HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 021 331
  • 29 660

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Vai että oikein seuralegenda. Oikeuttaako 25 peliä tehoilla 2+1 seuralegendaksi jonkun mielestä. Tuttua Urheilulehden uutisointia. Tai sitten jos Hakki tekee paluun niin sitten toki on seuralegenda kyseessä. Niklas voisi melkein mennä mun mielestä sinne Poriin kun kerran narreissakin pelasi jo ennemmin kuin täällä. Toki häntä kannustan jos joskus täällä Stadin puolesta pelaa.
Juuri tuommoisen uutisoinnin takia sanoin taas tänään kiitos ei Urheilulehdelle , vaikka olisi ilmaisin saanut. Toivottavasti Pihlström tulisi.
 
Viimeksi muokattu:

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään kuului tarinaa, että Ilun ja organisaation välit ovat menneet totaalisen solmuun kevään aikana. Nyba oli tarjonnut diiliä mallia mailat, verkkarit ja ehkä vähän rahaa jos sen ansaitset. Sanomattakin selvää, että Ilu tuosta otti nokkiinsa, ja tällä hetkellä paluu Nyban vetämään IFK:hon tuntuu mahdottomalta. Että näin tämä meidän karavaanari kohtelee niitä harvoja kv-tason omia poikia.
 

F#21

Jäsen
Tänään kuului tarinaa, että Ilun ja organisaation välit ovat menneet totaalisen solmuun kevään aikana. Nyba oli tarjonnut diiliä mallia mailat, verkkarit ja ehkä vähän rahaa jos sen ansaitset. Sanomattakin selvää, että Ilu tuosta otti nokkiinsa, ja tällä hetkellä paluu Nyban vetämään IFK:hon tuntuu mahdottomalta. Että näin tämä meidän karavaanari kohtelee niitä harvoja kv-tason omia poikia.
Jotenkin en jaksa uskoa, että Nybondas olisi tarjouksellaan ihan noin ylimielinen vaan veikkaisin hänen tarjouksen alkaneen ykkösellä ja Lädä haluaa kakkosella alkavan tilipussin.

Tuskin saadaan koskaan varmuudella tietoa, mutta en nyt lähtisi mustamaalaamaan kuitenkaan ketään. Kuitenkin kun ollaan HIFK:n palstalla, nii eiköhän Nybondas potkita syvimpään mahdolliseen ojaan.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tänään kuului tarinaa, että Ilun ja organisaation välit ovat menneet totaalisen solmuun kevään aikana. Nyba oli tarjonnut diiliä mallia mailat, verkkarit ja ehkä vähän rahaa jos sen ansaitset. Sanomattakin selvää, että Ilu tuosta otti nokkiinsa, ja tällä hetkellä paluu Nyban vetämään IFK:hon tuntuu mahdottomalta. Että näin tämä meidän karavaanari kohtelee niitä harvoja kv-tason omia poikia.

Ja saa kohdellakin jos hintapyyntö ei kohtaa roolin kanssa. Jos Ilulla tarkoitat Melartia joka ilmoitti jo hyvissä ajoin, että jatkaa vielä uraansa ulkomailla ja hetken päästä myös jatkosopimuksen teki. Nämä jutut pitää suhteuttaa siihen, että budjetissa jokin tietty x määrä pelimerkkejä ja iso osa siitä halutaan sijoittaa esimerkiksi Ramstedtin korvaajaan. Varmasti myös Järvisen jatko on agendalla ja silloin Melart tippuisi hierarkiassa.
Itse en usko hetkeäkään etteikö IFK ja Nybondas olisi tarjonnut kilpailukykyistä liksaa LIIGAN mittapuissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä kerkesi jo innostua, mutta sitten huomasikin että tämän jutun on laittanut Urheilulehti liikkeelle. Jos joku Iltasanomat olisi laittanut, niin siinä tapauksessa melkein voisi jo ketjun avata, koska ovat aika isolla prosentilla oikein asioita kertoneet verrattuna Urheilulehteen yms.

Pihlströmin ottaisin kiljuen vastaan, mutta palstaveljet tämäkin jo pilasivat kertoessaan totuuden ja Pihlströmin omat puheet. Hagman ei herätä oikein mitään tunteita. Toki liigatasolla varmasti varsin kova kaveri edelleen, mutta aika pettynyt olen jos lähdettäisiin kauteen Hagmanin ollessa ykköstykki. Enemmänkin Puustisen korvaajana kelpaa. Toki toukokuu vasta meneillään ja Nybarin sanoin monta sopparia on vielä kertomatta. Toki pari kaveria on vielä löytämättäkin.

Eiköhän sieltä siis parin päivän sisällä julkaista Hagmanin ja Bäckströmin sopparit veikkaan minä.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin en jaksa uskoa, että Nybondas olisi tarjouksellaan ihan noin ylimielinen vaan veikkaisin hänen tarjouksen alkaneen ykkösellä ja Lädä haluaa kakkosella alkavan tilipussin.

Tuskin saadaan koskaan varmuudella tietoa, mutta en nyt lähtisi mustamaalaamaan kuitenkaan ketään. Kuitenkin kun ollaan HIFK:n palstalla, nii eiköhän Nybondas potkita syvimpään mahdolliseen ojaan.

En minä mustamaalaa, kerron vain sen mitä minulle kerrottiin. Nyban esittämä tarjous oli tasoa vitsi suhteutettuna Ilun markkina-arvoon.

Ja saa kohdellakin jos hintapyyntö ei kohtaa roolin kanssa. Jos Ilulla tarkoitat Melartia joka ilmoitti jo hyvissä ajoin, että jatkaa vielä uraansa ulkomailla ja hetken päästä myös jatkosopimuksen teki. Nämä jutut pitää suhteuttaa siihen, että budjetissa jokin tietty x määrä pelimerkkejä ja iso osa siitä halutaan sijoittaa esimerkiksi Ramstedtin korvaajaan. Varmasti myös Järvisen jatko on agendalla ja silloin Melart tippuisi hierarkiassa.
Itse en usko hetkeäkään etteikö IFK ja Nybondas olisi tarjonnut kilpailukykyistä liksaa LIIGAN mittapuissa.

Mitä minulle kerrottiin, ei kyse ole siitä, että hintapyyntö ja rooli eivät kohdanneet, vaan tarjous oli suorastaan loukkaava. Ilun ilmoitus ulkomailla jatkamiseen liittyy myös hyvin kiinteästi tähän tarjoukseen, ainakin minulle kerrotun mukaan. Budjetti pitää luonnollisesti huomioida Nyban duunissa, mutta välillä voi olla viisautta jättää tarjous tekemättä. Nyt, mikäli minulle kerrottu todella pitää paikkansa, seuraus on se, että Ilu ei ole palaamassa IFK:hon Nyban aikana, vaikka jatkossa tulisi nenän eteen se asiallinen tarjous. Vaihtoehtona olisi ollut jättää paska tarjous tekemättä ja tavoitella Ilua joskus tulevina kausina takaisin kotiin. Silta paloi på finska.
 

F#21

Jäsen
Sori @Salmis en tarkoittanut nyt sinua mustamaalaamisella. Hienoa on välillä kuulla jotakin huhuja, eikä vain arvuutteluja.

Jälkimmäisessä osiossa olet aivan oikeassa. On fiksumpaa olla tarjoamatta mitään kuin jättää jokin loukkaava tarjous pöydälle. Toivottavasti ei nyt ole vain oikeasti mitään siltoja poltettu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Katsotaan nyt rauhassa, mihin Karavaanari pystyy! Menen jo sen verran asioiden edelle, että jos Karavaanari ryssii ensi kauden jengin kokoamisen, ja sijoitus palaa sinne ynnä muuta osastoon niin Karavaanari punaisine mokkasiineineen hiuksista vittuun. Suojatyöpaikka ei voi pysyä, jos pystyy vaan parilla kolmella kaudella IFKn resursseilla rakentamaan uskottavasti mestaruudesta taistelevan jengin.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kyllä vituttaa ja ankarasti jos tämä faijansa häpäissyt narri skulaa meillä ensi kaudella..

Kyseinen faija oli tosin vuosia ennen poikaansa narrien palkkalistoilla, joten tätä pointtia en tajua lainkaan. Perusteluna ei mene läpi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pihlströmiä on huhuiltu/toivottu HIFK:hon kohta varmaan 10 vuotta. Pitäisi leipoa kakku ja laittaa oikein kynttilätkin palamaan! Mä olen todellakin niin tylsä, että en lähtökohtaisesti hihku kenenkään laitahyökkääjän hankinnasta, jos samassa yhteydessä ei tipu sentterien eikä pakkien nimiä. Lennu, Hakki, Janne Pesonen....laitureita kaikki. Kuka niille tekee mestat, Nykopp vai Hine vai Elkins? Ja entä silloin, kun Nypsi on loukkaantunut? Mv, pakit ja senat - näillä jätkillä ratkotaan mestaruudet. On about 80-lukulaista ajattelua kelailla peliä laitureiden kautta. Jos saisin valita tuleeko Hakki ja Pesonen molemmat vai yksi (1 kpl) kovia senttereitä, niin valitsisin empimättä sentterin. Hyvän sentterin laidalla partasetkin mättävät pojoja.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Pihlströmiä on huhuiltu/toivottu HIFK:hon kohta varmaan 10 vuotta. Pitäisi leipoa kakku ja laittaa oikein kynttilätkin palamaan! Mä olen todellakin niin tylsä, että en lähtökohtaisesti hihku kenenkään laitahyökkääjän hankinnasta, jos samassa yhteydessä ei tipu sentterien eikä pakkien nimiä. Lennu, Hakki, Janne Pesonen....laitureita kaikki. Kuka niille tekee mestat, Nykopp vai Hine vai Elkins? Ja entä silloin, kun Nypsi on loukkaantunut? Mv, pakit ja senat - näillä jätkillä ratkotaan mestaruudet. On about 80-lukulaista ajattelua kelailla peliä laitureiden kautta. Jos saisin valita tuleeko Hakki ja Pesonen molemmat vai yksi (1 kpl) kovia senttereitä, niin valitsisin empimättä sentterin. Hyvän sentterin laidalla partasetkin mättävät pojoja.

Hyvä pointti, olen täysin samaa mieltä. Maalivahti-osasto on kunnossa, mutta laadukaita pakkeja ja huippukeskari tarvitaan. Fakta. Wärn, JMA, Pesonen, Hagman, Setoguchi, Pihlström ja muut huhuissa, otetaan niistä 2kpl ja siihen päälle "Gagnon" sekä Eronen, Järvinen ja yksi pakki lisää niin ollaan vahvoilla.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt, mikäli minulle kerrottu todella pitää paikkansa, seuraus on se, että Ilu ei ole palaamassa IFK:hon Nyban aikana, vaikka jatkossa tulisi nenän eteen se asiallinen tarjous. Vaihtoehtona olisi ollut jättää paska tarjous tekemättä ja tavoitella Ilua joskus tulevina kausina takaisin kotiin. Silta paloi på finska.

No on tämäkin. Jos tollasesta haistattaa pitkät 'niin kauan ku se yks on siellä' niin voivoi. Ei aikuiset noin hoida asioita.
Nyba on ehkä tarjonnut heikon diilin. Ehkä ei. Mutta ei aikuiset 'polta siltoja' varsinkaan ammattilaisurheilussa tuollaisesta. Silloin haetaan parempi diili muualta ja katotaan uusiksi sitten joskus taas.

Ei kai Lädästä nyt ole kans tullut sellaista saatanan ballerinaa joka pahoittaa mielensä...niitä kun tässä maassa riittää jo muutenkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllä vituttaa ja ankarasti jos tämä faijansa häpäissyt narri skulaa meillä ensi kaudella..
Kyllähän tuo Urheilupaskan "seuralegenda" kuulostaa lähes vittuilulta.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
No on tämäkin. Jos tollasesta haistattaa pitkät 'niin kauan ku se yks on siellä' niin voivoi. Ei aikuiset noin hoida asioita.
Nyba on ehkä tarjonnut heikon diilin. Ehkä ei. Mutta ei aikuiset 'polta siltoja' varsinkaan ammattilaisurheilussa tuollaisesta. Silloin haetaan parempi diili muualta ja katotaan uusiksi sitten joskus taas.

Ei kai Lädästä nyt ole kans tullut sellaista saatanan ballerinaa joka pahoittaa mielensä...niitä kun tässä maassa riittää jo muutenkin.

Itse olen tästä kyllä melkolailla eri mieltä. Kyllähän työelämässä raha on se keskeinen arvostuksen mittari. Itse ainakin voin myöntää olevani siinä määrin pikkumainen ballerina, että kerran annettu haista paska tason tarjous riittää, toista kertaa en neuvotteluihin itse lähtisi. Ymmärrän toki tavallisen duunarin ja lätkäjätkän duunien eron, mutta jos huhu pitää paikkansa, niin miksi helvetissä Lädä enää lähtisi Nyban kanssa samaan neuvottelupöytään. Lädällä on varmasti enemmän vaihtoehtoja IFK:n tilalle kuin IFK:lla Lädän tilalle.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Justice Tottakai. Ja mitäs jos käykin niin, että Lädän ura menee päin helvettiä nyt seuraavat 2-4v? Sanotaan vaikka että HIFK:lla olisi 'seuraava uudelleenrakennus' ja pakistoon haetaan kokemusta& voimaa? Mutta koska Nyba, niin...

Jokainen tuntekoon arvonsa ja loukkaantukoon ihan rauhassa jos siltä tuntuu. Näistä saa ja pitää olla mielipiteitä. Asiat voi myös ohittaa olankohautuksella toisinaan. Just saying.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä vituttaa ja ankarasti jos tämä faijansa häpäissyt narri skulaa meillä ensi kaudella..

Yllä jo kommentoitiin Hakin narritaustaa valmennuspuolella. Minä haluan puolestani kommentoida, että Hakin siirtymisen Jokereihin "näpäytyksenä" HIFK:lle esti ainoastaan Aimo Mäkinen. Herrasta itsestään asia ei jäänyt kiinni. Turha Nikkeä on muutenkaan faijaansa verrata, sillä ei ole samalla tavalla profiloitunut HIFK:n mieheksi, vaan on pelannut lähes koko aikuisikänsä muualle. Se, että on pelannut KHL-Jokereissa ei tässä tapauksessa todellakaan aiheuta oksennusreaktiota.

Kelpaa jos on tullakseen, mutta ei mitään riemunkiljahduksia aiheuta. Pihlström olisi upea juttu, mutta lienee täysin fantasiaa.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pihlströmiä on huhuiltu/toivottu HIFK:hon kohta varmaan 10 vuotta. Pitäisi leipoa kakku ja laittaa oikein kynttilätkin palamaan! Mä olen todellakin niin tylsä, että en lähtökohtaisesti hihku kenenkään laitahyökkääjän hankinnasta, jos samassa yhteydessä ei tipu sentterien eikä pakkien nimiä. Lennu, Hakki, Janne Pesonen....laitureita kaikki. Kuka niille tekee mestat, Nykopp vai Hine vai Elkins? Ja entä silloin, kun Nypsi on loukkaantunut? Mv, pakit ja senat - näillä jätkillä ratkotaan mestaruudet. On about 80-lukulaista ajattelua kelailla peliä laitureiden kautta. Jos saisin valita tuleeko Hakki ja Pesonen molemmat vai yksi (1 kpl) kovia senttereitä, niin valitsisin empimättä sentterin. Hyvän sentterin laidalla partasetkin mättävät pojoja.
Tämän kauden Tappara meni mestaruuteen Kuuselan ja Laineen avulla. Ei asiat ole noin mustavalkoisia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Saattoi Gundersonista tulla sarjan parhaiten palkattuja puolustajia - liian laadukas Liigaan ja yksinkertaisesti ei liigaseurojen rahat olisi millään riittäneet.

Jos IFK olisi tarjonnut tuota Zabon liksaa (lähemmäs 350-400k€/kausi) ja pitkää diiliä, niin olisikohan riittänyt lähellekään... ehkä ei.

Olis nyt oikeasti kiva jos huomenna julkistaisivat soppareita, niin vois heivata ajatukset kokonaan siitä pois.
 
Viimeksi muokattu:

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Jos IFK olisi tarjonnut tuota Zabon liksaa (lähemmäs 350-400k€/kausi) ja pitkää diiliä, niin olisikohan riittänyt lähellekään... ehkä ei.

Ei Zabo tienannut todellakaan tuollaista perusliksaa IFK:ssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös