Mainos

HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 7 781 721
  • 33 719
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Mä olen myös kallistunut sen puoleen, että muuta ei tarvittaisi, kuin luotettava kakkosveska. Jos kävisi niin ohraisesti, että Tapsa menis rikki, niin Halosta ei vaan voi laittaa tolppien väliin tosipeleihin, se nähtiin jo viime vuonna. Valitettavaa, mutta näin mä sen näkisin. Olisi ihan vitullinen riski pelata näin. Jälleen.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa edellä oli hyvää muistutusta loukkaantumisen peloista ja myös siitä että lasareetista palaa hyviä pelimiehiä. Siispä kiekollinen pakki ja maalivahti.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Ihanko tosissaan täällä mietitään jotain Sportin ykköskenttää skulaamaan meidän nelssoniin? Kyl mä luulen, että kevään peleissä Åsten, Tale ja Väänänen hoitavat ne tehtävät paremmin. Ekat kolme kenttää riittänee tuollaisenaan kaikkien ollessa terveinä. Meidän poppareita niille on turha alkaa syöttämään.

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En usko etteikö Salmelainen olisi hereillä. Se on sitten eri asia onko Salmelaisella rahaa/lupaa hankkia ketään tai onko tehty päätös että jengiä ei vahvisteta.

Kuitenkin hankittiin Roy, Berglund ja Vesalainen ja voisi ajatella että jokainen hankinta oli yritys saada tasonnosto lähteneeseen pelaajaan. Näin ollen olisi outoa jos ei hankittaisi.

Halosta ei uskalleta peluuttaa, mennään 6 pakilla ja lainataan Mestiksestä Hämäläinen.

Ihmettelisin jos valmennus ja UJ ei näkisi tarvetta leveydelle. Varsinkin viime kevään kokemuksen perusteella.

Heittämällä mahtuisi sentteri tai laadukas laituri mukaan, yksi pakki sekä veskari.

Voiko olla että jonkun seuran kanssa on jo alustava sopimus jostakin ja nyt vain odotellaan..?

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeps,Sportin ykköskenttä vapaana.Ei nuo nyt varmaan mitään hyvääkään joukkuetta huonontaisi?
6.
Hjalmarsson S.
Sport 42 12 30
7.
Holmström A.
Sport 40 13 27

Muutkin vahvistavat joukkojaan, joten kyllä IFK:nkin pitää olla hereillä. Yllä mainitut kaverit kelpaisivat mainiosti ja voisivat meillä muodostaa Dykin kanssa uuden tehoketjun. Roy voisi siirtyä poppariosastolle ja Paajanen neloseen.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Varmasti kelpaisi. Kuitenkin kyseessä on pelaaja joka luultavasti lopettaa tähän kauteen uransa. Voi olla, että haluaa pelailla kauden loppuun ja lähteä himaan viettämään eläkepäiviä. Lisäksi en tiedä onko Heskalla perhe mukana Vaasassa. Sekin vaikuttaa.

Voisin kuvitella, että uran viimeisellä suoralla olisi kipinääkin siirtyä vielä pelaamaan kauden tärkeimpiä pelejä muualle. Tuskin kiekkoilija vesi kielellä odottaa, että uran viimeinen peli on Sportin viimeinen runkosarjaottelu.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottaisin Sportista Niko Hovisen. Kokenut veskari, joka pystyy teoriassa pelaamaan kaikki kauden loput pelit. Ei tosin pelaisi, enkä sitä haluaisikaan. On kuulemani mukaan myös tervepäinen kaveri, joten ei varmasti veisi T&H-kaksikolta mitään pois, mutta toisi jotain lisää. Hän olisi vähän niin kuin kotivakuutus.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Näissä loppukauden lainoissa olisi hyvä muistaa ettei se pelkkä pelaajan taso auta joukkuetta, jos hän ei kykene sopeutumaan jengin yhteiseen tekemiseen. Yhtään vitun sooloilijaa tai pelkästään omaan pussiin pelaavaa tänne ei kaivata.

Suosikkijoukkue
Tampa
Voisin kuvitella, että uran viimeisellä suoralla olisi kipinääkin siirtyä vielä pelaamaan kauden tärkeimpiä pelejä muualle. Tuskin kiekkoilija vesi kielellä odottaa, että uran viimeinen peli on Sportin viimeinen runkosarjaottelu.
Aika romanttista. Luulen, että Pohjois-Amerikkalaiselle kiekkoammattilaiselle on se ja sama minkälaisen menestyksen saavuttaa jossain Suomessa pelaavassa joukkueessa viimeisenä pelivuotenaan. Varsinkin kun toisessa vaakakupissa on eläkepäivät.

(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
Suosikkijoukkue
Tampa
Näissä loppukauden lainoissa olisi hyvä muistaa ettei se pelkkä pelaajan taso auta joukkuetta, jos hän ei kykene sopeutumaan jengin yhteiseen tekemiseen. Yhtään vitun sooloilijaa tai pelkästään omaan pussiin pelaavaa tänne ei kaivata.
Eiköhän Salmelainen tämän tiedosta? Heskankin kohdalla varmaan miettii kokonaisuutta ja pelaajan motivaatiota.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Aika romanttista. Luulen, että Pohjois-Amerikkalaiselle kiekkoammattilaiselle on se ja sama minkälaisen menestyksen saavuttaa jossain Suomessa pelaavassa joukkueessa viimeisenä pelivuotenaan. Varsinkin kun toisessa vaakakupissa on eläkepäivät.

No nyt menee paksuksi. Kahdeksan kautta Suomessa pelannut Heshka varmaan mielellään juhlisi mestaruutta täällä joka kevät.

Eikä varmaan uskokaan voittavansa Sportin kanssa enää mitään, mutta jos mahdollisuus aukeaa pelata jossain kärkijoukkueessa loppukausi..

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos kaikista pakeista saisi valita, joiden jengi ei pääse pudotuspeleihin, niin mä ottaisin mieluiten Winbergin. Ei ole vielä korkean profiilin pakki eikä vie kenenkään pelipaikkaan mutta pystynee pelaamaan 1 parissa sekä 7. pakkina ja liike on hyvää eikä ole riskiä, että olisi kusipää. Varmasti olisi myös motivaatiota pelata kannusta kun pääsisi himaan.

Winberg myös hyvä avaamaan peliä syötöillä sekä omalla liikkeellä ja auttaisi hyökkäystä tuottamaan lisää potentiaalisia maalipaikkoja liikkeellä ja nopeilla avauksilla. Pää kestäisi myös olla rotaatiossa tarvittaessa.

Suosikkijoukkue
Tampa
No nyt menee paksuksi. Kahdeksan kautta Suomessa pelannut Heshka varmaan mielellään juhlisi mestaruutta täällä joka kevät.

Eikä varmaan uskokaan voittavansa Sportin kanssa enää mitään, mutta jos mahdollisuus aukeaa pelata jossain kärkijoukkueessa loppukausi..
Oletko jutellut hänen kanssaan loppukauden asioista, vai mistä tiedät asian noin varmasti?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy