Thanks V-G. Vaikka arvostan teikäläistä, kehotan kaikkia aitoja faneja olemaan ostamatta kirjaa. Tuo on vähän sama kuin ostaisi Jammu Siltavuoren kirjan "Löydä henkinen hyvinvointisi", Arttu Wiskarin levyn "Arttu plays Rage Against The Machine" tai Anders Breivikin kirjan " Maailmankaikkeutta etsimässä". Toisin sanoen, vaikka teoksen aihepiiri kiinnostaakin aivan helvetisti, en halua sijoittaa imbesillin lompakkoon välillisesti latiakaan.
Ei pystynyt katsomaan paria haastattelua pidemmälle. Kiva ajatus ja propsit toimittajalle, että kolmella kielellä onnistuu, mutta joku myötähäpeä esti nyt katsomasta enempää..
Koska tämä ilta on ollut melkoista hehkutusta kaikissa ketjuissa kaikkien osalta, on aika palata takaisin normaaliin päiväjärjestykseen. HIFK:n facebookiin on ilmestynyt video, jonka arvelen olevan uusi TV spotti. Jos näin on, niin kovasti olen pettynyt tämän kertaiseen tekeleeseen. Jos kyseessä ei ole TV spotti, niin olen hieman huojentunut, mutta huono tekele on silti kyseessä.
Se on uusi tv spotti , mutta mitä vikaa siinä on? Mun mielestä erittäin hieno tekele.
Vituttaa muuten nykyään, kun media etsii ennakkoon jo kaikkein mehevimmät jutut, joista sitten repii 10 uutista samalle päivälle. Käy nykyään lähes jokaisen kirjan kanssa, jossa on joku tunnettu henkilö tai yritys.
Kirja on tilattuna ja toivottavasti perjantaina tulisi. Tulee varmaan viikonloppuna hotkittua.
Käyn harvoin hifk.fi sivulla, koska ei siellä ole mitään sellaista mitä tarvitsisi. Nyt kävin ja aivan käsittämätön mediamylläkkäpaska pamahti silmille. Vaikka on uusin adblock käytössä. Etsin siis huvikseni tietoa onko mainintaa miten tänään voisi saapua peliin, kun valtakunta ei auta.
Eihän tuossa mitään mainoksia näkynytkään, mutta. Varsinkin tuo "tilaa kausari tästä" ja jonkun tytön naama. Eikö joku nyt parempaan pysty ja kaikki muutenkin aivan liian isoin kirjaimin. Ihanko joku todella tilaa kausarin tuon kautta? Ehkäpä tilaa, mutta näyttäkää faktaa. Vai vituttaako ihmisiä tuommoinen sekoilu?
Kertokaa sitten tässä ketjussa, kun sivusto muuttuu taas lukukelpoiseksi. Kyllä, osaisin itse paremmin tehdä lukemiskelpoisen sivuston, kausarimyyntiä en ole kokeillut. Eiköhän siihen tarvitse voittavan joukkueen eikä mitään sirkusvedätyksiä.
Ihme kitinää. Sivusto ei ole täydellinen, mutta täysin lukukelpoinen. Sieltä löytyy myös aika helposti, miten pääset tänään illalla peliin esim. HIFK:n ja Kovasen järjestämillä busseilla. Menee taas valittaminen vähän yli, kun kuitenkin tuo etsimäsi asia on siellä ja sen löytää idioottikin.
Ei nämä ole mitään uskonasioita, jotkut asiat on huonosti tehty ja nykyinen jääkiekkosivu on sitä kaikkine ylimääräisine paskoineen.
Ihan hyvät sivut. Miinusta tulee tuosta: "Tilaa kausari tästä."Kyllä epäilen että olet vähemmistöä joka väittää tuota sivustoa huonoksi. Moni on nimenomaan kehunut selkeäksi ja tyylikkääksi. Vertailuna voit käydä katsoon vaikka Tapparan sivustoa.
Täppää sitä korttia, niin se paljastaa sinulle takapuolensa. Mikä tässä kohtaa onkin hyvä asia.Mä nyt heitän tähän ketjuun, että onko jengi käynyt hakemassa mobiilikausareita? Mä hain omani tänään windowsphoneen ja nätisti tuli zetit tohon ruudulle. Mutta en mä kyllä tajua miten niitä näyttämällä pääsee sisään, kun ei tässä ole mitään viivakoodia? Pelkkä kortin kuva. Mutta vitun hieno, kokeilen saako siitä näytön taustakuvan.