HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 110 443
  • 30 185

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Itse tykkäisin jos pakkiparit olisivat ensi kaudella muodossa
Lindbohm-Salin
Melart-Kiviharju
Kåsa-Rantakari
Hellman, Luhanka
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole, pelkästään 5vs5. HIFK on kokonaisuutena aika pahasti miinuksella tuossa tilastossa.
Aika hurja: Lahanka ei mielestäni ole "kärkipakki" kun on niin jäähyherkkä. Suurin yllätys on Motin, joka tietysti ei juuri koskaan ammu, joten se ehkä selittää osan. Lukko on vienyt laukaukset aika suvereenisti joten siinä on tietysti osa selitystä mutta onhan tuo Rantakarin lukema vähän "Heiskasmainen" siis ihan vähän jos sanonta edes sallitaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Itse tykkäisin jos pakkiparit olisivat ensi kaudella muodossa
Lindbohm-Salin
Melart-Kiviharju
Kåsa-Rantakari
Hellman, Luhanka
Motin pelikiellossa koko kauden?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiittäisin ajasta seurassa ja toivottaisin hyvää jatkoa

No, nyt on innovatiivinen ehdotus! Kyllähän se on nähty, miten HIFK suorittaa tuloksellisesti, kun Motin on poissa. Eli, ei hyvin. Puolustuksen henkinen johtaja. Ei toki poista sitä tosiasiaa, että Motin ei ole nyt ihan parastaan pystynyt esittämään. Mutta, että sopimuksen purku? Juu, ei.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
No, nyt on innovatiivinen ehdotus! Kyllähän se on nähty, miten HIFK suorittaa tuloksellisesti, kun Motin on poissa. Eli, ei hyvin. Puolustuksen henkinen johtaja. Ei toki poista sitä tosiasiaa, että Motin ei ole nyt ihan parastaan pystynyt esittämään. Mutta, että sopimuksen purku? Juu, ei.
Tämän kauden suorittamiselle ilman Motinia ei ole mitään tekemistä ensi kauden suhteen. Esim. Lindbohm (jos tulisi) varmasti perisi tämän henkisen johtajuuden suht helposti. Tämä olikin ihan omien mieltymysten esille tuomista ja mun ideaali jengissä ei olis käyttöä. Ei nykyotteet valitettavasti riitä, vaikka tästäkin kundista yleisesti diggailen, peliotteista en.
Mut nää on taas näitä makuasioita...
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Olen seurannut Kiviharjua täällä Turussa jo vuosia. Taitava on kuin mikä. Onnea vaan stadiin, mutta tuskin sielläkään hän kauaa viihtyy. Moni ei ehkä tiedä, että ikitepsiläinen puolustajalegenda kahden mestaruuden Petteri Lehto on pojan manageri. TPS sössi asiat, ei Lehto muuten olisi IFK:ta edes harkinnut.
Mitä sä höpiset? Mä muistan Kiviharjun jo Branderin kiekkokoulusta, oli todella lahjakas poika jo silloin. Pari kertaa sidoin Aronin luistimetkin. Aron muutti kai isänsä työn perässä sitten Turkuun näin muistelisin. Siinä taas menetettiin oma lahjakas kasvattimme muualle, onneksi palaa nyt himaan.
 

Hiltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä sä höpiset? Mä muistan Kiviharjun jo Branderin kiekkokoulusta, oli todella lahjakas poika jo silloin. Pari kertaa sidoin Aronin luistimetkin. Aron muutti kai isänsä työn perässä sitten Turkuun näin muistelisin. Siinä taas menetettiin oma lahjakas kasvattimme muualle, onneksi palaa nyt himaan.
– Totta kai olen haaveillut, että saisin pelata omassa kasvattajaseurassa Liigaa. Se on päässyt toteutumaan.

Hohhoijaa siinä sulle Aronin suusta mikä hänen kasvattajaseuransa oikein on.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Tämän kauden suorittamiselle ilman Motinia ei ole mitään tekemistä ensi kauden suhteen. Esim. Lindbohm (jos tulisi) varmasti perisi tämän henkisen johtajuuden suht helposti. Tämä olikin ihan omien mieltymysten esille tuomista ja mun ideaali jengissä ei olis käyttöä. Ei nykyotteet valitettavasti riitä, vaikka tästäkin kundista yleisesti diggailen, peliotteista en.
Mut nää on taas näitä makuasioita...
Nyt se korkki kiinni prkl!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
– Totta kai olen haaveillut, että saisin pelata omassa kasvattajaseurassa Liigaa. Se on päässyt toteutumaan.

Hohhoijaa siinä sulle Aronin suusta mikä hänen kasvattajaseuransa oikein on.

Hohhoijaa, otapas asioista ensin selvää ennen kuin tulet tänne haukottelemaan. Sinä et HIFK:n kasvattien määritelmää päätä.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
– Totta kai olen haaveillut, että saisin pelata omassa kasvattajaseurassa Liigaa. Se on päässyt toteutumaan.

Hohhoijaa siinä sulle Aronin suusta mikä hänen kasvattajaseuransa oikein on.
Totta kai sitä kulloisellekin seuralle kaunistellaan asioita. Kaikkihan tietää Mini-Stounin sydämen olevan punainen.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Nyt se korkki kiinni prkl!
Okei, asia kunnossa

Tai no joo, kysyn silti, kumman ottaisit ensi kauden jengiin mielummin: Lindbohmin vai Motinin? Eikä mitään mutkumutku molemmat mahtuis, vaan kumman ottaisit?
 
Viimeksi muokattu:

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
– Totta kai olen haaveillut, että saisin pelata omassa kasvattajaseurassa Liigaa. Se on päässyt toteutumaan.

Hohhoijaa siinä sulle Aronin suusta mikä hänen kasvattajaseuransa oikein on.
En tiedä miksi tuollaisia höpisee. Varmaan halunnut mielistelyä peliajan toivossa? Kyllä Aaron on Stadin kasvatteja.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Ei mitään hajua sopimustilanteesta, mutta voisikohan Ipan Lancasteria tiedustella meille? Ei tosiaan mitään hajua, onko jo sopparia muualle, mutta jos välit Pennasen kanssa tulehtuneet jne. jne. niin kelpuuttaisin meille.
Siinä olisi hyvä parannus Berglundiin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Ei mitään hajua sopimustilanteesta, mutta voisikohan Ipan Lancasteria tiedustella meille? Ei tosiaan mitään hajua, onko jo sopparia muualle, mutta jos välit Pennasen kanssa tulehtuneet jne. jne. niin kelpuuttaisin meille.
Siinä olisi hyvä parannus Berglundiin.
Tällä hetkellä taitaa olla Ilveksen paskin tehotilasto ja istunut ilmeisesti välillä viltissäkin kun puolustaminen ei ole kiinnostanut. Että ainakaan puolustusmielessä ei välttämättä edes olisi mikään upgrade Berglundiin.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Tällä hetkellä taitaa olla Ilveksen paskin tehotilasto ja istunut ilmeisesti välillä viltissäkin kun puolustaminen ei ole kiinnostanut. Että ainakaan puolustusmielessä ei välttämättä edes olisi mikään upgrade Berglundiin.
Okei, siellä oli tämmöstä taustalla. Unohdetaan koko ajatuskin, sori sori.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Okei, siellä oli tämmöstä taustalla. Unohdetaan koko ajatuskin, sori sori.
Olihan hän toki runkosarjassa jäätävä, joten aina voi olla myös jotain vammaa taustalla. Ehkä suurin syy miksei häntä nähdä ensi kaudella IFK:ssa on kuitenkin se, että hänellä on ensi kautta koskeva sopimus Ilvekseen.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Aftonbladet kertoo, että Joonas Rask on palaamassa Suomeen ensi kaudeksi. Seurasta ei ole mitään mainintaa, mutta olisihan tuo valtava pettymys, mikäli Rasse mihin tahansa muuhun seuraan Liigassa siirtyisi, kuin IFK:hon.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Aftonbladet kertoo, että Joonas Rask on palaamassa Suomeen ensi kaudeksi. Seurasta ei ole mitään mainintaa, mutta olisihan tuo valtava pettymys, mikäli Rasse mihin tahansa muuhun seuraan Liigassa siirtyisi, kuin IFK:hon.
Ei kai hänellä ole edes muita vaihtoehtoja? Välkommen tillbaka, Rask!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh.. kyllähän tuolla Tampereelle sen tason buumi on käynnissä että varmasti Raskillakin on Ilves ihan realistisena vaihtoehtona mielessä.

Eikös vaimo halunnut nimenomaan Stadiin? Muistaakseni @ElmerMoody lla oli tästä joku haju jo joskus vuodenvaihteen tienoilla?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös