Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Onko tälle tiedolle jotain lähdettä, vai ihanko huviksesi vaan huutelet? Jos kyse on pelkästä huutelusta, olen valmis lyömään kanssasi vedon siitä, tuleeko IFK:n kokoonpanoon vielä uusia pelaajia kauden 2014-2015 aikana.
Tuskin kukaan suoraan tuollaista sanoo, mutta kun kuulee tiettyjä asioita (mitä tapahtunut parin viime vuoden aikana) ja tekee hiukan johtopäätöksiä, niin asianlaita näyttää tuolta. Jostain olin myös lukevinani, että loukkaantumisista huolimatta ei olla tekemessä mitään paniikkiratkaisuja. Pikkarainen hommattiin ja todennäköisesti hän tulee saamaan kauden loppuun kestävän sopimuksen. Näin ollen, pakisto on "täysi". Jos Söden paluu viiväästyy/kausi paketissa, niin tällöin saattaa tulla uusi pakki vielä sisään. Hyökkäykseen ei ole edes tarvetta hankkia uusia pelaajia. Maalivahti tilanne on täysi kysymysmerkki, kai se Lankinen/Ore sitten klaaraa vuoden vaihteen...
Todetaan nyt vielä, että minulla on kyllä ihan riittävän hyvä lähde, mistä asioita kuulen. Älä ole siitä huolissasi.