Lankinen voitti muistaakseni kaikki JYP matsit tällä kaudella ja sama saldo taisi olla myös viime kaudelta? Onko tuo syynä peluutukselle? Ehkä haluavat pitää toisenkin veskarin mukana tai sitten vain kikkailevat...
IFK:lla vain kaksi veskaria ringissä, joten lentsussa olevaa on melkein pakko roikottaa mukana.
Samaa kikkailua on JyPin puolella
No pitihän se tarkistaa, pelit menivät näin:
To 8.10.2015 HIFK -JYP 1-4 Lankinen maalissa 25 torjuntaa
Pe 23.10.2015 JYP - HIFK 2-3 Husso maalissa 31 torjuntaa
Pe 12.2.2016 HIFK - JYP 3-2 Lankinen maalissa 27 torjuntaa
Ke 17.2.2016 JYP - HIFK 1-4 Husso maalissa 28 torjuntaa
Flunssassa olevaa jamppaa ei voi laittaa jäälle, koppiin tai mihinkään lähelle joukkuetta, jos/kun pelejä on pe, la, ma ja ke. Näin se menee.Lankinen voitti muistaakseni kaikki JYP matsit tällä kaudella ja sama saldo taisi olla myös viime kaudelta? Onko tuo syynä peluutukselle? Ehkä haluavat pitää toisenkin veskarin mukana tai sitten vain kikkailevat...
IFK:lla vain kaksi veskaria ringissä, joten lentsussa olevaa on melkein pakko roikottaa mukana.
Tämä maalivahtipeluutus ei ole aprillipila.Että mä vihaan tätä aprillipäivää. Koskaan ei voi olla varma mistään.
Joo, se siitä muistamisesta. Mutta voitti kuitenkin kaksi kolmesta. Viime kausi meni heikommin. Ehkä siellä on Husso lentsussa, ollut sitä jo mahdollisesti viimeisessä pelsu pelissä...
Kaksi kolmesta? Ei vaan yhden kahdesta :)
Sori oli pakko.
Nuo tilastot eivät kummempaa pohjaa Lankisen peluutukselle antaneet, Hussolla enemmän torjuntoja kummassakin pelaamassaan ja voittamassaan pelissä.
Valmennuksen päätökseen luotan ja uskon Lankisen olevan tänään voittavan joukkueen maalivahti. Enemmän minä olen huolissani siitä, miten joukkue herää unestaan. Ei vakuuttanut pelsuja vastaan tekeminen.
Kaksi kolmesta? Ei vaan yhden kahdesta :)
Kevin Lankinen IFK:n maalilla.
Ei tähän voi olla mikään muu syy, kuin joku pikkuvamma/lentsu. Eihän?Huh, kauhea imu Lankiselta. Ei pysty käsittämään tätä valintaa.