro 15 vuodelta 100. Ti jotain. Siinä seuraavat siirtyjät.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, jo löytyy ensimmäiset töhrityt mainokset. Vaikka tässä on varmasti kyse jostain yksittäistapauksesta, niin mistä ihmeestä näitä tyyppejä aina löytyy? Kun ei saada ulos itsestään muuta kuin tuo niin vanha ja väsynyt pakkoruotsi/ruotsalaisuus.

Just just ja missäpä muuallakaan kuin Pasilassa - siellä tuntuu pyörivän keskimääräistä enemmän tällaiseen häiriökäyttäytymiseen ja töhrimiseen altista porukkaa. Voisi melkein tuonne ennustusketjuun kirjoittaa, että eiköhän joku noista mainoksista saa osakseen myös sen H:lla alkavan nelikirjaimisen sanan. Turhaa ja kustannuksi aiheuttavaa ulkomainosten ylläpidosta vastaavalle taholle, jolla ei ole asian (joka siis tässä yhteydessä jääkiekko) kanssa välttämättä mitään tekemistä.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Just just ja missäpä muuallakaan kuin Pasilassa - siellä tuntuu pyörivän keskimääräistä enemmän tällaiseen häiriökäyttäytymiseen ja töhrimiseen altista porukkaa.

Oletko asunut/asutko itse Pasilassa tai käytkö siellä muuten paljon? Itse olen asunut täällä kaksi vuotta, ja pakko sanoa, ettei rauhallisempaa aluetta n. 5 säteellä keskustasta voi olla! Kaikkialle pääsee todella kätevästi ja nopeasti julkisilla, ja kaikki palvelut lähellä, paitsi isoa ruokakauppaa ei ole (vielä). Pasilan asema on Suomen toisiksi vilkkain juna-asema, joten sinnekkin mahtuu näitä "häiriköitä", kuten kaikkialle muuallekin. Kumminkin Pasilan asema on paljon rauhallisempi verrattuna esim. Malmiin tai mihinkä tahansa metroasemaan.

Tällä hetkellä täällä pyörii joku nuorten miesten "graffitiporukka", joka tekee muuten aivan helvetin rumia töhryjä, kulkee nimellä "KNS Crank". Saattaa olla myös tuon Esterinportin pysäkin sotkun takana.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa julkisten tilojen tärvelemisessä on jokerikannattajilla hifki-kannattajilta vielä paljon opittavaa.

http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/jokeri-bussin_pysakki_muuttui_hifk-pysakiksi/

Voi helvetti sentään.
Ei täällä näköjään voi laittaa mitään viestiä, ettei joku tule naapurileiristä heti kertomaan, että kyllä te ootte pahempia.
Ja näitä keskustelupalstan urpoja on myös varmasti molemmissa leireissä.

Onneksi on olemassa niitä keskustelijoita, jotka pystyvät joskus suhtautumaan kriittisesti myös oman joukkueen kannnattajien tekemisiin, vaikka en kyllä missään vaiheessa sanonut, että noi töhrijät ovat jokeri-faneja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös