O'Neillin palkkapyynnöt ovat sitä luokkaa ettei kellään liigaseuralla ole niihin varaa. Vaikka olisikin paras pelaaja Liigassa niin, kun samalla rahalla saa 2-3 kärkihyökkääjää niin aika utopiaa on O'Neillin hankinta.
Mihin nää palkkatietämykset perustuu? Oletukseen vai tietoon?
Tykkää asua Stadissa, vuosi HIFKissä ja sitten mukaan Jokereihin, jos 2023-2024 paikan Liigaan saavat.Tätä itsekin mietin, että Mr. Helsinki ei välttämättä juokse sen isoimman rahan perässä. Suomen verotus ei enää kirpaise, kun on ehtinyt siihen tottua. Ja IFKsta saa muutaman satatonnia, mikä on ihan kiva korvaus jos saa asua kaupungissa missä ensisijaisesti haluaa perheineen asua. Tämä nyt siis näin omana mutuiluna.
Tai sitten saadaan Vauhkonen-Cipruss-joku. Kohtahan se selviää.Saisiko näiden huhujen pohjalta tollaisen ihan siedettävän 2.ketjun, eli:
Tallberg-Broadhurst-Dyk päivittyisi muotoon O'Neill-Granlund-Jensen?
Kyllä kai tuolle ketjulle voisi antaa mahdollisuuden ja ehkä vähän yv-aikaakin.
Innala -> O'Neill
Palola -> Jensen
Dyk -> Komarov
Broadhurst -> Ma. Granlund
Turunen siihen päälle vielä "Lepakkokuumevaraksi" niin hyökkäys on ihan ok.
Mitä nyt itse oon tohon O’Neill Jokerit kuvioon tutustunut niin tätä kaveria pidetään ihan Jokeri-ikonina, siis sellaisena että paita jäädytetään ynnä muuta. Oletan itse että jos O’Neill tänne vuodeksi tulisi niin palaisi ihan varmasti narreihin sen jälkeen, jos HIFK:lla on mahdollisuus signata hänet niin tulee se myös Jokereille olemaan mahdollista. O’Neill ja ymmärtääkseni myös Jensen hylkäsi molemmat paljon suurempia tarjouksia tyyliin Pietarista koska halusivat asua Helsingissä.Mihin perustuu tämä vahva, tai lähes varma, oletus, että O'Neill menisi vuoden päästä takaisin Narreihin (jos tulisi nyt meille)?
Toki on pelannut siellä nyt useamman vuoden, mutta ei vuoden päästä Liigaan ole tulossa KHL-kassalla varustettu Jokerit, vaan samoilla markkinoilla toimiva Liiga-joukkue.
Paremmin tietävät voivat toki kertoa, jos O'Neill on joku iki-jokeri nykyään.
Samaa mieltä. Jos ideana on, että pelaa ns. välivuoden meillä ennen kuin palaa takaisin omaan seuraansa, vain sen takia, että ei tarvitse muuttaa muualle, niin jättäisin tuollaiset pelaajat väliin. Haluaisin nähdä HIFK:ssa sellaisia muualta tulevia pelaajia, jotka hakevat täältä viimeisen stepin ennen isompia ympyröitä tai kokeneempia pelaajia, jotka haluavat voittaa nimenomaan HIFK:ssa Täällä on pyörinyt aivan liikaa jäähdyttelijöitä ja palkkasotureita, joiden pääprioriteetti HIFK:ssa pelaamisessa on nauttia elämästä. En sano, että juuri nuo pelaajat olisivat sellaisia, mutta itse käyttäisin rahat eri tavalla.Mitä nyt itse oon tohon O’Neill Jokerit kuvioon tutustunut niin tätä kaveria pidetään ihan Jokeri-ikonina, siis sellaisena että paita jäädytetään ynnä muuta. Oletan itse että jos O’Neill tänne vuodeksi tulisi niin palaisi ihan varmasti narreihin sen jälkeen, jos HIFK:lla on mahdollisuus signata hänet niin tulee se myös Jokereille olemaan mahdollista. O’Neill ja ymmärtääkseni myös Jensen hylkäsi molemmat paljon suurempia tarjouksia tyyliin Pietarista koska halusivat asua Helsingissä.
Itsekin suhtaudun näihin aika varauksella. Ei jotenkin jaksaisi mitään hiihtelijää joka vain odottaa että pääsee takaisin jokereihin. Siksi esim Markus Granlund aiheuttaisi mulle paljon enemmän tajuntaa räjäyttävän reaktion mikäli tänne saapuisi kuin nämä narriveljekset.
Oton rinnalla paras ulkomaalainen historiassa. Kertoi myös edellisen jatkosopimuksen yhteydessä olevansa aina lojaali Jokereille ja siksi jatkaa täällä. Hyvin vaikea olisi kuvitella, että mies pelaisi Jokereita vastaan.Paremmin tietävät voivat toki kertoa, jos O'Neill on joku iki-jokeri nykyään.
Täydennetään sen verran että ei rinnalla vaan helvetisti perässä mutta hieno pelaaja ja varmasti Liigan paras hyökkääjä ja ei kaukana parhaasta pelaajastakaan. Toki riippuen millaista mcdeividiä muut kantaa sisään.Oton rinnalla paras ulkomaalainen historiassa. Kertoi myös edellisen jatkosopimuksen yhteydessä olevansa aina lojaali Jokereille ja siksi jatkaa täällä. Hyvin vaikea olisi kuvitella, että mies pelaisi Jokereita vastaan.
Kahden vuoden Narrivisiitti, mutta Hirso,Ei taida kyllä HIFK:n ja Jokereiden yhteisestä historiasta löytyä yhtäkään pelaajaa, joka olisi pomppinut näiden joukkueiden välillä jengistä toiseen vuoden syklillä tyyliin HIFK- Jokerit- HIFK.
Tuomo Ruutu taitaa olla lähinpänä tuota "saavutusta", mutta melkoinen rajatapaus on Tuomokin, sillä ennen Jokereihin siirtymistä alla oli tasan yksi liigamatsi (99-00) ja viettihän nuorempi Ruutukin Jokereissa peräti kaksi kautta (00-02) ennen paluutaan HIFK:n riveihin.
Enkä jaksa millään uskoa että tuohon "listaan" saataisiin ensimmäisiä nimiä ensi vuonnakaan.
Kyllähän Salmelaisen&kumppanien pitäisi älytä jo sopimusteknisestikkin pystyä torppaamaan tämän kaltaiset haikailut ex-jokeripelaajien osalta tai sitten yksinkertaisesti jättää sopimus tekemättä.
Ymmärrän kyllä hyvin että teille HIFK-kannattajille maistuisi huomattavasti paremmin Markus Granlundin 2+1 vuotinen diili kuin esimerkiksi O`Neillin ja Jensenin yksivuotiset paperit.
Toki jos nämä kaikki kolme riveihinne saatte (sopimusmuodossa kuin muodossa) niin kyllähän siinä "kättä täytyy suht syvälle taskussa laittaa".
Nelli vetää aina sata lasissa. Jensen ei niinkään.Mitä nyt itse oon tohon O’Neill Jokerit kuvioon tutustunut niin tätä kaveria pidetään ihan Jokeri-ikonina, siis sellaisena että paita jäädytetään ynnä muuta. Oletan itse että jos O’Neill tänne vuodeksi tulisi niin palaisi ihan varmasti narreihin sen jälkeen, jos HIFK:lla on mahdollisuus signata hänet niin tulee se myös Jokereille olemaan mahdollista. O’Neill ja ymmärtääkseni myös Jensen hylkäsi molemmat paljon suurempia tarjouksia tyyliin Pietarista koska halusivat asua Helsingissä.
Itsekin suhtaudun näihin aika varauksella. Ei jotenkin jaksaisi mitään hiihtelijää joka vain odottaa että pääsee takaisin jokereihin. Siksi esim Markus Granlund aiheuttaisi mulle paljon enemmän tajuntaa räjäyttävän reaktion mikäli tänne saapuisi kuin nämä narriveljekset.
Oton rinnalla paras ulkomaalainen historiassa. Kertoi myös edellisen jatkosopimuksen yhteydessä olevansa aina lojaali Jokereille ja siksi jatkaa täällä. Hyvin vaikea olisi kuvitella, että mies pelaisi Jokereita vastaan.
Tästä syystä toivon, että pitää välivuoden tai käy ulkomailla ja jatkaa Jokeripaidassa jos/kun Jokerit palaa Liigaan.
Yhtään jaksaisi sitä ”naapurin naaraus” kilpavarustelua àla Virmanen-Pena-Nybari, siinä voittaa vaan pelaajien palkkapussit.
Joo onhan tää melkoinen kaksiteräinen miekka. Näin HIFK-fanina tämän tän keväisen perseilyn vuoksi on enää vaikea innostua mistään kun ei ne nimet täällä takaa mitään :DO'Neill - M.Granlund - Jensen olisi ollut Khl:ssäkin koko sarjan top 3-5 parhaita ketjuja.
Jos toteutuu, tuo tulisi olemaan yksi kovimmista ketjuista koko Euroopassa. Sanomattakin selvää että jälki Liigassa olisi kohtuu jäätävää.
Ymmärrän ettette ole varauksetta ottamassa teille Jokeripelaajia mahdollisesti vuodeksi stunttaamaan, mutta itse näkisin tuon sen verran ainutlaatuisena mahdollisuutena että kyllä mä ton ottasin jos maksukyky riittää.