HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 210 365
  • 30 544
Suosikkijoukkue
IFK
Tää Vessin sopimus on ollut olemassa jo muutamia viikkoja. Eli tämä oli se julkaisua odottamssa ollut. Kuten aikaisemmin kerroin ,että siellä on 4 viritystä , jos ja kun saavat maaliin julkaisevat useamman kerralla. Näin oletan nyt tapahtuvan.
Vessin sopimuksesta sen verran, että sitä jumpattiin ainoastaan siitä syystä, että katseli ulkomaan tarjoukset.Suomessa muita vaihtoehtoja ei ollut tarjouksia kyllä.
Mä olen tästä eri käsityksessä. Mun tietojen mukaan ensisijainen tavoite oli jatkaa IFK:ssa ja viime viikolla sopparia ei vielä ollut.

Mutta niin tai näin, hienoa että jatkaa!
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olen tästä eri käsityksessä. Mun tietojen mukaan ensisijainen tavoite oli jatkaa IFK:ssa ja viime viikolla sopparia ei vielä ollut.

Mutta niin tai näin, hienoa että jatkaa!

Joo näin se on ja ihan toissijasia juttuja, mutta @Stadi tiedot ei osu nyt sit yhtään ja voin 100% varmuudella yhtyä tähän. Viime viikolla neuvoteltu vielä muiden jengien kanssa.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo näin se on ja ihan toissijasia juttuja, mutta @Stadi tiedot ei osu nyt sit yhtään ja voin 100% varmuudella yhtyä tähän. Viime viikolla neuvoteltu vielä muiden jengien kanssa.
Mulla ei ole tarpeen osua mihinkään, kun en ainuttakaan nimeä ole ilmoille laittanut. En todellakaan tiedä mistä väite” muista neuvotteluista”, kun sellaisia ei varmuudella ole ollut. Vessi halusi jatkaa meillä ja ennen sitä kartoitti ulkomaanmarkkinat. Yksityiskohdista väännettiin tovi ja lopputulos oli meille suotuisa.
Mutta diili on ja muita tulossa.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mulla ei ole tarpeen osua mihinkään, kun en ainuttakaan nimeä ole ilmoille laittanut. En todellakaan tiedä mistä väite” muista neuvotteluista”, kun sellaisia ei varmuudella ole ollut. Vessi halusi jatkaa meillä ja ennen sitä kartoitti ulkomaanmarkkinat. Yksityiskohdista väännettiin tovi ja lopputulos oli meille suotuisa.
Mutta diili on ja muita tulossa.
Mä en jaksa vääntää, mut sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen tuuliviiri. Tossa ylempänä sanoit, että sopimus on ollut useamman viikon ja äsken komppasit palstaveljeä siitä, että sopparia ei ole ollut vielä viime viikolla? Mä en tosiaan tiedä mihin sun tiedot perustuu, mutta todellisuuden kanssa niillä ei paljoa oo tekemistä. Case closed, hyvää päivänjatkoa!

E: Toisessa ketjussa sanoit vielä, että tää oli se diili joka oli kassakaapissa ja nyt onkin muita diilejä tulossa? No haulikolla kun ampuu niin joskus osuu.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jormakasta:

Ei pitäisi valittaa jos signataan MM-kisoissa edellisenä keväänä pelannut pelaaja. Miksi en silti ole ikinä tämän statuksen pelaajan mahdollisesta tulosta ollut näin vähän innostunut? Minusta ei paikkaa niitä puutteita mitä tuo rosteri huutaa, kuin ehkä Lehterän YV:n osalta. Yksi hassuttelija puurtaja joukkueeseen lisää. Ikää +30, ura laskussa, ei erityisen nopea tai taitava käsistään.

Voivat sitten Komarovin ja Lehterän kanssa ensi kaudella katsella vastustajien numeroita, teettää hauskoja t-paitoja, tilata pöytiä wings-ravintoloista ja varata Levin matkat jo marraskuussa. Kapellimestareita kauden päättäjäisiin löytyy kyllä. Saataisiinko pitkästä aikaa radiosoitto. Kuullu sellaista huhua että Tampereella soitetaan radioon mestaruusjuhlista.

Jormakka muuten yllättäen tehnyt ensimmäisen liigamaalinsa IFK:n verkkoon. Kuten 60% liigapelaajista.

Joulukuussa Jormakasta tehdään juttu, jossa kertoo mestaruuden voittamisen IFK:ssa tavoitteekseen ja ollaan kokenut kevään jengi. Silloin ollaan sijoilla 8-10.
 
Viimeksi muokattu:

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en jaksa vääntää, mut sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen tuuliviiri. Tossa ylempänä sanoit, että sopimus on ollut useamman viikon ja äsken komppasit palstaveljeä siitä, että sopparia ei ole ollut vielä viime viikolla? Mä en tosiaan tiedä mihin sun tiedot perustuu, mutta todellisuuden kanssa niillä ei paljoa oo tekemistä. Case closed, hyvää päivänjatkoa!

E: Toisessa ketjussa sanoit vielä, että tää oli se diili joka oli kassakaapissa ja nyt onkin muita diilejä tulossa? No haulikolla kun ampuu niin joskus osuu.
Siis mitä? Mä olen sanonut, että sopimus on ollut jo muutamia viikkoja. En ole kompannut palstaveljeä asiassa, että diiliä ei ollut! Komppasin ihan muuta siinä viestissä( sitä että oli tulossa ensisijaisesti meille).
Alunperin siis sanoin” meiilä on yksi olemassa oleva sopimus”.
Sanoin myös, että ”neuvotellaan 4 muusta.”
Kun kyseltiin mikseivät julkaise tätä yhtä totesin, että ” olettaisin heidän julkaisevan useamman kerralla, jos ja kun saavat maaliin”.
Näistä kirjoituksista on tovi.
Nyt kirjoitin, että ”kun julkaisivat Vessin oletan julkaisevan niitä muitakin”.
Että älä muuttele totuuksia. Kuka se on tulliviiri sitten lopulta.
Todellakin asia loppuun käsitelty.
Toivottavasti ymmärsit yhteenvedosta.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Jormakka lienee Leksan kanssa varsin hyvää pataa ja varmaan syy miksi olisi tänne tulossa. En osaa sanoa miten paljon Leksa kulissien takana haluaa/pystyy vaikuttamaan asioihin?

Tähän liittyy kyllä aspekti siitä, että jos on liian hyviä kavereita joukkueessa ja liian kivaa niin fokus on väärissä asioissa. Toki se on myös mahdollisuus jos kemiat kohtaavat ja se saadaan valjastettua jäälle asti.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Joo näin se on ja ihan toissijasia juttuja, mutta @Stadi tiedot ei osu nyt sit yhtään ja voin 100% varmuudella yhtyä tähän. Viime viikolla neuvoteltu vielä muiden jengien kanssa.
Olen jo aika pitkään ihmetellyt miten täällä vaivaudutaan vastailemaan ja kiinnittämään huomiota hänen "tietoihin".

"Tiedot" on keskellä kesää luokkaa "sopimuksia on olemassa ainakin yksi - julkaistaan sitten myöhemmin" Toki tälle saa varman osuman kun joukkue on isosti keskeneräinen, mutta ei tuo nyt huhuna ja tietona kovin kaksinen ole.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jormakasta:

Ei pitäisi valittaa jos signataan MM-kisoissa edellisenä keväänä pelannut pelaaja. Miksi en silti ole ikinä tämän statuksen pelaajan mahdollisesta tulosta ollut näin vähän innostunut? Minusta ei paikkaa niitä puutteita mitä tuo rosteri huutaa, kuin ehkä Lehterän YV:n osalta. Yksi hassuttelija puurtaja joukkueeseen lisää. Ikää +30, ura laskussa, ei erityisen nopea tai taitava käsistään.

Voivat sitten Komarovin ja Lehterän kanssa ensi kaudella katsella vastustajien numeroita, teettää hauskoja t-paitoja, tilata pöytiä wings-ravintoloista ja varata Levin matkat jo marraskuussa. Kapellimestareita kauden päättäjäisiin löytyy kyllä. Saataisiinko pitkästä aikaa radiosoitto. Kuullu sellaista huhua että Tampereella soitetaan radioon mestaruusjuhlista.

Jormakka muuten yllättäen tehnyt ensimmäisen liigamaalinsa IFK:n verkkoon. Kuten 60% liigapelaajista.

Joulukuussa Jormakasta tehdään juttu, jossa kertoo mestaruuden voittamisen IFK:ssa tavoitteekseen ja ollaan kokenut kevään jengi. Silloin ollaan sijoilla 8-10.


Hyvin samoilla linjoilla oon kyllä itsekin, sillä en ole varmaan koskaan ennen ollut näin "vähän innostunut" yhdestäkään tällaisesta "maajoukkuetason" pelaajasta, joka on meille päin tulossa, jos nyt Jormakka halutaan sellaiseksi laskea, jota hän ei kyllä omissa papereissani suinkaan ole, sillä en olisi ottanut Jormakkaa enää tämän kevään Leijona-joukkueeseenkaan.

Näitä tällaisia "kevään pelaajia" ei tarvisi joukkueeseen enää ainuttakaan, sillä heidät on tässä jengissä on tarpeeksi hyvin nähty.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jormakka lienee Leksan kanssa varsin hyvää pataa ja varmaan syy miksi olisi tänne tulossa. En osaa sanoa miten paljon Leksa kulissien takana haluaa/pystyy vaikuttamaan asioihin?
En tiedä mitään Komarovin mahdollisista vaikutusmahdollisuuksista, mutta toivon todellakin, ettei sellaisia ole. Nämä tällaiset pelaajien mielipiteet kuuluvat enemmänkin ikämiesten höntsäporukoihin kuin ammatilaistason organisaatioihin. Voihan joltain pelaajalta kysyä asiasta, mutta ei se saa olla ainakaan millään muotoa ratkaisevassa roolissa sopimuksia tehtäessä.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika laihoilla eväillä kausareita yritetään kaupata… Ei herätä oikein mitään fiiliksiä olemassa oleva rosteri, tällä hetkellä. Paljon saa tapahtua että innostuisi.


Niin miksi Jormakka ei kelvannut Tapparaan, jos kerran on maajoukkuetason pelaaja ja on lisäksi myös vielä pelannut siellä aikaisemminkin, niinpä. Tämä onkin aina just hyvä esimerkki siitä, että miten ne vanhat kehäraakit ja löysästä treenimotivaatiostaan tunnetut "kevään pelaajat" joita Tappara ei huolisi varmaan edes melkein ilmaiseksi, niin kelpaavat kyllä aina sitten tänne meidän seurajohdolle ja kaiken huipuksi myös vielä ihan hyvällä liksalla.

Tämä kyllä ihmetyttää vaan niin valtavasti, että miksi meidän seurajohtomme ei ole juuri ikinä kovinkaan innokas maksamaan esim. sataa tonnia tai 150 tonnia kaudessa jollekin hyvässä peli-iässä olevalle nuorelle pelaajalle, kuten esim. Puistola, Helenius (Konsta tai Samuel), Marjala, Nurmi, Hämeenaho, Rauhala ja monia muita lupaavia pelaajia, mutta sitten sitä rahaa ollaan kyllä aina valmiita käyttämään just näihin Jormakoihin ja Komaroveihin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huttu-Sasha kirjoittelee nyt Twitterissä, että Jormakka ei olisi tänne tulossa. Tosin kyseisen kaverin twiitteihin luotan kuin Neuvostoliittoon.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon Jormakka huhuun, niin 54 peliä ja 39p. Täyden runkosarjan peleillä n.43p eli ei 30p mies vaan reilun 40p mies. Itsekään en ole varma miten suhtautuisi, mutta esim yyveessä voisi olla tärkeä palanen.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon Jormakka huhuun, niin 54 peliä ja 39p. Täyden runkosarjan peleillä n.43p eli ei 30p mies vaan reilun 40p mies. Itsekään en ole varma miten suhtautuisi, mutta esim yyveessä voisi olla tärkeä palanen.
Lainaan itseäni.
Tulevaa arvioitaessa en itsekään laittaisi liiaksi painoa viime kauden pisteisiin, kun edellisen ja ainoan toisen kerran Jormakka teki runkosarjassa yli 30 pistettä kaudella 12-13. Jormakka pelasi viime kauden uransa parhaalla pistekeskiarvolla. Johtuiko se sitten enemmän 33-vuotiaan pelurin kehityksestä, joukkueesta ja sen pelitavasta vai oliko kyseessä pelkkä suonenveto. Samanlaisia tehoja ei Jormakalta ole kuitenkaan mitään järkeä odottaa, jos hän on tänne tullakseen. Jos siihen kykenee, on se iloinen yllätys.

Koska pelipaikkoja on rajallisesti, eikä varmoja pistelinkoja hyökkäyksestä Lehterän lisäksi löydy, kaipaisin hyökkäykseen Jormakkaa potentiaalisempaa pistenikkaria. Jengi alkaa olla täynnä ihan hyviä pelaajia ja huutaa enemmän tähtistatuksen pelaajaa kuin odotusarvoltaan 30 pisteen pelureita, joita jengistä jo löytyy.
Minusta on paljon rehellisempää puhua Jormakasta 30 pisteen miehenä, vaikka viime kausi tuottikin niitä normaalia enemmän.
 

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ne 30p kaudet on pelimääriltään vajaita. Ja lisäksi myös KHL:ssä tehtyjä, jossa ehkä hivenen vaikeampaa tehdä se 30p. Ja edelleenkään en ole Jormakan puolesta puhuja.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon Jormakka huhuun, niin 54 peliä ja 39p. Täyden runkosarjan peleillä n.43p eli ei 30p mies vaan reilun 40p mies. Itsekään en ole varma miten suhtautuisi, mutta esim yyveessä voisi olla tärkeä palanen.

Riippumatta siitä onko Jormakka 30 vai 40 pisteen mies on IFK 100 pisteen joukkue. Parhaimmillaan. Se riittää noin kuudenteen sijaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös