Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Helvetisti on jaettu ainakin vapaalippuja tähän ja eiliseen peliin. Meidän firmaan tuli yhteensä 100 lippua.
Kyllä nuo kaikki ovat HIFK:ssa pelanneet. Kaikki eivät toki liigaan asti ehtineet.
Onkohan noi vapaaliput vastikkettomia, vai onkohan firmat ostaneet ne jollain subventoidulla hinnalla - toivottavasti.
Veikko Viitanen oli HIFK:n huoltaja, Oscar Ackeström sai potkut ennen kauden alkua. Oli muistaakseni jotain skismaa Ismo Lehkosen kanssa.Tottakai he ovat kaikki IFK:ssa pelanneet koska nimilappu löytyy huoltajien seinältä. Minä en vaan heitä muista vaikka pitkään olen IFK:ta seurannut.
Tuossahan on muutama liki legendaarinen hankinta (Podkonicky, Ackeström, Mrazek) ja kyllä loputkin nimet kelloja soittaa. Monilla vahva junnu-ura IFK:ssa.
Pakko kommentoida - Podkonickyn ura HIFK:ssa kesti 23 ottelun verran tehoin 3+6 ja sen jälkeen samalla kaudella Slovan Bratislavassa 16 otteluun komeasti 11 maalia (enemmän muuten kuin samassa jengissä pelannut Lubomir Hurtaj koko kaudella). Kaveri osasi pelata mutta HIFK:ssa homma ei oikein lähtenyt oikeille urille.
Mukana myös tunnin pre game-lähetys.
HIFK:n radioselostukset siirtyvät Radio Citylle kahden ja puolen vuoden sopimuksella. Kanavan tiedote
Tämä on hieno uutinen. Kehäkettu on ok, ei sen enempää mutta Uugella on todella hyvä tatsi IFK:n joukkueeseen, on monesti jopa vähän syvemmällä joukkueen jutuissa niin kuin muistetaan snikcers-sivustolla viljelemistään huhuista ja tietty sopivan lungi ote pelaajahaastatteluissa. Uugen ottaa ilomielin vahvemmin mukaan IFK:n tekemiseen.
Nojaa, enemmänkin Iltalehti on Jokereiden kelkassa. Iltasanomat taas vissiin enemmän narreja vastaan kun eivät oikein tykänneet kun Hjallis kusetti Sanomaa tuon Jaffalan myynnin kohdalla. Se ettei HIFK:sta ole sen enempää juttuja johtuu enemmän siitä että otsikot myyvät paremmin silloin kun HIFK kyntää tai tekee ylilyöntejä.Onko IS jotenkin Jokereiden kelkassa tällä hetkellä? Tuli vaan mieleen, kun tällä kaudella uutisointi IFK:sta on ollut todella vähäistä. Nytkään ei löytynyt mistään urheilun etusivulta juttua IFK:n Lukko voitosta jne. Vielä viime kaudella oli ihan eri meininki. IFK paistatteli harvasen päivä pääotsikoissa ja voitot uutisoitiin, mutta nykyään ei tunnu löytyvän juuri mitään meistä.
Ei sillä että se haittaisi, mutta ompahan osunut vaan silmään.
Iltalehti ja varsinkin Pekka Jalonen on sellaista Jokerit ylistämistä, että alta pois. Tulee usein safkiksella duunissa luettua toinen päivän lehdistä ja jostain syystä Iltalehti on se johon tartuin. Nyt on tullut vaihdettua ilta-sanomaan, kun ei enään jaksa niitä Jalosen "jokereilta järkevä tappio" otsikoita.
No tämä nyt on kaikkinensa paskapuhetta. On totta, että Pekka Jalonen on tällä kaudella syyllistynyt tuohon mainitsemaasi KHL-hehkutukseen, mutta muuten IL suhtautuu KHL:ään hyvin puolueettomasti. Iltalehti on tasaisin väliajoin nostanut KHL:n taloudellisia ongelmia esille sekä tuonut esille yhteyden rakastamaasi Putiniin.Kas kummaa, aivan täsmälleen sama juttu täällä. Joskus aikaisemmin Iltalehti oli työkoneella jopa aloitussivuna, mutta nykyisellään en edes avaa saittia juurikin noiden ry**ä/KHL-hehkutusten takia.
Iltalehti ja varsinkin Pekka Jalonen on sellaista Jokerit ylistämistä, että alta pois. Tulee usein safkiksella duunissa luettua toinen päivän lehdistä ja jostain syystä Iltalehti on se johon tartuin. Nyt on tullut vaihdettua ilta-sanomaan, kun ei enään jaksa niitä Jalosen "jokereilta järkevä tappio" otsikoita.
Samantapaista olen minäkin kuullut eräältä Jalosen toimittajakolleegalta, joten eiköhän Raato ole Jalosta retuuttanut. Tosin minun lähteeni mukaan Raato olisi liigaristeilyllä kuristanut Jalosen.Tietääkseni Summanen aikoinaan veteli jossain raflassa Jalosta huolella korville, mistä johtunee miehen Summanen/HIFK-vastaisuus. Saatan olla väärässäkin, mutta lähteeni on kyllä todella luotettava Stadin lätkäpiireissä.
Samantapaista olen minäkin kuullut eräältä Jalosen toimittajakolleegalta, joten eiköhän Raato ole Jalosta retuuttanut. Tosin minun lähteeni mukaan Raato olisi liigaristeilyllä kuristanut Jalosen.