Ihan kaikki silloiset narritkaan eivät arvostaneet tätä ME-ajassa suoritettua siirtymää Leville iloisia bilepostauksia tekemään. Oli kausi kun meinasivat jopa pärjätä ja osaa vitutti kauden päättyminen aika railakkaasta.
Jokuhan voisi nähdä jopa kunnioitettavana asiana sen, että KHL-Narrien menestys ei voisi suuremmin sydäntä läikähdyttää… Saattaisin itsekin sulautua tähän joukkoon, varsin helpostikin.
Sen, mitä mä olen Pekka Jormakakasta kuullut, hän on kasvanut aikuiseksi. Monille aikuisvauvoille onneksi käy niin. Ei poista täysin niitä aikuisvauva-aikoja, mutta jos toiminta on ollut joskus menneisyydessä jossain muualla jonkinlaista, mua se ei niin hirveästi kiinnosta, jos meillä homma toimii. Jätetään rikokset yms. moraalittomuudet ulkopuolelle, koska niistä ei kaiketi ole ollut kyse.
Mitä tulee Jormakan mahdolliseen HIFK-sopimukseen, kannattaa miettiä markkinoiden tarjontaa juuri nyt ja suhteuttaa se omiin tarpeisiin. Jos tarvitaan yksi ”varma kortti”, Jormakka varmaan istuu siihen, jos odotukset ovat realistiset. Sitten voi olla helpompi pistää rahaa kiinni niihin arpoihinkin. Jormakan hintapyyntökään tuskin nousee, mitä pidemmälle kesä etenee. Verovuosien 2021 ja 2022 verokoneesta Jormakkaa ei löytynyt, joten ”Jukureiden kallein mies” lienee HIFK:ssa tavallinen keskituloinen pelaaja. Siellä alkaa muuallakin paikat täyttyä ja rahat kassasta huveta.
Mulla ei ole Jormakasta oikein mielipidettä mihinkään suuntaan. Ei ole koskaan ollut suosikki, melkein päinvastoin, mutta kyllähän tuo pelata osaa. En odota jokaisen pelaajan aiheuttavan väreilyä mun sydämessä. Ne, jotka ovat aiheuttaneet, ovat itse asiassa vähemmistössä. Kyllä mä innostuin Eero Somervuorenkin maaleista, vaikka hänhän oli oikein narrin ruumiillistuma. Menen HIFK:n etu edellä ja jokaisen pelaajan onnistuminen on himaan päin.