Eiköhän tusinaukko kiintiö ole jo täynnä Hartikaisineen ja Mäkiahoineen.JYPistä ja HIFK:sta tuttu hyökkääjä vapaille markkinoille! - SuomiKiekko
Nyt ois ehkä sittenkin mahdollisuus saada se Heljanko meille.
Jep. IFK:n uusi UTJ Jussi Pesonen pääsee näyttämään kyntensä kaappaamalla Tapparan maalivahti Rasmus Heljangon muiden nenän edestä.JYPistä ja HIFK:sta tuttu hyökkääjä vapaille markkinoille! - SuomiKiekko
Nyt ois ehkä sittenkin mahdollisuus saada se Heljanko meille.
Eikai niitä huhuja ole, kun ketää ei varsinaisesti etsitä.Onko tosiaan näin heikkoa, että ei edes huhuja ole?
Korjaan. Useita virityksiä, mutta yksi allekirjoitettu.Ei fyrkkaa, ei huhuja. Paitsi tietty käyttäjän @Stadi ilmoittamat useat pelaajasopimukset jotka ovat julkistamista vaille valmiita.
Osaatko kertoa onko tämä "allekirjoitettu" kokonaan uusi, vai jokin edellisen kauden pelaajista? Vesalaisen jatkosta nyt on ollut täälläkin muistaakseni puhetta. Sund kelpaisi myös mainiosti.Korjaan. Useita virityksiä, mutta yksi allekirjoitettu.
Kyllä sen pitäisi tulla ilmaiseksi, koska ville!Mutta jos joku Eht-tason pelaaja soittaisi ja tarjoaisi itseään puoli-ilmaiseksi, koska on aina halunnut pelata IFK:ssa;)
Eiköhän tusinaukko kiintiö ole jo täynnä Hartikaisineen ja Mäkiahoineen.
Rahaa on aina, boikoteista huolimatta kausikortit ja liput myy, sponsorit ja kaikki. Mutta voitolle pitää päästä se on ensisijainen asia, urheilullisella tuloksella ei ole väliä. Janne Laakkonen meni britteihin mutta Juuso Salmen voi vielä houkutella.Ei ole rahaa isoihin nimiin, joten jos jotain tulee niin sieltä tulee joku hiihtäjä tai jatkosoppari.
Tämähän ei ole mikään kirkossa kuulutettu asia enää. Päinvastoin, täältä on useista lähteistä kuulunut mm. sponsoreiden vetäytymisestä tulevalle kaudelle, sekä jokunen palstalainen jättänyt uusimatta tsettejä. Näin on käynyt suurella todennäköisyydellä myös tänne kirjoittamattomilla faneilla.Rahaa on aina, boikoteista huolimatta kausikortit ja liput myy, sponsorit ja kaikki.
Mä olen kanssa ajatellut tätä aihetta: Kuka olisi sopiva ja riittävä ensimmäinen pelaajahankinta UJ Pesosen nimiin? Eiliseen asti mä pidin yllä optimistista toiveajatusta Oliver Kasken yllätyspaluusta punaiseen. Se olisi ollut laadukas veto uudelta UJ:lta! Realistinen veikkaus voisi olla Kristian Vesalaisen jatkosopimus. Ei se mitään hurraa-huutoja meissä kannattajissa aiheuttaisi, mutta ehkä medialle olisi riittävä nimi. Senkin olen pannut merkille, että Julle Tyrväisen ensi kauden seuraa ei ole vielä julkaistu. Toki hän saa halutessaan sopimuksen johonkin Keski-Euroopan sarjaan, mutta kyllä hän tännekin kelpaisi, ainakin mulle.Mitä luulette, kuka on Janne Pesosen ensimmäinen signaus? Jo Jannen ja seuran uskottavuuden kannalta se ei voi olla mikään ns. pieni kala. - -
Jos seura haluaa olla ylpeä JP:n palkkauksesta ,myöskin ensimmäisten rekryjen on oltava uskottavia. - -
Mä olen kanssa ajatellut tätä aihetta: Kuka olisi sopiva ja riittävä ensimmäinen pelaajahankinta UJ Pesosen nimiin? Eiliseen asti mä pidin yllä optimistista toiveajatusta Oliver Kasken yllätyspaluusta punaiseen. Se olisi ollut laadukas veto uudelta UJ:lta! Realistinen veikkaus voisi olla Kristian Vesalaisen jatkosopimus. Ei se mitään hurraa-huutoja meissä kannattajissa aiheuttaisi, mutta ehkä medialle olisi riittävä nimi. Senkin olen pannut merkille, että Julle Tyrväisen ensi kauden seuraa ei ole vielä julkaistu. Toki hän saa halutessaan sopimuksen johonkin Keski-Euroopan sarjaan, mutta kyllä hän tännekin kelpaisi, ainakin mulle.
Epäilen ettei ole. Vahva veikkaus on että Taponen on ykkönen ja Vinni kakkonen.Elias laitettiin jo Joensuuhun ,joten jonkin veskarin on ainakin tultava. Olisiko tämä se kausi, jolloin IFK:lla olisi ensimmäistä kertaa laadukas ykkösmaalivahti. Eikä pelkästään ykkösveskarin tittelillä olevia kakkos ja kolmosveskareita.
Tämä käy, kunhan vaan reagoidaan ajoissa jos ei riitäkään(taas).Taponen on ykkönen ja Vinni kakkonen.
Uusi vai jatko?Korjaan. Useita virityksiä, mutta yksi allekirjoitettu.
Nyt on se ajoissa reagoimisen hetki. Vähän ollaan jo myöhässä mutta ei vielä liikaa. Tarjokkaita on vielä markkinoilla.Tämä käy, kunhan vaan reagoidaan ajoissa jos ei riitäkään(taas).