Tällä kaudellahan Liigassa saa olla 21 pelaajaa kokoonpanossa.Hyökkääjien terveystilanne on nyt parantunut niin paljon, että tuskin kokoonpanoon laitetaan 7. puolustajaa, vaan neljä täyttä ketjua. CHL:ssä saa pukea peliin 22 pelaajaa ja Liigassa 20, kuten kaikki tietävät, mutta muistutetaan erosta kahden sarjan välillä.
IFK tänään:
Zaborsky-Elkins-Rask
Goldobin-Ramstedt-Luttinen
Lamberg-Nykopp-Partanen
Blomqvist-Leino-Ikonen
Söderholm-Grillfors
Pikkarainen-Teppo
Auvitu-Nyqvist
Husso (Lankinen)
Hyökkäyksen osalta mennään siis samoilla ketjuilla kuin tiistaina, puolustuksessa Salmi, Heikkinen(!) ja Honkaheimo huilaavat tänään. Hyvältä näyttää.
Eiköhän tämän päivän pakkiparit ole seuraavat: Söderholm-Grillfors, Salmi-Teppo ja Pikkarainen-Auvitu. Hyökkääjien terveystilanne on nyt parantunut niin paljon, että tuskin kokoonpanoon laitetaan 7. puolustajaa, vaan neljä täyttä ketjua. CHL:ssä saa pukea peliin 22 pelaajaa ja Liigassa 20, kuten kaikki tietävät, mutta muistutetaan erosta kahden sarjan välillä.
Tarkkanen. Jostain syystä Honkaheimo pelasi eilen mestistä KiVan riveissä ja huilaa HIFK:n tämän päivän matsin.Kuka seiskapakki? Honkaheimo?
IFK tänään:
Zaborsky-Elkins-Rask
Goldobin-Ramstedt-Luttinen
Lamberg-Nykopp-Partanen
Blomqvist-Leino-Ikonen
Söderholm-Grillfors
Pikkarainen-Teppo
Auvitu-Nyqvist
Husso (Lankinen)
Minä vähän luulen, että vitjat muodostuvat kauden vanhetessa näin:
Zaborsky - Elkins - Rask
Goldobin - Ramstedt - Puustinen
Partanen - Kuparinen - Luttinen/ Lamberg
Ikonen - Nykopp - Lamberg/ Luttinen
Minä vähän luulen, että vitjat muodostuvat kauden vanhetessa näin:
Zaborsky - Elkins - Rask
Goldobin - Ramstedt - Puustinen
Partanen - Kuparinen - Luttinen/ Lamberg
Ikonen - Nykopp - Lamberg/ Luttinen
Jos Lamberg on rotaation vuoksi sivussa, niin täytyy ihmetellä! Esimerkiksi Partasen paikka nykyotteilla pitäisi olla paljon enemmän liipaisimella kuin Lambergin.
Jospa tänään nähtäisiin kentällä heti alkuun ärhäkkä IFK. Mua on jokseenkin vituttanut katsella tuota meininkiä tällä kaudella, kun jengi tulee alkuun vaan kyttäilemään jäälle. Ei ole sitä hirveätä rynnistystä.