Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Niin, eli tässä ollaan tosiaan hyvin kaukana tarkkaan viritetystä huippu-organisaatiosta jos nämä ”pienet asiat” tehdään vähän sinne päin. En usko että esim. Edmontonissa mainostetaan tulevaa julkistamistilaisuutta käyttäen McDavidin kuvaa tai Göteborgissa käytetään Laschin kypärästä kuvaa, ja hän ei kuitenkaan ole jatkamassa/saapumassa.
Nämä ovat näitä ”pieniä” yksityiskohtia joita itse voi hallita ja jotka luovat ammattimaisen kokonaiskuvan. Tai sitten vastaavasti ei luo. Jos organisaation markkinoinilla ei ole hajuakaan mitä seuraavana päivänä julkaistaan, olisi hyvä vaihtaa kaveria, perehtyä aiheeseen tai jättäö kuva kokonaan pois.
Olen eri mieltä.
Ei seura voi näillä resursseilla mikromanageerata jotain some-vastaavan kuvavalintoja. Mieluummin haluan Linnavallin ja Salmelaisen keskittyvän suurempiin asioihin, kuin käyttää aikaa tälläiseen. Koska edelleen se on niin pieni osa faneista, jotka löytää sen kutosen tuolta tai tunnistaa Sallisen kellon. Eikä ole edes 76.