- Ouzo pullo roskiin -> Jere tulossa meille, korkki pysyy kiinni?
Minusta tämä Ouzo pullo merkkaa selvästi Bob Halkidksen paluuta.
- Ouzo pullo roskiin -> Jere tulossa meille, korkki pysyy kiinni?
Jospa kyseessä onkin kuittivihko. Se on paiskattu roskiin, koska joukkueesta lähtivät Melart ja Liivik, eikä saatu Jonne Virtastakaan. Ennakoidaan tissiposkijengiä.Shekkivihko
Jospa kyseessä onkin kuittivihko. Se on paiskattu roskiin, koska joukkueesta lähtivät Melart ja Liivik, eikä saatu Jonne Virtastakaan. Ennakoidaan tissiposkijengiä.
Hmm... jos nyt jostain kumman syystä Peltonen olisi viskannut kamansa noin järkevästi lepikkoon, niin mitä mieltä olisit hänen toiminnastaan? Esim. lääkkeitä ei varmaan kannata hävittää tuolla tavalla tai mitään henkilökohtaisia papereita/kortteja.
Jep, hyvin taas toimii. Koitin hankkia ZSC Lions- ja Jokerit-matseihin lippuja, mutta ensinmainitun kohdalla sähköpostissa annettu salasana ei toimi ja Jokerit-matsiin tarjotaan ainoaksi toimitustavaksi postia, vaikka viestissä sanotaan että liput voisi vain varatakin. Varmasti rupean maksamaan 11 euron lipusta 10 euroa postikuluja. Haistakaa itse.
Minusta tämä Ouzo pullo merkkaa selvästi Bob Halkidksen paluuta.
Niin missä se mahtaa olla? Onko postitus edelleenkin valikoivaa?
Heh, mulle on nyt tullut samaan sähköpostiosoitteeseen neljä samaa NEWSLETTER:iä minuutin välein. Loppuukohan ne laisinkaan?
Heh, mulle on nyt tullut samaan sähköpostiosoitteeseen neljä samaa NEWSLETTER:iä minuutin välein. Loppuukohan ne laisinkaan?
Ensimmäinen newsletter tuli kolme kertaa. Tämä uusin neljä kertaa. Noh, parempi näin kuin ei newsletteriä laisinkaan.
Ps. Olenko ainoa joka onnistui tilaamaan tuon nykyajan ihmeellisyyden newsletterin vain kertaalleen?
Mä en ole saanut vielä yhtäkään uutiskirjettä. Tilannut olen sen jo kolme kertaa. Ehkä tämä on sellainen valikoiva palvelu.
No nyt ei kyllä voi officea syyttää mistään radiohiljaisuudesta. Tiedotteitahan on tullut oikein ovista ja ikkunoista parin viime päivän ajan. Eihän IFK fanina ole tottunut tämmöiseen luksukseen, ei oikein tiedä miten pitäisi suhtautua. Onko Linnanvallille keksitty jotain järkevää tekemistä vai täytettiinkö alkavan kauden tiedotuskiintiö etukäteen ettei tarvitse enää ennen seuraava kevättä vaivata päätä näillä asioilla? Joo, mutta ihan kiva se nyt saada jotain faktaakin aina silloin tällöin ettei tarvitse huhupuheiden varassa mennä.
Ps. Olenko ainoa joka onnistui tilaamaan tuon nykyajan ihmeellisyyden newsletterin vain kertaalleen?
Kylläpä nyt herkutellaan, nettisivuillakin on Nybarin haastattelu. Ei ole ennen ollut tälläistä informaatioähkyä!