Hartikainen menee Kalpaan pelaamaan vikan kautensa.
Vatasella on Suomen kämppä Tampereella ja vaimo siltä seudulta. Ja joku huhuili Samia Ilvekseen. Toki Tampereelta ajaa Jyväskylään kohtuu nopeasti ja toisin päin. Siksi kai se Nikukin valitsi Tampereen.
Varmasti näin. Aiheellinen kysymys kuitenkin on se, että missä hän pelaa ennen vikaa kauttaan? Vai tarkoitatko viimeistä sopimusta, joka voi olla vaikka 5 v.?
Mä en näihin asuntoasioihin takertuisi liikaa, koska ne nyt eivät koskaan pelkästään määritä mitään. Asuntoja voi pitää tyhjillään, vuokrata eteenpäin ja samoin itse voi asua tilapäisesti vuokralla vaikka koko perheen kanssa, vaikka se koti toisella paikkakunnalla onkin. Jos siis huvittaa. Kyllä sillä seuralla nähdäkseni pitää olla myös jotain tarjottavaa, pelkkä asunto paikkakunnalla ei riitä. Tai sitten pelaajankin motiivit ovat jokseenkin erikoiset. Vatanen olisi JYPille monessa mielessä lottovoitto ja JYP tarvitsisi Vatasta siinä mielessä enemmän kuin esim. Ilves. Ainakin just nyt. Niku taisi mennä sinne, mistä eniten maksettiin?
HIFK huhuja on kovin vähän liikkeellä. Tämä nyt ei tietenkään soppareiden julkistamiseen asti pysy tällaisena, vaan eiköhän ne kaikki uudet sopparit vuoda ulos jo hyvissä ajoin, ehkä jotain poikkeusta lukuunottamatta. Itse olen kallistunut sille kannalle, että pidän enemmän yllätyksistä kuin etukäteen vuodetuista tiedoista.