Tuossahan seura näyttäisi selkeän halun panostuksesta tulevaisuuteen.Philström ja JMA sisään ja lesssgooo. Penaa ei huimaisi, mua huimaa ajatuskin.
Vittu, joo, saataisiin ainakin keski-ikää Peltosen haluamaan suuntaan. Kevvään pelejä odotellen.
Tuossahan seura näyttäisi selkeän halun panostuksesta tulevaisuuteen.Philström ja JMA sisään ja lesssgooo. Penaa ei huimaisi, mua huimaa ajatuskin.
Pihlström paikkaamaan Jasua ja vaikka se Halttunen vielä laitaan. Mieholle nyt pieni mahdollisuus kolmosen keskellä, mutta jos ei onnistu, niin sitten sentteriä sisään.Kyllä mä mieluusti Pihlströmin ottaisin tässä kohdin sisään. Kaveriksi joku edullisempi haku P-Amerikasta, mallia Vincent Marleau viime kaudella.
Eli 5 matsia pelattu ja 3 ukkoa telakalla. Tämä taisi tulla seurajohdolle kauheana yllätyksenä.
Nämä loukithan voivat joukkueen kannalta hyvä asia. Pakottanee tekemään hankintoja, eikä menetetty saikulle mitään oleellista.IFK teki siinä ison virheen, kun lähti kauteen noin kapealla materiaalilla, jossa ei ilman saikkujakaan ole juuri rotaation mahdollisuuksia. Se lyö äkkiä silmille, kun ensimmäiset saikut ilmaantuvat kuten jo nyt, vaikkei ole "kuin" 3 pelaajaa. Toisaalta 3 on aika paljon kun kausi just alkanut.
On siellä jo alkuviikosta tarjottu pätkäsopparia kortistoon. Onkohan tuo Jasun loukkaantumisen pituus vahvistunut vasta eilen?
Mitkään merkit ei viittaa siihen että Pesonen yllättäisi meidät jollain omalla löydöllään. Ihan hupi-ukolta vaikuttaa alkutaipaleen perusteella. Puolet palstasta soittelisi samoille pelaajille jos helpolla haluaisi palkkansa urheilujohtajana tienata.
Minulle tämä kertoo että Ville Peltosella on aivan liikaa päätäntävaltaa pelaajahankintojen suhteen.
Aina saa toivoa. Aivan toisenlaista saa kuulla. Minä luotan enemmän niihin ihmisiin joilta näitä kuulee kuin sinun mutuiluun, tai ethän sinä kyllä edes mutuile. Olet vain toiveikas. Ei siinä mitään, hyvä että osalla toiveikkuus noihin touhuihin kestää.Ehkä odotetaan nyt ihan rauhassa. Aivan jäätävää panikointia ihan joka ketjussa. Toivon todella, että Pesonen harkitsee oikeaa siirtoa.
Olisko ollut Raipe, Viitakoski ja Mika Nieminen. Kausi oli 01-02Oli joskus aikoinaan Ilveksessä myös veteraaniketju, kun siellä oli Raipe, Viitakoski ja vielä yksi konkari, jonka nimeä en nyt vaan millään muista.
Ei Laukkanen ole niin tyhmä ole että kilpailijaan päästäisi vaikka siellä tapahtuisi mitä.Pesonen voisi kalastella Carlssonin takaisin Pelicansista, kun siellä on koppi tulehtunut ja Carlsson muiden mukana katsomossa tänään
Jos katsoo kylmästi vain tekoja jäällä, Pihlström pelasi meillä erinomaisesti ja putki liikkui yhä paremmin kuin valtaosalla koko liigassa. Ikä on mitä on, mutta jos tuota samaa saataisiin lisää, kyse olisi ehdottomasti vahvistuksesta ja merkittävästä parannuksesta HIFK:n alempiin ketjuihin.Tuossahan seura näyttäisi selkeän halun panostuksesta tulevaisuuteen.
Vittu, joo, saataisiin ainakin keski-ikää Peltosen haluamaan suuntaan. Kevvään pelejä odotellen.
Kaikella ystävyydellä, muista että myös niillä sinun syväkurkuilla on omat motiivinsa, sympatiansa ja antipatiansa. Kaikkiin lähteisiin pitää suhtautua ainakin pienellä varauksella. Asioilla on tapana järjestyä.Aina saa toivoa. Aivan toisenlaista saa kuulla. Minä luotan enemmän niihin ihmisiin joilta näitä kuulee kuin sinun mutuiluun, tai ethän sinä kyllä edes mutuile. Olet vain toiveikas. Ei siinä mitään, hyvä että osalla toiveikkuus noihin touhuihin kestää. - -
Kaikella ystävyydellä en näillä kilometreillä kaipaa ala-asteen tunnetaitokirjan oppimateriaaleja. Kiitos vain. Kyllä tässä on vuosien varrella oppinut pääkaupunkiseudun kiekkoilun kanssa tekemisessä olevasta porukasta erottamaan jyvät akanoista. Aina nuo harvat ihmiset joiden juttuihin ylipäätään jaksaa uskoa eivät jutuissaan osu. Hämmentävän usein kylläkin. Ihan oman edun mukaan tarinoivat on helppo karsia pois, niitä riittää.Kaikella ystävyydellä, muista että myös niillä sinun syväkurkuilla on omat motiivinsa, sympatiansa ja antipatiansa. Kaikkiin lähteisiin pitää suhtautua ainakin pienellä varauksella. Asioilla on tapana järjestyä.
Kerro se HIFK:n johdolle älä minulle.Aikamoinen nostradamus kun tiedät miten kevään pelit tulevat menemään.
p.s. Tämä on kilpaurheilua
Nämä loukithan voivat joukkueen kannalta hyvä asia. Pakottanee tekemään hankintoja, eikä menetetty saikulle mitään oleellista.
Ei mahdu HPK:n kokoonpanoon, joten ei vaikuta kyllä lupaavalta.Mitäs jos pikkuLunkasta käydään kauppa. Ei ole HPK:n kokoonpanossa eikä myöskään HPK:n loukkaantuneiden listalla.
Niin, sen luulisi kuuluvan työnkuvaan oli joukkue kuinka valmiin oloinen tahansaKyllähän Pesosella on varmasti ollut ”tutka” päällä koko ajan ja tarkkaillut potentiaalisia hankintoja kesken kauden.
Tai jos ei ole ollut, niin sitten olen erittäin huolestunut.
Tikka lienee pelaaja joka saadaan hankittua viisi vuotta liian myöhään. Perinteitä kunnioittaen.Sentteri hankinta on välttämätön ja melkein Amerikan markkinoille katsottava. Mutta sielä työteliään puolustusvoittoisen ja hyvän aloittajan spekseillä olevat pelaajat ovat monesti joko jäähypörssi kuninkaita tai parhaat päivänsä nähneitä.
Tuskissani olen selannut vapaiden pelaajien listaa.
Tommi Tikka kelpais..
Olisko ollut Raipe, Viitakoski ja Mika Nieminen. Kausi oli 01-02