HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 109 262
  • 30 185
Suosikkijoukkue
Tampa
Näyttävä sisääntulo taas kerran uudella nimimerkillä, mutta ihan samaa jatkumoa tuo on niihin edellisiin poistettuihin. Mielenkiintoista nähdä kauanko sen annetaan tällä kertaa jatkua.
En pelaa HIFK:ssa, enkä ole siirtymässä pelaamaan, joten minua on turha liittää huhukeskusteluihin.

Sen sijaa Andy Miele ei ole liikahtanut HV:sta mihinkään. Huhuissa oli, että oli siirtymässä SHL:n sisällä. Lieneekö HV:lla sitten liian korkea hintalappu, kun ei ole siirtynyt toiseen SHL-seuraan?
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Sen sijaa Andy Miele ei ole liikahtanut HV:sta mihinkään. Huhuissa oli, että oli siirtymässä SHL:n sisällä. Lieneekö HV:lla sitten liian korkea hintalappu, kun ei ole siirtynyt toiseen SHL-seuraan?
Tulit tänne hämmentämään oikeinkin nohevasti ja lopuksi vielä spekuloimaan SHL:n huhuja? Heito.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttävä sisääntulo taas kerran uudella nimimerkillä, mutta ihan samaa jatkumoa tuo on niihin edellisiin poistettuihin. Mielenkiintoista nähdä kauanko sen annetaan tällä kertaa jatkua.

Mitä merkitystä nimimerkillä edes on? Tai siis kyllähän sillä näyttää täällä olevan, mutta pitäisikö edes olla? Jos joku kirjoittaa jotain, mikä ei vastaa omia näkemyksiä, miksi ei voi vastata niihin viesteihin omilla argumenteilla, sen sijaan, että iskee kirjoittajan nimimerkkiin? Tai arvuuttelee, onko hän joku vanha tuttu? Eikö nämä nimimerkkeihin liittyvät asiat ole moderaattoreiden heiniä? Olipa kyseinen nimimerkki uusi tai vanha tuttu, itse luen mielelläni muidenkin kuin meidän vanhojen jäärien näkemyksiä, kunhan viesteissä on jotain järkeä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin me mielipiteet muuttuu?

Joo ja ei. Kyseinen nimimerkki esiintyi täällä "ammattinsa" edustajana ja antoi olettaa, että hänellä on faktatietoa kirjoittamistaan asioista. Ja koska meillä ollut muuta tietoa asiasta kuin hänen oma väitteensä, puutuin siihen. Kuka tahansa voi trollata täällä. Jos hän olisi esiintynyt omalla nimellään, tilanne olisi ollut ihan toinen. Kyllä täällä on esim. eräskin maalivahtivalmentaja kirjoittanut omalla nimellään, joten miksei niin voisi scouttikin tehdä. Tosin silloin hän ei voisi kaikista asioista kirjoittakaan. Kyse oli siinä tapauksessa siis ihan eri asiasta kuin mihin tässä otin nyt kantaa. Mutta peukku sulle, että luet mun viestini noinkin tarkasti :D.
 
J

Just-Ice-Hockey

Niin me mielipiteet muuttuu?

Vaikka sulla tossa kyllä on pointti, niin on hieno saavutus jättää noin lyhyen viestin oikoluku tekemättä. Kiire päästä kommentoimaan on ollut ilmeinen.

@BOL Mistä kumpuaa ajatus, että kenenkään pitäisi anonyymillä keskustelupalstalla esiintyä omalla nimellään, vasten tahtoaan? Minusta on hienoa, että myös jääkiekosta leipänsä ammentavat antavat oman panoksensa tälle palstalle. Yleisellä voin todeta, että on erikoista miten eri tavalla suhtaudut nimimerkkeihin, siitä riippuen mikä heidän asennoitumisensa IFK:hon ja sen johtohenkilöihin on. IFK:ta ja sen johtohenkilöitä arvostellutta nimimerkkiä on ok lyödä vähäisen viestimäärän perusteella, kun taas näitä tahoja puolustavan nimimerkin kohdalla vähäinen ja hyvin riidanhakuinen palstahistoria sivuutetaan tyystin. Pari pakkaa jne.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka sulla tossa kyllä on pointti, niin on hieno saavutus jättää noin lyhyen viestin oikoluku tekemättä. Kiire päästä kommentoimaan on ollut ilmeinen.

@BOL Mistä kumpuaa ajatus, että kenenkään pitäisi anonyymillä keskustelupalstalla esiintyä omalla nimellään, vasten tahtoaan? Minusta on hienoa, että myös jääkiekosta leipänsä ammentavat antavat oman panoksensa tälle palstalle. Yleisellä voin todeta, että on erikoista miten eri tavalla suhtaudut nimimerkkeihin, siitä riippuen mikä heidän asennoitumisensa IFK:hon ja sen johtohenkilöihin on. IFK:ta ja sen johtohenkilöitä arvostellutta nimimerkkiä on ok lyödä vähäisen viestimäärän perusteella, kun taas näitä tahoja puolustavan nimimerkin kohdalla vähäinen ja hyvin riidanhakuinen palstahistoria sivuutetaan tyystin. Pari pakkaa jne.

En mä ole vaatimassa, että kukaan kirjoittaisi täällä omalla nimellään. Tietenkään. Mutta, jos haluaa esiintyä ammattilaisena tai asiantuntijana jollain saralla, siihen ehkä tarvittaisiin vähän lihaa luiden ympärille. Jos mä väittäisin täällä, että minä olen agentti ja olen neuvotellut ison joukon liigapelaajien sopimuksia, uskoisitko sen tuosta noin vain? En tiedä, saatko nyt kiinni, mitä ajan takaa? Mutta joka tapauksessa kyseinen nimimerkki, johon silloin aikoinaan tartuin, kertoi pelaajista heidän omilla nimillään tietoja ja mun mielestäni pyrki hämmentämään tilannetta. En tiedä, oliko tiedot oikeasti totta vai eivät, mutta musta sellainen ei ole ammattimaista toimintaa. Jos olisi, kai täällä scoutit enemmänkin kertoisivat tuollaisia tietoja. Että tämä oli sen asian lähtökohta.

Mun mielestäni on mielenkiintoista, miten sinä nyt halusit ilmeisesti tulkata, mitä mun kirjoitukseni oikeasti tarkoittavat ja kertoa vielä motiivitkin niiden takana. Tehdä jonkinlaista syväanalyysia minusta, vaikka et edes tunne minua. Se, että sinä (tai joku muu) koet jonkun kirjoutukseni jollakin tavalla, ei välttämättä tarkoita, että minä tarkoittaisin ne juuri niin kuin sinä ne koet.

EDIT:
Ja mainitaan nyt vielä erikseen, että en lainannut @Metukka n viestiä, koska se oli ko. nimimerkin kirjoittama. Ja mehän olemme tunnetusti monesta asiasta hyvinkin erimielisiä. Mutta, en myöskään jättänyt lainaamatta ko. kirjoittajan viestiä siksi, että se oli hänen kirjoittamansa. Sehän olisi ihan yhtä dorkaa. Kyse ei siis tälläkään kertaa ollut viestin kirjoittajasta, vaan itse viestistä.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En mä ole vaatimassa, että kukaan kirjoittaisi täällä omalla nimellään. Tietenkään. Mutta, jos haluaa esiintyä ammattilaisena tai asiantuntijana jollain saralla, siihen ehkä tarvittaisiin vähän lihaa luiden ympärille. Jos mä väittäisin täällä, että minä olen agentti ja olen neuvotellut ison joukon liigapelaajien sopimuksia, uskoisitko sen tuosta noin vain? En tiedä, saatko nyt kiinni, mitä ajan takaa? Mutta joka tapauksessa kyseinen nimimerkki, johon silloin aikoinaan tartuin, kertoi pelaajista heidän omilla nimillään tietoja ja mun mielestäni pyrki hämmentämään tilannetta. En tiedä, oliko tiedot oikeasti totta vai eivät, mutta musta sellainen ei ole ammattimaista toimintaa. Jos olisi, kai täällä scoutit enemmänkin kertoisivat tuollaisia tietoja. Että tämä oli sen asian lähtökohta.
Mutta tartuit kuitenkin viestiin, jossa arvosteltiin hiihtäjäpainijan reinkarnaatiota, joka perinteiden mukaan a. kertoo täällä ilman mitään lihaa luiden ympärillä ja muita käyttäjiä halventavaan sävyyn , miten tätä seuraa pitää kannattaa b. ainoa tarkoitus on trollata. Tämä sitten ilmeisesti oli mielestäsi ammattimaista toimintaa?

Toki, ymmärrän sinua siinä mielessä, että mahdollisesti lämmittää mieltäsi tällainen trolli, joka saa sinun kanssasi yleensä eri mieltä olevien kirjoittajien pasmat sekaisin? Ja jos minulta kysytään niin sen kyllä ansaitset, sillä sen verran paljon jaksat ”taistella” asiapohjaisesti täällä meitä arvostelijoita vastaan. Huom! Tämä nyt omaa tulkintaa, joka todennäköisesti väärin.

Mielestäni tämä on varma kevään merkki, että politbyrån jäsen suksii paikalle öljytyissä painitriikoissa opettamaan meitä, miten tätä seuraa pitää kannattaa ja ihmettelemään miksi hyvin menestynyttä seuraa täällä idiootit arvostelevat? Priceless! Kaikista hauskinta on, että tällä kertaa on mitä ilmeisemmin turvattu selusta toisella painijahiihtäjätilillä. Simply great sanoisi Tami!

Ja jottei menisi täysin OTksi niin Sportin puolella joku kirjoitti, että Hoviselle/Reijolalle kysyntää paljon ja on/ovat lähtökuopissa. Itse kylmästi lähettäisin Halosen Sportiin ja ottaisin toisen kaksikosta Hovinen/Reijola Tapsan kakkoseksi. Itse en uskaltaisi lähteä pudotuspeleihin niin, että on pienikin vaara Halosen maaliin joutumiseen. En halua viime kauden toisintoa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä merkitystä nimimerkillä edes on? Tai siis kyllähän sillä näyttää täällä olevan, mutta pitäisikö edes olla? Jos joku kirjoittaa jotain, mikä ei vastaa omia näkemyksiä, miksi ei voi vastata niihin viesteihin omilla argumenteilla, sen sijaan, että iskee kirjoittajan nimimerkkiin? Tai arvuuttelee, onko hän joku vanha tuttu? Eikö nämä nimimerkkeihin liittyvät asiat ole moderaattoreiden heiniä? Olipa kyseinen nimimerkki uusi tai vanha tuttu, itse luen mielelläni muidenkin kuin meidän vanhojen jäärien näkemyksiä, kunhan viesteissä on jotain järkeä.
Nimimerkillä on merkitystä silloin, kun sama kirjoittaja sen nimimerkin takaa on lentänyt monta kertaa tältä palstalta ulos ja palaa taas kerran takaisin jatkaen sitä aggressiivista muita eri mieltä olevien halventamista ja vähättelyä. Tätähän tapahtuu siis muuallakin kuin tässä HIFK-osiossa eikä modet ehdi sitä touhua reaaliajassa seuraamaan.
Sinänsä en kyllä ihmettele, että sinulle uppoaa nimimerkki joka kertoo miten kunnon kannattajan kuulua toimia, ei arvostele eikä kyseenalaista mitään eikä tarvettakaan, kun seura on propagandan mukaan kestomenestyjä.
 
Viimeksi muokattu:

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ja ei. Kyseinen nimimerkki esiintyi täällä "ammattinsa" edustajana ja antoi olettaa, että hänellä on faktatietoa kirjoittamistaan asioista. Ja koska meillä ollut muuta tietoa asiasta kuin hänen oma väitteensä, puutuin siihen. Kuka tahansa voi trollata täällä. Jos hän olisi esiintynyt omalla nimellään, tilanne olisi ollut ihan toinen. Kyllä täällä on esim. eräskin maalivahtivalmentaja kirjoittanut omalla nimellään, joten miksei niin voisi scouttikin tehdä. Tosin silloin hän ei voisi kaikista asioista kirjoittakaan. Kyse oli siinä tapauksessa siis ihan eri asiasta kuin mihin tässä otin nyt kantaa. Mutta peukku sulle, että luet mun viestini noinkin tarkasti :D.
Toisaalta kyseinen "scoutti" kirjoitti asiallisesti muita pilkkaamatta. Tuskin kukaan uskoi (tai uskoo, hän taitaa edelleen vaikuttaa palstalla) vielä näillä näytöillä hänen mikään scoutti olevan. Ei vain nähty syytä kyseenalaistaa suoraan, kun käytös oli asiallista. Tämä nyrkit pystyssä palstalle saapunut uusi palstalainen minustakin muistuttaa jo muutaman kerran tänne yrittäneitä nimimerkkejä.

E. Luin jälkimmäisen viestisi vasta kirjoitettuani. Sen pohjalta ymmärrän kyllä miksi olisi ihan paikallaan kyseenalaistaa onko nimimerkin toiminta ammatissaan asiallista, jos hän olisi scoutti.
 
Viimeksi muokattu:
J

Just-Ice-Hockey

En mä ole vaatimassa, että kukaan kirjoittaisi täällä omalla nimellään. Tietenkään. Mutta, jos haluaa esiintyä ammattilaisena tai asiantuntijana jollain saralla, siihen ehkä tarvittaisiin vähän lihaa luiden ympärille. Jos mä väittäisin täällä, että minä olen agentti ja olen neuvotellut ison joukon liigapelaajien sopimuksia, uskoisitko sen tuosta noin vain? En tiedä, saatko nyt kiinni, mitä ajan takaa? Mutta joka tapauksessa kyseinen nimimerkki, johon silloin aikoinaan tartuin, kertoi pelaajista heidän omilla nimillään tietoja ja mun mielestäni pyrki hämmentämään tilannetta. En tiedä, oliko tiedot oikeasti totta vai eivät, mutta musta sellainen ei ole ammattimaista toimintaa. Jos olisi, kai täällä scoutit enemmänkin kertoisivat tuollaisia tietoja. Että tämä oli sen asian lähtökohta.

Mun mielestäni on mielenkiintoista, miten sinä nyt halusit ilmeisesti tulkata, mitä mun kirjoitukseni oikeasti tarkoittavat ja kertoa vielä motiivitkin niiden takana. Tehdä jonkinlaista syväanalyysia minusta, vaikka et edes tunne minua. Se, että sinä (tai joku muu) koet jonkun kirjoutukseni jollakin tavalla, ei välttämättä tarkoita, että minä tarkoittaisin ne juuri niin kuin sinä ne koet.

EDIT:
Ja mainitaan nyt vielä erikseen, että en lainannut @Metukka n viestiä, koska se oli ko. nimimerkin kirjoittama. Ja mehän olemme tunnetusti monesta asiasta hyvinkin erimielisiä. Mutta, en myöskään jättänyt lainaamatta ko. kirjoittajan viestiä siksi, että se oli hänen kirjoittamansa. Sehän olisi ihan yhtä dorkaa. Kyse ei siis tälläkään kertaa ollut viestin kirjoittajasta, vaan itse viestistä.

Kyllä, omalla nimellä esiintyminen tuo ilman muuta lihaa luiden ympärille. Siltikin nimimerkki on vain nimimerkki ja tämä siitä huolimatta, että en sekuntiakaan epäile, etteikö esimerkiksi viittaamasi maalivahtivalmentaja todella olisi yksi ja sama henkilö tänne kirjoittavan nimimerkin kanssa. Mitä tulee tuntemiseesi, niin tiettävästi en sinua tunne. Mutta täyttä varmuutta minulla tästäkään asiasta ei voi olla. Sen verran olen kuitenkin sinunkin viestejä tältä palstalta lukenut, että voin tehdä jonkinsortin analyysia nimimerkin BOL tavasta kirjoittaa, ajatella IFK:sta ja IFK:n johtohenkilöistä, erityisesti Tobias Salmelaisesta. Nimimerkin takaa löytyvästä ihmisestä en osaa sanoa mitään, eikä ole välikaikään.

En mainitsemaani analyysia ole lähdössä kirjoittamaan. Silti oman ajatteluni pohjalta en ole lainkaan yllättynyt, että päätit tarttua @Metukka viestiin tavalla millä sen teit ja asettua puolustamaan nyt jo 43 viestin verran riitaa haastanutta nimimerkkiä. Tämä on ehdottomasti oikeutesi, aivan kuten minun oikeuteni on huomauttaa tästä asiasta sinua. Toisaalta tämän viittaamani nimimerkin puolustaminen on varsin looginen jatkumo tavallesi kirjoittaa, jossa IFK:ta lähestytään aina tietynlaisten skenaarioiden kautta. Ei faktapohjaisesti vaan tietynlaisten ajattelutavan muokkaaminen haavekuvien kautta. Sitä en tiedä ajatteleeko BOL niin kuin tässä väitän, mutta niin hän ainakin kirjoittaa.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei ole Tapola tulossa valitettavasti meille mihinkään rooliin ensi kaudeksi. Tähtäin ulkomailla per tämän aamuinen haastattelu Aamulehdelle.

Tähtäimessäni ovat ulkomailta Sveitsi, Saksan kärkiseurat ja Ruotsin organisaatiot, joissa voi menestyä. Siinä ne realistisimmat ovat. Pestejä ei ole paljon, joten Eurooppaan ei mennä helpolla. Olen valmis odottamaan kärsivällisesti. Euroopassa ajatellaan, että annetaan valmentajan valmentaa pleijarit ja sitten katsotaan, mitä tehdään. Moni joukkue vaihtaa syksyllä valmentajaa. Siellä sykli on erilainen.”
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei ole Tapola tulossa valitettavasti meille mihinkään rooliin ensi kaudeksi. Tähtäin ulkomailla per tämän aamuinen haastattelu Aamulehdelle.

Tähtäimessäni ovat ulkomailta Sveitsi, Saksan kärkiseurat ja Ruotsin organisaatiot, joissa voi menestyä. Siinä ne realistisimmat ovat. Pestejä ei ole paljon, joten Eurooppaan ei mennä helpolla. Olen valmis odottamaan kärsivällisesti. Euroopassa ajatellaan, että annetaan valmentajan valmentaa pleijarit ja sitten katsotaan, mitä tehdään. Moni joukkue vaihtaa syksyllä valmentajaa. Siellä sykli on erilainen.”
Hah, että silleen! Paljon juttua tyhjästä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ei ole Tapola tulossa valitettavasti meille mihinkään rooliin ensi kaudeksi. Tähtäin ulkomailla per tämän aamuinen haastattelu Aamulehdelle.

Tähtäimessäni ovat ulkomailta Sveitsi, Saksan kärkiseurat ja Ruotsin organisaatiot, joissa voi menestyä. Siinä ne realistisimmat ovat. Pestejä ei ole paljon, joten Eurooppaan ei mennä helpolla. Olen valmis odottamaan kärsivällisesti. Euroopassa ajatellaan, että annetaan valmentajan valmentaa pleijarit ja sitten katsotaan, mitä tehdään. Moni joukkue vaihtaa syksyllä valmentajaa. Siellä sykli on erilainen.”
Ei ole yllätys, jos Tapola suuntaa Keski-Eurooppaan. Sen sijaan olisi ollut suuri yllätys, jos Tapolan tasoinen osaaja olisi saatu IFK:hon.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Ottaisin Sportista Niko Hovisen. Kokenut veskari, joka pystyy teoriassa pelaamaan kaikki kauden loput pelit. Ei tosin pelaisi, enkä sitä haluaisikaan. On kuulemani mukaan myös tervepäinen kaveri, joten ei varmasti veisi T&H-kaksikolta mitään pois, mutta toisi jotain lisää. Hän olisi vähän niin kuin kotivakuutus.
Reijola astetta parempi vaihtoehto!
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Aikamoinen kuhina käy Vaasassa, saa nähdä tarttuuko nyt mitään. Holmström, Heshka ja mv kelpaisi. Heshka ei vissiin Kärppiin olekaan menossa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vaikka hyökkääjää, mieluiten sentteriä toivoisin niin Royn, Paajasen ja Dykin sekä Teissalan tason nostolla hyökkäys olisi kyllä ihan riittävä.

Toki pakki ja veskari ensisijainen.

Turhauttaa kun ei ole edes kunnon huhuja.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me modetkin luettaisiin tästä ketjusta huomattavasti mieluummin huhuilua HIFK:n pelaajista kuin spekulaatioita kanssakirjoittajista.

T: Modet
Sama homma ja ihan vinkkinä se onnistuu paremmin, kun te teette työnne ja pidätte jonkinlaista kontrollia "uusien" nimimerkkien suhteen. Tähän ketjuun kun ei myöskään kuulu moni muukaan sellainen asia mitä siihen on yhden nimimerkin toimesta viime päivien aikana tuotu.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Vaikka hyökkääjää, mieluiten sentteriä toivoisin niin Royn, Paajasen ja Dykin sekä Teissalan tason nostolla hyökkäys olisi kyllä ihan riittävä.
Tässä on hyvin sanottuna se, mistä minustakin nyt homma kiikastaa. Nämä neljä eivät nyt yllä sille tasolle, että meillä olisi kahden hyvin toimivan ketjun lisäksi myös hyvin toimiva kolmosketju. Ja tämä on minusta asia, joka pitäisi saada ratkaistua.

Jos Sport on nyt lähtenyt tyhjennys-linjalle, niin sieltä sentteri ja laituri meille kolmoseen, ja sitten joku kolmikosta Roy, Dyk, Teissala kolmanneksi. Kai ne Sportin ruotsalaiset tänne hyvin sopeutuisivat, kun jengissä on ennestään useampi ruotsalainen.

Sitten Hovinen tämän kevään ”Unkarin porakoneeksi” mv-osastolle ja Winberg kevääksi takaisin kotiin ja Melartin vierelle.

Viime kevään playoffeissa kävi mielestäni niin, että ykkösketjusta vain Innala pelasi omalla tasollaan ja koko kakkosketju katosi kuin pieru Saharaan. Kolmonen oli meidän paras hyökkäysketju ja nelonen hoiti oman ruutunsa.

Pakistossa mm. Schmaltz katosi kuvasta ja esim. Miro Karjalainen otti isoa roolia.

Maalivahdeista onkin sitten jo ihan tarpeeksi täällä jauhettu.

Jos nyt tänä vuonna yritettäisiin hoitaa ne tarvittavat vahvistukset siirtorajalla, jotta saataisiin neljä tasavahvaa hyökkäyskenttää ja kolme tasavahvaa pakkiparia sekä riittävä mv-osasto kevään pelejä varten.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä on hyvin sanottuna se, mistä minustakin nyt homma kiikastaa. Nämä neljä eivät nyt yllä sille tasolle, että meillä olisi kahden hyvin toimivan ketjun lisäksi myös hyvin toimiva kolmosketju. Ja tämä on minusta asia, joka pitäisi saada ratkaistua.

Jos Sport on nyt lähtenyt tyhjennys-linjalle, niin sieltä sentteri ja laituri meille kolmoseen, ja sitten joku kolmikosta Roy, Dyk, Teissala kolmanneksi. Kai ne Sportin ruotsalaiset tänne hyvin sopeutuisivat, kun jengissä on ennestään useampi ruotsalainen.

Sitten Hovinen tämän kevään ”Unkarin porakoneeksi” mv-osastolle ja Winberg kevääksi takaisin kotiin ja Melartin vierelle.

Viime kevään playoffeissa kävi mielestäni niin, että ykkösketjusta vain Innala pelasi omalla tasollaan ja koko kakkosketju katosi kuin pieru Saharaan. Kolmonen oli meidän paras hyökkäysketju ja nelonen hoiti oman ruutunsa.

Pakistossa mm. Schmaltz katosi kuvasta ja esim. Miro Karjalainen otti isoa roolia.

Maalivahdeista onkin sitten jo ihan tarpeeksi täällä jauhettu.

Jos nyt tänä vuonna yritettäisiin hoitaa ne tarvittavat vahvistukset siirtorajalla, jotta saataisiin neljä tasavahvaa hyökkäyskenttää ja kolme tasavahvaa pakkiparia sekä riittävä mv-osasto kevään pelejä varten.
3. sentteri ja Paajanen neloseen kilpailemaan pelipaikasta, voisi olla myös yksi ratkaisu. Tai Dyk ja Teissala neloseen tai rotaatioon ja oikealle laudalle laadukkaampi pelaaja Royn ja Paajasen kanssa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei ole ainakaan Sportin tyhjennyksestä tulossa ketään Stadiin. Ruotsalaisista kukaan ei pelaa loppukautta Liigassa ja Hovinen menossa Tampereelle. Myös Viljanen lähdössä Ruotsiin akselille Malmö/Rögle/HV71.

Edit: ja tuoreimmat kaksi huhua kertovat Heshkan menosta Raumalle.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Uskomattoman kovalla riskillä Toope vetää tuon meidän maalivahtitilanteen kanssa. Mikäli Taponen loukkkaantuisi olisi kausi aivan varmasti siinä. Halosta ei enää runkosarjan lopussa uskalleta juuri peluuttaa koska taistellaan siitä kutospaikasta ja sitten mies täysin kylmänä pleijareissa jos hätäkutsu maalille tulisi. En vain voi tätä logiikkaa ymmärtää, että miksi ei naarata sinne jotain luotettavampaa kaveria. Täytyy vain toivoa että Tapsa pysyy kunnossa ja nykyisessä jumalmoodissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös