HIFK:n mediaketju

• 1 600 900
  • 6 479

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos laseja olisi ollut vielä saatavana, olisin varmaan sen sixpackin ostanut. Hinta taisi olla jotain 14 euroa ja reilut rapiat. KSB:n tiskillähän vastaava tuoppi maksaisi varmasti vähintään 10 euroa yksinään. Pelkkien tölkkien takia en viitsi ruveta ylimääräistä maksamaan, kenties korkeintaan yhden voisi ostaa hyllynkoristeeksi, mutta suuremman määrän ostamisessa en näe järkeä, kun yhtä lukuunottamatta ne kuitenkin päätyisivät palautusautomaattiin.

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse sain ihmeekseni itselleni Lasin+Sipakin+muovikassin hintaan15,09 €. Kauppa josta siis laseja vielä löysin oli Kampin K Supermarket. Laseja jäi vielä kyllä jonkin verran haettavaksikin. Oli muuten myös hyllyssä yksittäis myynnissäkin.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tammiston Cittarissa ei ollut eilen laseja hyllyssä, kun käväisin siellä aamupäivällä. Myyrmäen Cittarista ostin 6 pakin ja lasin noin 15 euron hintaan. Hyllyyn jäi vielä iso pino laseja.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Mistä päin Helsinkiä ostit lasin kera (siltä varalta ettei laseja ole saatavilla jokaisen kulman S-Marketista/Prismasta/K-kaupasta)?

Sorry myöhäinen vastaus, tuli pitkä gäppi netin osalta. Niin, ostin pari sixpackiä tuoppeineen Espoosta, K-Malminmäki (Finnoontien ja Nöykkiönkadun risteyksessä).

Hinnoissa näköjään isojakin eroja, kun noita edellisiä postauksia lukee.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Olin hieman yllättynyt, kun viikonloppuna mökkireissulla Haminan K-Supermarketissa oli HIFK -olutta ja laseja, pakko oli poistaa yksi setti mukaan. Hintaa en muista.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Jos joku liikkuu Tuusulassa päin niin K-Supermarket Hyrrä useita laseja tosin Keski-Uudellamaallakin menee kuin kuumille kiville. Useissa kaupoissa vielä joitain laseja johtuen varmaan siitä ettei olleet aivan heti myynnissä kun tuivat valikoimiin.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaisaniemen K-Supermarket. 13.90 ja laseja oli ständi täynnä.

Edit. Vai olisko ollutkin 14.90...

Juuri piti samasta asiasta kirjoittaa. Satun tietämään, että kauppias on melkoisen kova HIFK-kannattaja, joten ainakaan siitä ei jää homma kiinni. Toki eri asia on sitten kuinka KOFF niitä kaupanpäällislaseja toimittaa.

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No täähän selittääkin jos kerran noita laseja on ilmeisesti vain K-kaupoissa, S-marketteja olen kiertänyt ja ihmetellyt missä IFK-oluet.

Pitää vissiin poiketa tuolla Kaisaniemessä kotimatkalla tänään.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
S-kaupoissa näkyy tällaisissa asioissa tiukan ketjuohjauksen ongelmat. Erikoiseriä tai uutustuotteita ei saada nopeasti kauppoihin toisin kuin K-kaupoissa, joissa kauppias itse päättää. Mutta tämä nyt oli pahasti ohi aiheen.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Bisse från stadi hommattu laseineen. Koivukylän Cittarissa 13,90 ja laseja näytti olevan reilusti tarjolla. Aivan loistava juttu ihan markkinointimielessäkin.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttäisi siltä että mitä pidemmälle noordikselta mennän, sitä halvempaa.
Itä-Pasilan K-marketissa hinta n. 14.50 ja lasejakin vielä paljon.

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
suuremman määrän ostamisessa en näe järkeä, kun yhtä lukuunottamatta ne kuitenkin päätyisivät palautusautomaattiin.
Tässä on kyllä pointtia, tosin vastakkainen näkemys, itse nimittäin laitan kirjahyllyn reunalle kaikki kuusi tyhjää tölkkiä, ja ehkä seuraavatkin kuusi, kaksitoista jne, koska eihän niitä voi sulatettavaksikaan viedä. Samoin oli tarkoitukseni tehdä "Iso kolmonen" tölkeille, joita oli hyllyn reunalla jo kelpo rivi, kunnes muuton yhteydessä muija vei tölkit kauppaan kertomatta minulle mitään. Mutta, tietääkö joku: jos lasketaan liikkeelle erä erikoistölkkejä, onko panimoille hyvä diili jos suuri osa näitä tölkkejä jää ihmisten kirjahyllyihin ikuisiksi ajoiksi, vai onko palpa plus/miinus nolla kauppaa?

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Järvenpään Citymarketissa joku noheva kansalainen oli lyönyt kaikki lasit kassiin ja kävellyt ulos, joten ainakin tuoppi tuntuu olevan kovan haluttua tavaraa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laittakaapa nyt kommentteja siitä itse lasista. Olen nähnyt vain kuvan, koska kauppaan en pääse, mutta aika kiinalaiselta tuotannolta se kyllä valitettavasti näytti. Jokuhan siitä taisi tässä ketjussa jo sanoa.

Logo on hieno ja kaikkea, mutta sellainen vaikutelma jäi ständikuvasta, että nyt vähän menee väärin ja eikö tätä olisi voinut tehdä kerralla kunnolla.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Laittakaapa nyt kommentteja siitä itse lasista. Olen nähnyt vain kuvan, koska kauppaan en pääse, mutta aika kiinalaiselta tuotannolta se kyllä valitettavasti näytti. Jokuhan siitä taisi tässä ketjussa jo sanoa.

Logo on hieno ja kaikkea, mutta sellainen vaikutelma jäi ständikuvasta, että nyt vähän menee väärin ja eikö tätä olisi voinut tehdä kerralla kunnolla.

Eihän se mikään Iittalan lasi ole, mutta ei se kyllä mitään kiinalaista laatuakaan ole. Lasi on riittävän paksua, koko on oikea ja logo ja tekstit on laitettu niin että pysyvät? Mitä vielä siinä sitten pitäisi olla?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Eihän se mikään Iittalan lasi ole, mutta ei se kyllä mitään kiinalaista laatuakaan ole. Lasi on riittävän paksua, koko on oikea ja logo ja tekstit on laitettu niin että pysyvät? Mitä vielä siinä sitten pitäisi olla?
No niinpä. Se on kuitenkin vain kylkiäinen, jota ei edes saa kaikista kaupoista, niin miten helvetisti siihen ilmaiseen lasiin oikein pitäisi panostaa? Ei mitään järkeä. Se on ihan perus olutlasi ja sillä hyvä.

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ihan on oikean lasin tuntuinen ja näköinen, ainakin minun käteen, ei kyllä tullut mieleen mikään halpis lasi ja hyvin kestää logot konepesua.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan on oikean lasin tuntuinen ja näköinen, ainakin minun käteen, ei kyllä tullut mieleen mikään halpis lasi ja hyvin kestää logot konepesua.

Hienoa kuulla, tämän halusinkin tietää. Ei tokikaan ruveta tuomitsemaan ennen kuin on itse nähnyt. Varsinkin tuo konepesu on hyvä juttu, että ei sitten kohta ole lasi missä tietää logon olevan, mutta sitä ei näe.

Mitään muuta ei pidä olla, lasin paksuus on aika tärkeä asia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy