Hattutemppu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Joni Ikosta huhuillaan pelsu osiossa meille ensi kaudeksi. Ihan potentiaalinen haku, hyvä veto ainakin löytyy.
Sentteri. Mihin ketjuun?Joni Ikosta huhuillaan pelsu osiossa meille ensi kaudeksi. Ihan potentiaalinen haku, hyvä veto ainakin löytyy.
Ei kyllä sentteriosastossa ole Ikoselle tilaa. Näinköhän pystyisi pelaamaan laidassa?Sentteri. Mihin ketjuun?
Luulisi että hän voi pelata laidassa, en toki tiedä, onko urallaan pelannut laidassa.Sentteri. Mihin ketjuun?
Itse olen aina mieltänyt sentteriksi. Yksi vaihtoehto toki on, että Jääskä pelaakin laidassa, mutta miksi rikkoa toimiva koostumus?Luulisi että hän voi pelata laidassa, en toki tiedä, onko urallaan pelannut laidassa.
Mielelläni ottaisin pari sentteri-laituri hybridiä ensi kauden jengiin. Miellän kyllä Jääskänkin edelleen hybridiksi.
Yksi huhu ei vielä kesää tee vai miten se sanotaankaan, mutta kuulostaa ihan hyvältä
Nättinen - Koivistoinen - Halttunen/Kaskimäki/Teissala
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
X - Lehterä - Ikonen
Tallberg - Väänänen - Dyk/Åsten
Voihan olla että ensi kaudella, jos Lehterä ja Ikonen tulevat jengiin, niin saadaan rakennettua paljon parempiakin koostumuksia. Tässä hetkessä tuo on toimiva mutta mistä sitä ensi kaudesta tietää. Tuntuu että monesti toisella kaudella joku toimiva koostumus ei enää olekaan niin toimiva..Itse olen aina mieltänyt sentteriksi. Yksi vaihtoehto toki on, että Jääskä pelaakin laidassa, mutta miksi rikkoa toimiva koostumus?
No ihan varmasti on tilaa. Se että on neljä sentteriä paperilla, ei tarkoita että niitä saadaan neljä kokoonpanoon tai sitten ollaan taas tilanteessa jossa Åsten ja/tai muut laiturit pelaa sentterinä.Ei kyllä sentteriosastossa ole Ikoselle tilaa. Näinköhän pystyisi pelaamaan laidassa?
Toivottavasti ei taas ylireagoida hankinnoissa. Se, että tällä kaudella puuttuu yksi sentteri ei tarkoita sitä että ensi kaudeksi hankitaan niitä liikaa. Ja hintana on vajaa pakisto tai jokin muu pelipaikka.Joni Ikosta huhuillaan pelsu osiossa meille ensi kaudeksi. Ihan potentiaalinen haku, hyvä veto ainakin löytyy.
Samaa mieltä. Lähtökohtaisesti Ikonen tullessaan aloittaa kuitenkin laidalla ja paikkailee sitten mahdollisia loukkaantumisia sentteriosastolla.No ihan varmasti on tilaa. Se että on neljä sentteriä paperilla, ei tarkoita että niitä saadaan neljä kokoonpanoon tai sitten ollaan taas tilanteessa jossa Åsten ja/tai muut laiturit pelaa sentterinä.
Niissä harvoissa tilanteissa joissa kaikki on kokoonpanossa, paremmin toimii sentteri laiturina kuin laituri sentteri
Täysin samaa mieltä. Halttunen pelasi Kiekko-Vantaan mukana viime lauantaina Joensuussa ja kehityskelpoinen rungoltaan, mutta ihan junnuhan se vielä on pelillisesti, myös ikänsä puolesta (17 v.).Teissala on huomattavasti valmiimpi pelaaja kuin Halttunen, eikä hänen upside potentiaalinsa ole mitenkään huomattavasti alhaisempi. Halttusessa on kokoa muttei voimaa, Teissalassa ei niinkään kokoa ole mutta terrierimäisyyttä senkin edestä. Teissala on kokonaisvaltainen ja juonikas, Halttunen melkolailla maalintekijä. Halttunen ei vielä tällä kaudella breikannut, Teissala teki niin. Kaikki puhuu sen puolesta, että Teissalan on mentävä Halttusen edelle vielä ensi kaudella.
Täysin samaa mieltä. Halttunen pelasi Kiekko-Vantaan mukana viime lauantaina Joensuussa ja kehityskelpoinen rungoltaan, mutta ihan junnuhan se vielä on pelillisesti, myös ikänsä puolesta (17 v.).
Laukoi maalin Salinin syötöstä, mutta se oli enemmän maalivahdin imu kuin torjumaton laukaus. Luistelu vielä heikkoa, pelinäkemys aika yksipuolinen ja taklaa hieman turhaa kun järkevämpää olisi edistää kiekollista peliä. Paras ase laukaus vasta kehitysvaiheeessa. Siis pitkä tie edessä, että on vakaa ja tulosta tekevä Liigapelaaja. Esim. vuosi isolla peliajalla Kiekko-Vantaalla tai jossakin kovan vaatimustason Mestiksen kärkijoukkueessa tekisi terää em. puutteille.
Halttuseen verrattuna Teissala ( 22 v.) on hyvin paljon valmiimpi pelaaja ja ensi kaudella jo ratkaisuroolissa jos kesätreeni maistuu. Kaikki ne pelin osa-alueet, jotka kaipaavat Halttusella parannusta, ovat jo hyvin paljon valmiimpia Teissalalla.
Niin että 23v olet pelannut 170 matsia änäriä ja tehnyt 74 pistettä. No on kyllä paska suoritus. Tuolla tahdilla kymmenen kautta eteenpäin niin ollaan siellä 1000 ottelun ja 500 paunan haminoilla. Ei ole kummoinen ura kyllä.
Siinä vaiheessa kun Jori Lehterä siirtyy meille 4.sentteriksi, on tämä peli pelattu täysin läpi.Nättinen - Koivistoinen - Halttunen/Kaskimäki/Teissala
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
X - Lehterä - Ikonen
Tallberg - Väänänen - Dyk/Åsten
Siinä vaiheessa kun Jori Lehterä siirtyy meille 4.sentteriksi, on tämä peli pelattu täysin läpi.
Hymiö.
Hankkihan Salmelainen taannoin Otto Koivulan nelssonin senaksi. Olis varmaan laitettu KiVaan jos McDavidia ei olisi alkanut Nordiksen kirkkaat valot jännittämään.Siinä vaiheessa kun Jori Lehterä siirtyy meille 4.sentteriksi, on tämä peli pelattu täysin läpi.
Hymiö.
Näinhän tässä on yritetty vääntää. Itse kuulin vahvistuksen sunnuntaina kun se itse hehkuttanut julkisesti. Se mitä muuta kuulin niin laskee jonne mun silmissä niin alas että toivottavasti ei enää nähdä IFK: n paidassa.Siellä nyt TPS-osiossa kerrotaan varmana tietona, että Teissala on TPS:n mies. Tammikuussa olisi kuulemma ollut kahden vuoden pahvi tarjolla meille, mutta valitsi TPS:n. On kuulemma esiintynyt avoimesti kaveripiirissäänkin jo Tepsin miehenä.
Näinhän tässä on yritetty vääntää. Itse kuulin vahvistuksen sunnuntaina kun se itse hehkuttanut julkisesti. Se mitä muuta kuulin niin laskee jonne mun silmissä niin alas että toivottavasti ei enää nähdä IFK: n paidassa.
Jos tuo hehkutus pitää paikkaansa, niin mun puolesta voi pakata pitkät kalsarinsa ja lähteä saman tien sinne turkkuseen.Näinhän tässä on yritetty vääntää. Itse kuulin vahvistuksen sunnuntaina kun se itse hehkuttanut julkisesti. Se mitä muuta kuulin niin laskee jonne mun silmissä niin alas että toivottavasti ei enää nähdä IFK: n paidassa.
Mukava kuulla. Itseltä on mennyt kyseinen suuruus ohi, mutta hyvältä kuulostaa!Tuo teille tuleva Hellman on kyllä hyvä poika.. erittäin hyvä löytö Kibe Kuhdalta. Ja hemmetin ajoissa on Kuhta ollut liikenteessä, kun elokuussa on jo Hellman signattu Stadin kirkkaisiin valoihin. Ilmeisesti potentiaali ollut tiedossa ja oltu hyvissä ajoin liikenteessä.