Katsos puolet kun taman palstan tai Nordiksen unisista faneista pelkastaan Stiga-ukkoilee, mutta loppupeleissa eivat tajua itse pelista sita kuuluisaa hevon paskaa :)Joni Ikonen teki 19 runkosarjamaalia. IFKssa enemmän tehneet, Eetu Koivistoinen.
Pleijareissa Ikoselle 9 pinnaa.
IFKssa paras pistemies 8.
Pelejä toki finaaleissa pelanneella pelaajalla kuusi enemmän.
On se mielestäni merkillistä ettei tämän tasoinen hyökkääjä, 24-vuotiaana, kelpaa.
Niin mikäs päivä niit soppareita piti nyt tulla ulos?
Leskinen on "ykköskentän" laituri, Ikonen "kakkos-kolmoskentän" pelaaja. Siinä on vissi ero. Molemmat painoivat abaut samoilla minuuteilla "kakkos-kolmoskentän" minuuteilla viime kauden ja vain toinen oli tyytymätön rooliinsa. Kookoossa Leskinen saa haluamansa selkeän ykköstähden roolin, tätä roolia HIFK:ssa nykyisillä pelaajilla ei ole tarjolla. Väitän, että tämä on kaikille spekulaatioissa mukana olleille tahoille paras ratkasu.Isossa roolissa olisi molemmat tullut pelaamaan oli ketju nimellisesti 1, 2 tai 3 ketju. Hyökkäykseen ei varmaan enää Ikosen ja Lehterän lisäksi ole ketään tulossa. Ikonen on hankintana valitettavasti mielestäni ihan vitsi.
Isossa roolissa olisi molemmat tullut pelaamaan oli ketju nimellisesti 1, 2 tai 3 ketju. Hyökkäykseen ei varmaan enää Ikosen ja Lehterän lisäksi ole ketään tulossa. Ikonen on hankintana valitettavasti mielestäni ihan vitsi.
Oman mielipiteeni vain kerroin. En edelleenkään itse haluaisi Leskistä. Mutta en varsinkaan Ikosta.Joe:n on aika taas laittaa korkki kiinni. Alkaa olemaan niin levottomat jutut. Ottaisin Ikosen ennen Leskistä jos nyt vielä tähän asiaan pitää jotain edes vastata. Perusteluita on jo kerrottu, mutta itse vielä heitän sitoutumisen pelitapaan. Ikonen on erittäin tehokas omassa roolissaan.
Se päivämäärä on varma, kaikki muu huhua kunnes toisin todistetaan.Varsinainen asia: Oliko tuo 5.6. varma tieto vai huhu sekin?
Kirjoitinhan mä omat perustelut. Mielestäni Ikonen ei ole sellainen pelaaja jota HIFK tarvitsee vahvistuakseen viime kaudesta. Nopeutta ja pelintekokykyä tarvitaan mielestäni, Ikonen ei tuo kumpaakaan. Tää on vain mun mielipide.Kieltämättä Joe perustelut puuttuu ja toisilla ne on aika hyvät. Mutta monesti perusteeton perstuntuma osoittautuu oikeaksi.
Varsinainen asia: Oliko tuo 5.6. varma tieto vai huhu sekin?
No kysytään sitten vaikka näin - peräänkuulutat pelintekokykyä ja luisteluvoimaa, ja kuvitellaan että sinä olet UTJ Salmelainen - kenet sinä sitten hankkisit ja miksi? Siis ihan konkreettinen pelaajan nimi jolla on sopimus loppunut 22/23, ja joka istuu jotenkin edes IFK:n talouden raameihin?Kirjoitinhan mä omat perustelut. Mielestäni Ikonen ei ole sellainen pelaaja jota HIFK tarvitsee vahvistuakseen viime kaudesta. Nopeutta ja pelintekokykyä tarvitaan mielestäni, Ikonen ei tuo kumpaakaan. Tää on vain mun mielipide.
No kysytään sitten vaikka näin - peräänkuulutat pelintekokykyä ja luisteluvoimaa, ja kuvitellaan että sinä olet UTJ Salmelainen - kenet sinä sitten hankkisit ja miksi? Siis ihan konkreettinen pelaajan nimi jolla on sopimus loppunut 22/23, ja joka istuu jotenkin edes IFK:n talouden raameihin?
Et selvästikään ole vielä ymmärtänyt tämän keskustelupalstan sääntöjä.Tää on keskustelupalsta johon pitäisi mahtua erilaisia mielipiteitä ilman vittuilua takaisin.
On kyllä jokseenkin hämmentävää, ettei kakkosveskarista ole kuulunut inahdustakaan huhuissa. Onko sen kanssa jo diili tehty? Vai onko se Vinni, toivottavasti ei? Markkinat kuivat, lainataan jostain jolla ylitarjontaa? Jännittää saatana! Onneksi ollaan (toivottavasti) sen suhteen viisaampia ens maanantaina.
Loistavaa! Ja siis todellakin nättiä, että kaikkia nimiä ei ole tiedossa, kun nykyaikana melkein kaikkien lätkävaimotkin jo spoilaavat instaseuraamisilla miestensä uudet jengit :)Kyllä siellä pitäisi olla kakkosmaalivahdin nimikin jo paperissa ja ilmeisesti sen lisäksi joku yllätysnimikin, joka ei myöskään kai ole vielä huhuissa pyörinyt, olisi maanantaina tulossa. Sen tarkempaa tietoa ei itsellä ole ja onhan se ihan nastaa, että kaikki nimet eivät tiedossa olekaan kuin vasta julkistuksen jälkeen.
Loistavaa! Ja siis todellakin nättiä, että kaikkia nimiä ei ole tiedossa, kun nykyaikana melkein kaikkien lätkävaimotkin jo spoilaavat instaseuraamisilla miestensä uudet jengit :)
Olispa hienoa jos tuosta tilaisuudesta tulisi vaikka joku livelähetyskin. Sais jännätä mukana.
Vinni olisi aivan väärässä paikassa jos otettaisiin kakkosveskariksi jo ensi kaudella edariin. Tämä olisi taatusti myös kehitykselle haitallista, sillä hän tarvitsee tällä hetkellä pelejä ja vastuuta omaa tasoa vastaavassa sarjassa mitä Liiga ei vielä hyvällä tahdollakaan ole. Kyllä tämä varmasti IFK:ssa tiedostetaan.On kyllä jokseenkin hämmentävää, ettei kakkosveskarista ole kuulunut inahdustakaan huhuissa. Onko sen kanssa jo diili tehty? Vai onko se Vinni, toivottavasti ei? Markkinat kuivat, lainataan jostain jolla ylitarjontaa? Jännittää saatana! Onneksi ollaan (toivottavasti) sen suhteen viisaampia ens maanantaina.
Joku ulkkari tai Laurikainen. Laurikainen tosin pelkkä mutu enkä tiedä onko häntä isommin huhuiltu johonkin muualle.Mielenkiintoista nähdä kuka on IFK:n toinen veskari ensi kaudella. Joku ulkkarihaku kenties?
Minä en tiedä mitään mistään enkä tiedä huhuja, lukuunottamatta Jatkoajasta luettuja juttuja. Kakkosveskan satun tietämään. En paljasta, mutta täytyy sanoa, että olen aika tyytyväinen.Olisihan se varsin virkistävää todellakin, jos kaikki nimet eivät olisi selvillä jo ennen julkistusta. Niin harvinaista tuo vain on nykypäivänä, että vähän skeptisesti itsekin tähän suhtaudun, mutta toivotaan parasta.