Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

HIFK:n mediaketju

• 1 628 717
  • 6 608

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Onko allekirjoittanut joutunut jollekkin officen mustalle listalle vai eikö sieltä tullut perinteistä kausikorttilaisten joulukorttia ja joululahjaa tänä vuonna?

Minulle tuli IFK:n joulukortti säpoon Ticketmasterin ilmaislippukoodeineen 2.12.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Missä on minun liput?

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Viime vuonna ainakin allekirjoittaneelle tuo lippuhomma tuli sähköpostitse, ja sitten perinteinen joulukortti postilla.

Nyt ei ole mitään näkynyt mistään suunnalta.
Mulla menee jostain syystä roskapostiin gmailissa nuo joululahjalippu meilit. Kannattaa tsekata sieltä.

HIFK kausikortti on tuossa meilissä lähettäjänä.

Viimeksi muokattu:

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jaa-a, kyllä itsellekin tuli silloin joskus pari viikkoa sitten maililla linkki kahteen lippuun.
Ei osunut omaan silmään kun kävin posteja läpi..
no jos jollain sattuu jäämään yli niin saa huudella.
Muuten nautitaan TV välityksellä

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ei osunut omaan silmään kun kävin posteja läpi..
no jos jollain sattuu jäämään yli niin saa huudella.
Muuten nautitaan TV välityksellä
Mutta olet siis kausikortin omistaja kuitenkin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy