Chase "the Puck" Priskie.Tervetuloa Stadiin, Aleksi Heponiemi ja Chase Priskie!
Totta. Todellisuudessa näköjään julkaistiin Luhanka ja Taponen. Reilusti lisää kaivattaisiin.Jäitä hattuun nyt, eiköhän tuo ollut ihan kieli poskessa heitetty toive Ziton "velkaan" liittyen..
Koko päivä meni pilalle. -:DPahoittelut niille, jotka ehtivät innostua.
Sopiiko että maksat puolet heponiemen IFK-Pelipaidasta minkä ehdin tilata?Joo sori, tämä oli ihan heitto vain tuohon Koules & Zito -keissiin liittyen, kuten @blikzt tuossa yllä mainitsikin.
Pahoittelut niille, jotka ehtivät innostua.
Sopiiko että maksat puolet heponiemen IFK-Pelipaidasta minkä ehdin tilata?
"Tietäjät" väittävät, että sieltä on vielä "Tuohimaa" tulossa, joten mielenkiintoinen on tämä Rödan maalivahtikuvio, jos näin on?Halonen - Taponen parilla mennään. Oli odotettavissa ja käy mulle.
"Tietäjät" väittävät, että sieltä on vielä "Tuohimaa" tulossa, joten mielenkiintoinen on tämä Rödan maalivahtikuvio, jos näin on?
Halonen - Taponen parilla mennään. Oli odotettavissa ja käy mulle.
jos näillä mennään niin sitten annetaan parivaljakolle tuki.. Ei kyllä ikävä kyllä nyt oikein vakuuta mutta jos Tobias ja muu valmennus on sitä mieltä että näillä kahdella on mahdollisuus mennä päätyyn niin mennään kokeilee. Mutta jos tämä homma menee ihan vihkoon niin alkaisin vaatimaan Tobiaksen ja Villen potkuja.Halonen - Taponen parilla mennään. Oli odotettavissa ja käy mulle.
Tiki Tikkanen on tosOnks ketään terminaalissa?
Näkyyks siel kenenkään mailoja, vaimoa tai faijaa?
Lähtiskö se viel?Tiki Tikkanen on tos
Saattaapi joutua AB myös tarkistamaan hintapyyntöään, kun rikosliigasta alkaa valumaan häntä kovempia nimiä Liigaa rahakkaampiin sarjoihin. Paikat ovat rajatut. Eli ei välttämättä tämä AB-story ole loppuun käsitelty.Jos Broadyn hintapyyntö kova, niin hyvä sitten skipata. Hieno pelaaja ja haluaisin ehdottomasti pitää, mutta jos maksaa liikaa, niin loukkaantumishistoria vetää kokonaisuuden pakkasen puolelle.
Tästä nyt taisikin olla puhetta, mutta harmillista silti (jos linkki ei toimi, niin ko. twiitissä vahvaa huhuilua ettei AB jatkaisi).