Noniin helvetin hienosti hoidettu yhteistyö Kiekko-Vantaan kanssa.
Mä korrrrrrostan, että mulla ei ole mitään faktaa yhtään mistään, kunhan nyt aikani kuluksi spekuloin ja mietiskelen...
Ensimmäisenä tulee mieleen, että jossain on höpisty Jokereiden ottavan KiVan omaksi farmikseen ja ilmeisesti rahoittavankin touhua. Se taas merkitsisi sitä, että IFK:n yhteistyö auttamatta päättyy KiVan kanssa. Toisekseen vaikka KiVassa on mm. läheisen sijaintinsa vuoksi paljon hyviäkin puolia, vaikuttaa siltä, että ihan kaikki tekeminen ei edustusjoukkueessa ole huipputasolla. Kyllähän tälläkin kaudella IFK teki yhteistyötä KooKoo:n kanssa. Voisiko olla myös niin, että KiVa ei ole joka tasolla vastannut huutoon? Voisiko olla, että kulisseissa IFK ja Jokerit eivät enää ole samalla viivalla ja IFK on vetänyt omat johtopäätöksensä?
En ole sinisilmäinen, enkä kuulu siihen kansanosaan, joka ei voisi kuvitellakaan, että IFK ei tee koskaan mitään väärin. Tuntuu kuitenkin erikoiselta, että IFK olisi ilman mitään syytä "rikkonut sopimuksia". Toisaalta, jos IFK:lla on oikeus ottaa pelaajat pois KiVasta, miksi se ei näin saisi tehdä? Ja toisaalta taas, miksi IFK ei antaisi nuorille pelaajilleen peliaikaa, vaan istuttaa niitä mielummin tyhjän panttina katsomossa? Ja kaikki ilman mitään syytä, vain siksi, "että nyt sattuu huvittamaan ja voi niin tehdä"? Outoa olisi, tosin ei varmastikaan mahdotonta.
Mä en näe mitenkään pahana sitä, että "farmijengi" sijaitsee jossain muualla kuin Vantaalla tai Keravalla tai vaikka Kirkkonummella. On olemassa vaara, että nuoret jätkätkin hieman mukavoituvat liikaa, kun mikään ei oikeastaan muutu. Siinä sitä jyvät punnitaan akanoista, kun ei mamman lihapatojen ääreen pääsekään ihan tuosta noin vain.
Just a thought...