HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 960 238
  • 29 406

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Heponiemi erittäin hyvä signaus. Priskie 31 pinnaa AHL:ssä tällä kaudella ja päässyt pelaamaan 4 matsia ylhäälläkin.

Myöhemmin tänään meillä on toivottavasti myös ykkösveskari sekä laadukas kiekollinen puolustus.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jäitä hattuun nyt, eiköhän tuo ollut ihan kieli poskessa heitetty toive Ziton "velkaan" liittyen..
Totta. Todellisuudessa näköjään julkaistiin Luhanka ja Taponen. Reilusti lisää kaivattaisiin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo sori, tämä oli ihan heitto vain tuohon Koules & Zito -keissiin liittyen, kuten @blikzt tuossa yllä mainitsikin.

Pahoittelut niille, jotka ehtivät innostua.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopiiko että maksat puolet heponiemen IFK-Pelipaidasta minkä ehdin tilata?

Voin maksaa siinä tapauksessa, jos kyseinen herra pelaa meillä oikeasti ensi kaudella. :D
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Hetken jo luulin että Swampdick on tulossa meille, kun aloin lukemaan uusimman JA-uutisen otsikkoa, kunnes ymmärsin lukea loppuun asti :D

Tulis jo! Onko siellä Skattan tuulikaapissa jo joku norkoilemassa?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Halonen - Taponen parilla mennään. Oli odotettavissa ja käy mulle.
"Tietäjät" väittävät, että sieltä on vielä "Tuohimaa" tulossa, joten mielenkiintoinen on tämä Rödan maalivahtikuvio, jos näin on?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
"Tietäjät" väittävät, että sieltä on vielä "Tuohimaa" tulossa, joten mielenkiintoinen on tämä Rödan maalivahtikuvio, jos näin on?

Oma veikkaus on, että Fränä tulee ja Taponen pelaa lainalla koko ensi kauden toisessa liugaseurassa, eli toimitaan kuten Halosen kanssa aiemmin
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Halonen - Taponen parilla mennään. Oli odotettavissa ja käy mulle.

Sopii mullekin hyvin. Jos Taposta ei olisi sainattu, niin sitten se olisi mennyt johonkin KooKoohon ja dominoinut siellä. Halonen-Taponen kaksikko käy ja vielä on kauden aikana aikaa sitten reagoida, jos taso ei riitäkään. Jossain kohtaa tulee se hetki, kun omille pojille pitää antaa se iso näytönpaikka ja se lienee nyt.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Halonen - Taponen parilla mennään. Oli odotettavissa ja käy mulle.
jos näillä mennään niin sitten annetaan parivaljakolle tuki.. Ei kyllä ikävä kyllä nyt oikein vakuuta mutta jos Tobias ja muu valmennus on sitä mieltä että näillä kahdella on mahdollisuus mennä päätyyn niin mennään kokeilee. Mutta jos tämä homma menee ihan vihkoon niin alkaisin vaatimaan Tobiaksen ja Villen potkuja.
Oma veikkaus että tämä ei ole se voittava kaksikko. Saa osoittaa että olen väärässä
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Onks ketään terminaalissa?
Näkyyks siel kenenkään mailoja, vaimoa tai faijaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös