HIFK:n mediaketju

  • 1 493 555
  • 5 968

trap

Jäsen
Viinikka oli jo urheiluruudussa ysärillä aivan käsittämättömän paska ja kieltämättä upeaa jälkeä näissä liigagallerian Blues- ja IFK-haastatteluissa sai aikaan.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Thanks V-G. Vaikka arvostan teikäläistä, kehotan kaikkia aitoja faneja olemaan ostamatta kirjaa. Tuo on vähän sama kuin ostaisi Jammu Siltavuoren kirjan "Löydä henkinen hyvinvointisi", Arttu Wiskarin levyn "Arttu plays Rage Against The Machine" tai Anders Breivikin kirjan " Maailmankaikkeutta etsimässä". Toisin sanoen, vaikka teoksen aihepiiri kiinnostaakin aivan helvetisti, en halua sijoittaa imbesillin lompakkoon välillisesti latiakaan.

Sain ton Ruutun Jumalainen näytelmä -kirjan ilmaiseksi (Stigu: kyllä - se kirja olisi jaettu joka tapauksessa, eli en laittanut "lanttiakaan") ja en ole vielä lukenut sitä, mutta vähän selailin lähinnä kohtaa, jossa kertoo siitä miksei tullut HIFK:hon. Kovasti hehkutettiin, että paljastaa päivämäärät ja kaikki tiedot. No - yksi päivämäärä oli, eli milloin laittoivat tarjouksen HIFK:lle. Mitään konkreettisia summia ei ollut, mutta kun täällä on ollut jotain tietoa siitä, että hifk olisi tarjonnut ruudulle kolmosketjun palkan, niin ei se edes itse asiassa pidä miehen omien sanojen mukaan paikkansa: "minulle ehdotetulla palkalla sai koko kolmosketjun tai tavoitetasosta riippuen kaksi kolmasosaa siitä."
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
STT:llä HIFK-kirjasta tietoa julkaisuajankohdasta: "HIFK - ikuisesti sinun -kirjan julkaisutilaisuus pe 18.9. klo 17, Helsingin jäähalli".
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei pystynyt katsomaan paria haastattelua pidemmälle. Kiva ajatus ja propsit toimittajalle, että kolmella kielellä onnistuu, mutta joku myötähäpeä esti nyt katsomasta enempää..

Jälleen kerran yksi riman alitus YLEltä - nyt on vuosi 2015 ja ei tällaista pitäisi päästää läpi. Katsoin kaksi minuuttia Grillforssin haastattelua ja jo se riitti. YLE valittaa että se ei pysty kilpailemaan maksukanavien kanssa jne. No ei varmasti pysty, jos tällaista tuotetaan. Ja mikä ihmeellisintä, noita vdeoita voisi vieläkin poistaa tuolta mutta siellä ne vaan edelleen ovat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mihin ketjuun J-P Jalon kritisointi kuuluu. Ulkosuomalaisella ei ole mitään mahdollisuutta olla hallilla ja tuo ruututv:n 15e per peli on aika suolainen.

Nyt siis kuunnellaan Radio Citya ja hyvin kuuluu ja selostajakin on hyvä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Koska tämä ilta on ollut melkoista hehkutusta kaikissa ketjuissa kaikkien osalta, on aika palata takaisin normaaliin päiväjärjestykseen. HIFK:n facebookiin on ilmestynyt video, jonka arvelen olevan uusi TV spotti. Jos näin on, niin kovasti olen pettynyt tämän kertaiseen tekeleeseen. Jos kyseessä ei ole TV spotti, niin olen hieman huojentunut, mutta huono tekele on silti kyseessä.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko mainita vielä noista Koff-tölkeistä, että tänään niitä oli vihdoin ja viimein eksynyt aina lähimpään markettiin asti, ja nappasinkin sitten liiga-avauksen kunniaksi sixpäkin mukaan. Ja onhan ne tölkit ihan törkeän hienoja, luonnossa vielä paljon komeampia kuin valokuvissa kun logo kiiltelee niin hienosti ja kaikkea.

Kun nyt ensimmäinen IFK-Koff tuli korkattua (vai miten sitä nyt tölkeistä sanotaan) vasta nyt ekan voiton kunniaksi, mietinkin että voisi ihan ottaa tästä tavan: aina IFK:n voiton kunniaksi nautitaan yksi IFK-olut. Tuosta hyllyn päältä voi sitten laskea montako voittoa on jo plakkarissa. Toivottavasti mahtuu 60 siihen ;)
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Koska tämä ilta on ollut melkoista hehkutusta kaikissa ketjuissa kaikkien osalta, on aika palata takaisin normaaliin päiväjärjestykseen. HIFK:n facebookiin on ilmestynyt video, jonka arvelen olevan uusi TV spotti. Jos näin on, niin kovasti olen pettynyt tämän kertaiseen tekeleeseen. Jos kyseessä ei ole TV spotti, niin olen hieman huojentunut, mutta huono tekele on silti kyseessä.

Se on uusi tv spotti , mutta mitä vikaa siinä on? Mun mielestä erittäin hieno tekele.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Se on uusi tv spotti , mutta mitä vikaa siinä on? Mun mielestä erittäin hieno tekele.

Se on tylsä, se ei vetoa tunteisiin, se on synkkä, se on teennäinen. Mutta ennen kaikkea siinä lausutaan todella paskan biisin lyriikoita. Minä en tuosta mainoksesta löydä minkään sortin HIFK-laisuutta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään oltiin lähellä konkurssiakin vuonna 2008, mutta saatiin lisää lainaa. Ihan mielenkiintoisia juttuja.

Vituttaa muuten nykyään, kun media etsii ennakkoon jo kaikkein mehevimmät jutut, joista sitten repii 10 uutista samalle päivälle. Käy nykyään lähes jokaisen kirjan kanssa, jossa on joku tunnettu henkilö tai yritys.
Kirja on tilattuna ja toivottavasti perjantaina tulisi. Tulee varmaan viikonloppuna hotkittua.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vituttaa muuten nykyään, kun media etsii ennakkoon jo kaikkein mehevimmät jutut, joista sitten repii 10 uutista samalle päivälle. Käy nykyään lähes jokaisen kirjan kanssa, jossa on joku tunnettu henkilö tai yritys.
Kirja on tilattuna ja toivottavasti perjantaina tulisi. Tulee varmaan viikonloppuna hotkittua.

Tämå on totta. Itse olen päättänyt, että en noita juttuja lue. Pitänee myös pysyä poissa tästä ketjusta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tässä vielä linkki podcastiin Ånäsin eilisestä haastattelusta. Tuossa keskitytään lähinnä kirjan syntyprosessiin, kirjoittajan suhteeseen IFK:hon sekä IFK:hon seurana ja vain pintapuolisesti itse sisältöön.

Pahoittelut etten tajunnut laittaa eilisiä linkkejä kirjasta spoiler-tägien taakse jemmaan. Kieltämättä otsikoiden repiminen ja juttujen nosto vielä julkaisemattomista teoksista on ärsyttävää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käyn harvoin hifk.fi sivulla, koska ei siellä ole mitään sellaista mitä tarvitsisi. Nyt kävin ja aivan käsittämätön mediamylläkkäpaska pamahti silmille. Vaikka on uusin adblock käytössä. Etsin siis huvikseni tietoa onko mainintaa miten tänään voisi saapua peliin, kun valtakunta ei auta.

Eihän tuossa mitään mainoksia näkynytkään, mutta. Varsinkin tuo "tilaa kausari tästä" ja jonkun tytön naama. Eikö joku nyt parempaan pysty ja kaikki muutenkin aivan liian isoin kirjaimin. Ihanko joku todella tilaa kausarin tuon kautta? Ehkäpä tilaa, mutta näyttäkää faktaa. Vai vituttaako ihmisiä tuommoinen sekoilu?

Kertokaa sitten tässä ketjussa, kun sivusto muuttuu taas lukukelpoiseksi. Kyllä, osaisin itse paremmin tehdä lukemiskelpoisen sivuston, kausarimyyntiä en ole kokeillut. Eiköhän siihen tarvitse voittavan joukkueen eikä mitään sirkusvedätyksiä.
 

Supertähti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyn harvoin hifk.fi sivulla, koska ei siellä ole mitään sellaista mitä tarvitsisi. Nyt kävin ja aivan käsittämätön mediamylläkkäpaska pamahti silmille. Vaikka on uusin adblock käytössä. Etsin siis huvikseni tietoa onko mainintaa miten tänään voisi saapua peliin, kun valtakunta ei auta.

Eihän tuossa mitään mainoksia näkynytkään, mutta. Varsinkin tuo "tilaa kausari tästä" ja jonkun tytön naama. Eikö joku nyt parempaan pysty ja kaikki muutenkin aivan liian isoin kirjaimin. Ihanko joku todella tilaa kausarin tuon kautta? Ehkäpä tilaa, mutta näyttäkää faktaa. Vai vituttaako ihmisiä tuommoinen sekoilu?

Kertokaa sitten tässä ketjussa, kun sivusto muuttuu taas lukukelpoiseksi. Kyllä, osaisin itse paremmin tehdä lukemiskelpoisen sivuston, kausarimyyntiä en ole kokeillut. Eiköhän siihen tarvitse voittavan joukkueen eikä mitään sirkusvedätyksiä.

Ihme kitinää. Sivusto ei ole täydellinen, mutta täysin lukukelpoinen. Sieltä löytyy myös aika helposti, miten pääset tänään illalla peliin esim. HIFK:n ja Kovasen järjestämillä busseilla. Menee taas valittaminen vähän yli, kun kuitenkin tuo etsimäsi asia on siellä ja sen löytää idioottikin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihme kitinää. Sivusto ei ole täydellinen, mutta täysin lukukelpoinen. Sieltä löytyy myös aika helposti, miten pääset tänään illalla peliin esim. HIFK:n ja Kovasen järjestämillä busseilla. Menee taas valittaminen vähän yli, kun kuitenkin tuo etsimäsi asia on siellä ja sen löytää idioottikin.

Lukukelpoinen kaltaisillisesi innokkaille nuorille, kysypä omalta äidiltäsi kuinka hän kokisi sivuston. Ai niin, mutta kukapa mutsia halliin haluaisi. Tuossa kun sulki silmänsä hetkeksi ja kurkisti uudelleen, niin olihan se bussitietokin siellä.

Vaikka sivustolla olisi kaikki tieto, niin se ei siitä vielä tee hyvää. Jos nyt ei todella ole koskaan ollut paremmalla nettisivulla, niin voi ihan käydä katsomassa vaikka jalkapallosivua HIFK Fotboll

Ei nämä ole mitään uskonasioita, jotkut asiat on huonosti tehty ja nykyinen jääkiekkosivu on sitä kaikkine ylimääräisine paskoineen.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nämä ole mitään uskonasioita, jotkut asiat on huonosti tehty ja nykyinen jääkiekkosivu on sitä kaikkine ylimääräisine paskoineen.

Kyllä epäilen että olet vähemmistöä joka väittää tuota sivustoa huonoksi. Moni on nimenomaan kehunut selkeäksi ja tyylikkääksi. Vertailuna voit käydä katsoon vaikka Tapparan sivustoa.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllä epäilen että olet vähemmistöä joka väittää tuota sivustoa huonoksi. Moni on nimenomaan kehunut selkeäksi ja tyylikkääksi. Vertailuna voit käydä katsoon vaikka Tapparan sivustoa.
Ihan hyvät sivut. Miinusta tulee tuosta: "Tilaa kausari tästä."
Aikas ärsyttävä...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä nyt heitän tähän ketjuun, että onko jengi käynyt hakemassa mobiilikausareita? Mä hain omani tänään windowsphoneen ja nätisti tuli zetit tohon ruudulle. Mutta en mä kyllä tajua miten niitä näyttämällä pääsee sisään, kun ei tässä ole mitään viivakoodia? Pelkkä kortin kuva. Mutta vitun hieno, kokeilen saako siitä näytön taustakuvan.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä nyt heitän tähän ketjuun, että onko jengi käynyt hakemassa mobiilikausareita? Mä hain omani tänään windowsphoneen ja nätisti tuli zetit tohon ruudulle. Mutta en mä kyllä tajua miten niitä näyttämällä pääsee sisään, kun ei tässä ole mitään viivakoodia? Pelkkä kortin kuva. Mutta vitun hieno, kokeilen saako siitä näytön taustakuvan.
Täppää sitä korttia, niin se paljastaa sinulle takapuolensa. Mikä tässä kohtaa onkin hyvä asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös