Kirjoitit: En minä ainakaan ala ketään opettamaan omassa työssään. Kuka täällä on sanonut alkavansa opettamaan?
Ei kai kukaan. Miten tämä nyt liittyy siihen itse arvostelemiseen? Voi olla, että ulosantini jätti tilaa väärinymmärrykselle, mutta minä en missään nimessä halua että täällä kukaan luulee, että minä lukisin täällä jotain kultaisia sääntöjä ja olettaisin, että niitä joku vielä haluaisi noudattaa. Minä nyt vain tuon oman aspektini tähän soppaan ja katson asiaa omalta kantiltani entisenä urheilujohtajana.
En hirveästi ole Tobbarin tekemisiin omasta mielestäni puuttunut (etenkään positiivisessa valossa), koska koen että me ei olla oikeastaan nähty vielä reilua lopputulosta hänen työstään, mutta kokisin että deadline häämöttää jo ehkä tämän kauden lopussa.
Ei kai näihinkään kukaan ainakaan muistaakseni ole mitään kommentoinut.
Noin muuten ainakin itselleni Salmelainen on näyttäytynyt hyvänä puhujana, mutta itse työn tulokset eivät ole olleet riittävällä tasolla seuran resursseihin nähden. Enää ei voi piiloutua edeltäjänsä tekemien sopimustenkaan taakse ja Tobbarilla on ollut aikaa näyttää osaamisensa, mutta yhdelläkään kaudella hän ei ole onnistunut kasaamaan tasapainoista joukkuetta, eivätkä ennusmerkit nytkään näytä kovinkaan lupaavilta.
Mielestäni hyökkäys on ihan hyvä, mutta veskareiden sekä puolustuksen yllä leijuu aivan liian monta kysymysmerkkiä. Molemmat mv:t täysiä arpoja, Lyytisen, Melartin ja Rantakarin kasassa pysymiselle en antaisi kovinkaan suurta todennäköisyyttä. Kotkansalon tulevan kauden taso, onko se ennen viime kauden EHT:tä nähty vai sen jälkeinen sukellus. Motin on ainoa pakeista johon on täysi luotto, Larsson toivottavasti täyttää vakaan Liigapakin paikan ja Salin ottaa toivottavasti vakiopaikan, myös yv:llä ja Luodoltakin toivon seuraavaa steppiä.
Näistä olen täysin samaa mieltä. Eli ei meillä mitään tappelua edes ollut. *hymiö*
Se, että on paljon kysymysmerkkejä ei lähtökohtaisesti tarkoita, että joukkue on huono. Fakta on kuitenkin se, että ne ovat isompia kuin koskaan aiemmin, ja Villen - sekä ennen kaikkea Tobiaksen työtä tulee arvioida sen mukaan, mitä noista kysymysmerkeistä kauden mittaan muodostuu.
Jos osumatarkkuus on sitä, mitä täällä on yleisesti uumoiltu, niin Tobbarin lähtölaskenta voi puolestani käynnistyä. Ehkä vielä yhden kauden antaisin höveliyttäni Salmelaiselle, mikäli tulevalla kaudella ollaan neljän parhaan ulkopuolella.
Sori vielä, jos aiheutin harmaita hiuksia.