HIFK:n ketjukoostumukset ja ottelukokoonpanot kaudella 2015–2016

  • 192 554
  • 1 031

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Toisaalta seuraava veskari sitten ilmeisesti kenet voisi penkille laittaa on joku junnuista koska Heljanko on Jukureiden matkassa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Lankinen voitti muistaakseni kaikki JYP matsit tällä kaudella ja sama saldo taisi olla myös viime kaudelta? Onko tuo syynä peluutukselle? Ehkä haluavat pitää toisenkin veskarin mukana tai sitten vain kikkailevat...

IFK:lla vain kaksi veskaria ringissä, joten lentsussa olevaa on melkein pakko roikottaa mukana.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Lankinen voitti muistaakseni kaikki JYP matsit tällä kaudella ja sama saldo taisi olla myös viime kaudelta? Onko tuo syynä peluutukselle? Ehkä haluavat pitää toisenkin veskarin mukana tai sitten vain kikkailevat...

IFK:lla vain kaksi veskaria ringissä, joten lentsussa olevaa on melkein pakko roikottaa mukana.

No pitihän se tarkistaa, pelit menivät näin:
To 8.10.2015 HIFK -JYP 1-4 Lankinen maalissa 25 torjuntaa
Pe 23.10.2015 JYP - HIFK 2-3 Husso maalissa 31 torjuntaa
Pe 12.2.2016 HIFK - JYP 3-2 Lankinen maalissa 27 torjuntaa
Ke 17.2.2016 JYP - HIFK 1-4 Husso maalissa 28 torjuntaa
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Samaa kikkailua on JyPin puolella

Nooo, aivan sama. Jos on peientä hämäystä vaan tai on oikea syy (flunssaa tms.) veskarin vaihtoon niin tietysti ok, mutta jos on vaan tyhmyyttä/ymmärtämättömyyttä niin voivoi.

Vittu muutenkin tässä jo jännitti hemmetisti tuo sarjan alku. Nyt pitää vielä extrana jännittää että perseileekö IFK:n veskarien kanssa vai.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No pitihän se tarkistaa, pelit menivät näin:
To 8.10.2015 HIFK -JYP 1-4 Lankinen maalissa 25 torjuntaa
Pe 23.10.2015 JYP - HIFK 2-3 Husso maalissa 31 torjuntaa
Pe 12.2.2016 HIFK - JYP 3-2 Lankinen maalissa 27 torjuntaa
Ke 17.2.2016 JYP - HIFK 1-4 Husso maalissa 28 torjuntaa

Joo, se siitä muistamisesta. Mutta voitti kuitenkin kaksi kolmesta. Viime kausi meni heikommin. Ehkä siellä on Husso lentsussa, ollut sitä jo mahdollisesti viimeisessä pelsu pelissä...
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toive olisi, että Hude pelaa. Toivottavasti on officen apinointia tuo kokoonpanohupsuttelu, olisi nasta lähteä parhaalla mahdollisella kokoonpanolla game ykköseen. Pakko myöntää että snadisti latistaa fiilistä.
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Ei nyt mene minulle jakeluun.
Ensin on sanottava, että on hyvä kun myös Keke saa pelejä.
Nyt on vain niin, että minulla on levollisempi olo, kun veli Husso on paljonvartiana.
Sarjan ensimmäiset pelit ovat äärettömän tärkeitä koska niissä voi juna lähteä aivan väärälle raiteelle.
Siksi itse olisin Villen pistänyt tänään ja Lankisen huomenna jos molemmille peli pitää antaa.
Se olisi sellainen maksimoi-kotiedun-pysyvyys-strategia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Perin outoa kyllä nyt on tämä Lankisen peluuttaminen. Ei auta muu kuin luottaa heihin, jotka asiat päättävät.

Mutta olisi niitä perhosia muutenkin möyrinyt vatsassa tarpeeksi ilman tätäkin. Ja kyllä - perhoset osaavat möyriä. Ja vieläpä pirun tehokkaasti.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Lankinen voitti muistaakseni kaikki JYP matsit tällä kaudella ja sama saldo taisi olla myös viime kaudelta? Onko tuo syynä peluutukselle? Ehkä haluavat pitää toisenkin veskarin mukana tai sitten vain kikkailevat...

IFK:lla vain kaksi veskaria ringissä, joten lentsussa olevaa on melkein pakko roikottaa mukana.
Flunssassa olevaa jamppaa ei voi laittaa jäälle, koppiin tai mihinkään lähelle joukkuetta, jos/kun pelejä on pe, la, ma ja ke. Näin se menee.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Joo, se siitä muistamisesta. Mutta voitti kuitenkin kaksi kolmesta. Viime kausi meni heikommin. Ehkä siellä on Husso lentsussa, ollut sitä jo mahdollisesti viimeisessä pelsu pelissä...

Kaksi kolmesta? Ei vaan yhden kahdesta :)
Sori oli pakko.

Nuo tilastot eivät kummempaa pohjaa Lankisen peluutukselle antaneet, Hussolla enemmän torjuntoja kummassakin pelaamassaan ja voittamassaan pelissä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Valmennuksen päätökseen luotan ja uskon Lankisen olevan tänään voittavan joukkueen maalivahti. Enemmän minä olen huolissani siitä, miten joukkue herää unestaan. Ei vakuuttanut pelsuja vastaan tekeminen.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kaksi kolmesta? Ei vaan yhden kahdesta :)
Sori oli pakko.

Nuo tilastot eivät kummempaa pohjaa Lankisen peluutukselle antaneet, Hussolla enemmän torjuntoja kummassakin pelaamassaan ja voittamassaan pelissä.

Husso pelasi puolivälieräsarjassa 5 peliä ja päästi 7 maalia, aivan hurja GPG tilasto ja se on tekijä joka vaikuttaa, ei se miten aiemmat JYP-pelit ovat sujuneet.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Valmennuksen päätökseen luotan ja uskon Lankisen olevan tänään voittavan joukkueen maalivahti. Enemmän minä olen huolissani siitä, miten joukkue herää unestaan. Ei vakuuttanut pelsuja vastaan tekeminen.

Sama! Ja mun mielestä tämä on just se peli, missä Lankiselle pitää antaa sauma, jos joskus, koska ekan pelin merkitys ei ole kuitenkaan järin suuri. Tarkoitan sitä, että jos tänään hävittäisiin Hudella, niin ei Kekeä voisi huomenna Jyväskylässä maaliin laittaa - ainakaan mun mielestä. Toivotaan, että jengi on nyt hereillä alusta asti, ja Zabo löytää jyvän!
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän nyt tässä ole oikeasti kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko Husso ei ole 100% pelikunnossa, tai sitten kyseessä vedätys ja Husso pelaa.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Luulen että tänää pelaa Husso ja Tarkki. Ovat vaan niin jekku tuulella molemmat valmentajat. Jos olen väärässä niin silloin pelaa Lankinen ja Vehviläinen!
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kevin Lankinen IFK:n maalilla.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Eiköhän se syy ole siinä että Kekellä koppi tarttuu tänään ja ottaa voiton himaan! Husso sitten huomenna uuniin Jyväskylän painekattilassa. Turhaan tutisette veljet, Keke handlaa!
 

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
100% luotto Kekeen. En toki viitsi jinxata ja sanoa ääneen että uskon nollapeliin. Tsemii Röda!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huh, kauhea imu Lankiselta. Ei pysty käsittämään tätä valintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös