Menee nyt hieman aiheen ohi, mutta kysymys Haggelströmille ja matille & tepolle: eikö teidän mielestänne valmennus vaikuttanut finaalisarjan lopputulokseen? Kaikki tärkeimmät tilastot muuttuivat Tapparan eduksi kolmannen finaalin jälkeen. Kysymys on erityisesti matille&tepolle, joka on sitä mieltä, että Herrasmiespoliisiäijienäijä ryssi mestauruuden kaudella 2012.
Ja siis itse olen sitä mieltä, että IFK hävisi nimenomaan valmennuksellisella puolella Tapparalle. Vaikka erittäin kovasti Stögöä arvostankin.
CAM eli Couldn't agree more!
Jos analyysi, miksi hävisimme on valmennukselta jäänyt tekemättä (ei ole kuulunut stooria), on edessä saman kokeminen. Itse näkisin sen seuraavassa:
a) emme valmistautuneet runkosarjassa pelaamaan playoff-pelejä
b) taklauspeliä oli, muttei kovin kovaa, ei liioin mailahäirintäpeliä
c) yritimme pelata omaa peliämme loppuun asti, vaikka sen näki jo kolmannen pelin jälkeen ettei onnistuta
d) emme edes yrittäneet "eliminoida" Tapparan parhaita esim. miesvartioinnilla, vaikka meillä olisi ollut siihen mahdollisuudet
Montako maalia vähemmän Tapparan olisi pitänyt tehdä ja ketkä tekivät ne ratkaisevat asiat Tapparassa? No, eipä väliä, olemmehan taas kesälomalla!
Lisäys: taisi olla kolme (3) maalia, jossa ei ollut mukana Kuusela, Laine tai Lajunen vähintään syöttäjänä. Ts. jos herroilla olisi ollut päällystakki tai postimerkki (meiltä olisi löytynyt jokaiseen kentälliseen luisteluvoimaisia eliminaattoreita) olisi Tappara ollut aika aseeton.