HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 965 036
  • 29 417

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei sinne äskettäin kai ole siirtynyt kuin pari latvialaista pakkia. Janis Jaks ja Ralfs Freibergs.

Epäilen kyllä vahvasti etten osannut kaivaa atk:lla noita siirtoja.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Mistään mitään tiedä, mutta arvataan, että olisikohan ollut puolustaja, jonka sukunimi alkaa samalla alkukirjaimella nimimerkkisi kanssa?
Jaa, että Josh Wesleyn perässä oltaisiin mahdollisesti oltu. Mielenkiintoista, jos näin on/oli.

Sitä vaan toivon, että jos puolustusta vahvistetaan, niin Salinia ei pidä laittaa kokoonpanon ulkopuolelle.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaikka tän päivän Lyytikäisen korvais aika helposta melkein millä nimellä vaan, niin ei tää kaveri vaikuta sen profiilin pakilta että pinnoja olis tulossa. Puutteet on ihan eri suunnalla kuin pakistossa juuri nyt.
Niin no, siis kyllähän tuonne pakistoon menisi yksi leftin huippupakki, mutta kun puutteita on muuallakin. Kärkisentteriä toivoisin, vaikka toisaalta haluaisin iskeä Kaskimäen suoraan kolmosketjun keskelle, joten pitäisikö sittenkin hakea huippulaituria?

E: Ja tietysti se ykkösmaalivahti jostain jakamaan vastuu Taposen kanssa. Halonen lainalle johonkin hakemaan itseluottamusta.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niin no, siis kyllähän tuonne pakistoon menisi yksi leftin huippupakki, mutta kun puutteita on muuallakin. Kärkisentteriä toivoisin, vaikka toisaalta haluaisin iskeä Kaskimäen suoraan kolmosketjun keskelle, joten pitäisikö sittenkin hakea huippulaituria?

E: Ja tietysti se ykkösmaalivahti jostain jakamaan vastuu Taposen kanssa. Halonen lainalle johonkin hakemaan itseluottamusta.
mä hakisin kädet, Kaskimäki sitten pelaa sen mukaan joko laidalla tai keskellä. Samalla ovenavauksella maalivahti sisään, mutta mistä nyt sitten löytyy takuuvarma suorittaja sille osastolle? Euroopasta ei varmaan millään ainakaan näin alkukaudesta, joten oisko sitten joku leiriltä pudonnut änäriveska tai sitten AHL.

Edit: Tää on kyllä ihan perseestä kun periaatteessa tarttis kahdet kädet tai Hirvosen pitäis laittaa ne kengät jalkaan mihin hänet on kaavailtukin. Tähän mennessä ruuti on ollut lähes yhtä märkää kuin juhannuksen jälkeinen pieru.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Alkaa termi ”penailu” kokea inflaation tätä menoa ja ”jumppailu” nousee uudeksi synonyymiksi hölmöilylle. Joukkue tarvitsee ennenkaikkea käsiä hyökkäykseen, mahdollisesti maalivahdin ja jos puolustukseen joku tarvitaan niin kädellinen huipunveljes. Mitä tekee Jumppaaja? Jahtaa uutta Pohjois-Amerikkalaista Eddie Larssonia
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä keskushyökkääjä käsillä on oltava ensinmäinen hankinta. Täten saadaan Kaskimäki laitaan tai sitten keskelle, kokoonpanossa oltava ja kahteen ketjuun lisää pelintekotaitoa. Pakarinen pääsee myös toteuttamaan itseään oikealle pelipaikalleen.

Nättinen - Koivistoinen - Jääskä
Hirvonen - Paajanen - Palola
Halttunen - Mr. X - Pakarinen
Tallberg - Kaskimäki - Dyk
Åsten - Väänänen - Karvinen

Jotain tuollaista.
 
Viimeksi muokattu:

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä keskushyökkääjä käsillä on oltava ensinmäinen hankinta. Täten saadaan Kaskimäki laitaan ja kahteen ketjuun lisää pelintekotaitoa. Pakarinen pääsee myös toteuttamaan itseään oikealle pelipaikalleen.

Nättinen - Koivistoinen - Jääskä
Hirvonen - Paajanen - Palola
Halttunen - Mr. X - Pakarinen
Tallberg - Kaskimäki - Dyk
Åsten - Väänänen - Karvinen

Jotain tuollaista.
Tuo näyttäisi hyvältä. Haluan nähdä Kaskimäen ja Halttusen pelaavassa kokoonpanossa. Tuollainen nelosketju pystyisi pelaamaan jopa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä keskushyökkääjä käsillä on oltava ensinmäinen hankinta. Täten saadaan Kaskimäki laitaan ja kahteen ketjuun lisää pelintekotaitoa. Pakarinen pääsee myös toteuttamaan itseään oikealle pelipaikalleen.

Nättinen - Koivistoinen - Jääskä
Hirvonen - Paajanen - Palola
Halttunen - Mr. X - Pakarinen
Tallberg - Kaskimäki - Dyk
Åsten - Väänänen - Karvinen

Jotain tuollaista.
Tämä on paras kokoonpanohahmotelma, minkä olen tähän asti nähnyt! Toki, tuo Mr. X pitää olla osastoa huipunveljes.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo näyttäisi hyvältä. Haluan nähdä Kaskimäen ja Halttusen pelaavassa kokoonpanossa. Tuollainen nelosketju pystyisi pelaamaan jopa.
Ja tavallaan nuoren Kaskimäen olisi helppo aloitella tuossa, koska kaksi vahvan kahdensuunnan pelaajaa vierellä ja samalla myös sellaisia jotka pystyy viimeistelemään. Yhdellä sentterihaulla ratkeaisi ainakin paperilla monta ongelmaa. Voidaan täten Pakarinenkin vapauttaa sitten pelaamaan sitä YV-pakin roolia, eiku mitä…
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Samaa mieltä monen kanssa, että jotain peruspuolustajaa tässä ehkä vähiten kaivataan. Toki jos Lyytisen saa toimitettua vaihdossa, niin vahvistaisihan sekin joukkuetta.

Itse näkisin tärkeysjärjestyksen seuraavanlaisena.

1. Maalivahti sisään ja Halonen lainasopimuksella vaikkapa Mestikseen.
2. Kädellinen sentteri. Keskushyökkääjiä on pelkästään määrällisesti liian vähän ja lisäksi hyökkäysmateriaalia vaivaa krooninen luovuusvaje.
3. Pakki. Ilman loukkeja ei edes välttämätön hankinta. Tätä edesauttaa se, että Salin on osoittanut valmiiksi liigatason pakiksi ilman kasvukipuja.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä näkisin että sentteri ykkönen, sitten pakki ja veskari lopuksi mutta kaikki lokakuun aikana. IFK häviää ensisijaisesti siksi että ei tee riittävästi maaleja. Laadukas sena ja Lyytisen upgrade ensin.

Mutta jos pakkia on etsitty ja jos Lyytisestä ollaan luopumassa niin se olisi merkki Salmelaisen reagointikyvystä ja se kertoisi myös siitä että kyse oli viimeisestä näytönpaikasta Lyytisen osalta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en taas näe puolustajan hankinnalle kiirettä kun Melart suorittaa tuolla tasolla. Lisäksi odotan ettö Salin saa koko ajan vain enemmän juonen päästä kiinni.

1. Sentteri
2. Veskari (Edellyttää sitä että Taponen on tämän päivän tasolla)
3. Kiekollinen Puolustaja.
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tarvitsee mieluummin kädellisen sentterin kuin pakin.
Itse ottaisin ykkösveskarin ennen yhtääkään kenttäpelaajaa. Hyvällä mv-pelillä voi voittaa vaikkei hyökkäyspeli olisikaan ihan uomissaan. Heikko mv-peli taas sekoittaa helposti koko joukkueen pelin. Meillä on edelleen liigan heikoimpiin kuuluva mv-kaksikko vaikka tänäön voitto tulikin.
 
J

Just-Ice-Hockey

Samaa mieltä monen kanssa, että jotain peruspuolustajaa tässä ehkä vähiten kaivataan. Toki jos Lyytisen saa toimitettua vaihdossa, niin vahvistaisihan sekin joukkuetta.

Itse näkisin tärkeysjärjestyksen seuraavanlaisena.

1. Maalivahti sisään ja Halonen lainasopimuksella vaikkapa Mestikseen.
2. Kädellinen sentteri. Keskushyökkääjiä on pelkästään määrällisesti liian vähän ja lisäksi hyökkäysmateriaalia vaivaa krooninen luovuusvaje.
3. Pakki. Ilman loukkeja ei edes välttämätön hankinta. Tätä edesauttaa se, että Salin on osoittanut valmiiksi liigatason pakiksi ilman kasvukipuja.

Ehdottomasti samaa mieltä hankintajärjestyksestä. Ainoa ero tulee siitä, että itse näen myös kiekollisen pakin hankinnan pakollisena tämän kauden osalta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Muistini mukaan Tobbari on jossain todennut, että jengissä pitää olla vähintään yksi jenkki-/ kanukkipelaaja. Villi veikkaus, että viimeistään verorajalla Tobbari naaraa meille tolta suunnalta uutta ukkoa sisään.
 
J

Just-Ice-Hockey

Muistini mukaan Tobbari on jossain todennut, että jengissä pitää olla vähintään yksi jenkki-/ kanukkipelaaja. Villi veikkaus, että viimeistään verorajalla Tobbari naaraa meille tolta suunnalta uutta ukkoa sisään.

Oli Dehnerin hankinnan yhteydessä kun tuosta puhui. Muistaakseni mainitsi, että halusi joukkueessa (viittasi nimenomaisesti tuon kauden joukkueeseen) olevan yhden jenkin, koska ovat hyviä tyyppejä tjsp. Voi kyllä olla, että tältä osin muisti tekee tepposet ja puhe olikin yleisestä joukkueen rakentamiseen liittyvästä filosofiasta.
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Itse ottaisin ykkösveskarin ennen yhtääkään kenttäpelaajaa. Hyvällä mv-pelillä voi voittaa vaikkei hyökkäyspeli olisikaan ihan uomissaan. Heikko mv-peli taas sekoittaa helposti koko joukkueen pelin. Meillä on edelleen liigan heikoimpiin kuuluva mv-kaksikko vaikka tänäön voitto tulikin.
On järkyttävää, että tällaista joutuu täältä maakunnasta peukuttamaan, näinhän pihtiputaan mummokin tekis. .itse olin sitä mieltä,, että molemmista tulee aikanaan huippuveskari ja uskon siihen edelleen..
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä toivotaan ja vaaditaan joukkueeseen kädellisiä. Se on tietenkin paljon haluttu. Hyvä, jos kaikki olisivat edes selkärankaisia. Näillä näkymin onneksi ei kuitenkaan yhtään niveljalkaista ole ryhmässä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK


Näkisin, että pakisto ei kyllä ole se ensisijainen paikka, mihin tarvitaan vahvistuksia, joten erikoinen juttu, jos pitää huhu paikkaansa. Jonkun pitäisi olla lähdössä ja vaikea kuvitella, että HIFK olisi vielä tässä vaiheessa aloitteellinen yhdenkään pelaajan ulostamisessa. Edes Lyytisen, vaikka häntä täällä jatkuvasti ihan kaikesta haukutaankin. Jos sitten joku pelaaja itse haluaa siirtyä muualle, vaikkapa henkilökohtaisista syistä, sellainen pitää tietysti huomioida. Toisaalta, reservissä on vain Luhanka, Lehmus ja Luoto ja he ovat kaikki vielä vähän arpoja, joten runkopakkien loukkaantumisia kokoonpano ei kyllä kestä. Että tätä taustaa vasten voisin pakkihankinnankin ostaa.

Mutta ensisijaisesti minä etsisin kyllä sentteriä. Vai olisiko sittenkin sellainen jo verorajaa silmällä pitäen uinut verkkoihin…?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös