massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
@Rocket Richard juurikin noin. Kyllähän tuo nelikko olisi aivan poskettoman kova naaraus.
Mielenkiintoista on myös nähdä millaista liikettä on ulospäin, jos Narrien haaskalta olisi tulossa useita pelimiehiä.Jos Knutaskaan ei pysy IFK:n neuvottelujen määrässä perässä niin eiköhän siellä yhteen paperiin mustettakin saada kuivumaan.
Junttila ja joku pakki, Sklenicka on omat veikkaukset.Noniin Marjamäki lähti Ouluun ja samaan aikaan Kärpät lähetti pari pelaajaa Hämeenlinnaan. Saa nähdä, kenet Marjukka vie mukanaan
Ehkäpä Salmelainen ja VP ovat todenneet, että johtuen Liigan vallitsevista protokollista mitä tulee koronaan, tarvitaan kunnon rinki pelaajia. Varsinkin, hyökkäyksen osalta tämän leveyden puutteen näki täällä jo Sokea-Reettakin. Tähän mennessä tuossa hyökkäyksessä ei ole ollut mitään kilpailua. Ehkäpä huomisen jälkeen on?Mielenkiintoista on myös nähdä millaista liikettä on ulospäin, jos Narrien haaskalta olisi tulossa useita pelimiehiä.
Kovia muutoksia tapahtuu monien joukkueiden kokoonpanoissa. Voi hyvinkin olla, että myös IFK:n kokoonpano tulee kokemaan melkoisen uudistuksen.
Kovia muutoksia tapahtuu monien joukkueiden kokoonpanoissa. Voi hyvinkin olla, että myös IFK:n kokoonpano tulee kokemaan melkoisen uudistuksen.
Lady Lady, omaa spekulaatiota vai oletko saanut faksia?Itse mietin jopa sellaista, että olisikohan mahdollisuuksien rajoissa saada O’Neill vielä tänään Tampereelle…
Meillä on niin saakelin kapea rosteri muutenkin, että ihan normaaleissa oloissakin olisi tarvittu laajuutta lisää. Nyt sieltä ei ole kuitenkaan tulossa perinteisessä mielessä laajuutta, vaan ihan kärkijätkiä.Se taitaa ehkä tässä oudossa tilanteessa olla meidän ainoa keino katkaista alamäki. Outoa mutta lienee totta.
Meillä on niin saakelin kapea rosteri muutenkin, että ihan normaaleissa oloissakin olisi tarvittu laajuutta lisää. Nyt sieltä ei ole kuitenkaan tulossa perinteisessä mielessä laajuutta, vaan ihan kärkijätkiä.
Lady Lady, omaa spekulaatiota vai oletko saanut faksia?
Ehkäpä Salmelainen ja VP ovat todenneet, että johtuen Liigan vallitsevista protokollista mitä tulee koronaan, tarvitaan kunnon rinki pelaajia.
Innala-Koivistoinen-O'NeillJos nämä (O'Neill, Lindbohm, Pakarinen ja Salomäki) toteutuisi, niin miten rakentaisitte kentät, olettaen, että Palola on myös pitkään sivussa?
Tuskin. Kärpät julkaisi juuri Mustosen ja Tepon siirtyvän Hämeenlinnaan ja kertoi tiedottavansa huomenna liikenteestä sisäänpäin. Tarkoittanee siis Junttilaa ja Björnistä. Eli todennäköisesti pian ratkeamassa Jokereiden tilanne, joten odotan maanantai-tiistai akselilla IFK:n tiedottavan uusista pelaajista.Itse mietin jopa sellaista, että olisikohan mahdollisuuksien rajoissa saada O’Neill vielä tänään Tampereelle…
Jos, niin Ipan rosterissa voi vastavuoroisesti olla se honkkeli jonka paras pelillinen ominaisuus on helvetin pitkä maila.Itse mietin jopa sellaista, että olisikohan mahdollisuuksien rajoissa saada O’Neill vielä tänään Tampereelle…
OstanInnala-Koivistoinen-O'Neill
Gardiner-Broadhurst-Dyk
Hirvonen-Paajanen-Pakarinen
Tallberg-Väänänen/Wirtanen-Salomäki
ym.
Mielenkiintoista nähdä millainen kokoonpano ensi viikolla. Taitaa monta kalaa olla kiikarissa.
Ehkäpä Salmelainen on mennyt Valtasen kera yhteistyökumppaneiden tai IFK-henkisten rahamiesten luo ja kertonut, että siellä on nyt putiikki pikkuveljellä auki isosti ja voidaan saada pelaajat X. Tappara hankkii. Mitä me tehdään? Veikkaan, että vastaus on ”vittu, fyrk finns och mera kommer”. Mä olen edelleen sitä mieltä, että siinä vaiheessa, kun IFK on oikeasti kusessa rahallisesti niin siitä ei mediassa itketä vaan toimenpiteet on erilaisia. Kuten sanoit niin seuraavat 1,5 päivää sen meille kertoo. JännittävääKunnon rinki ei olisi pahitteeksi, mutta mietin miten talous kestää, kun aika tiukoilla on vedetty tähän mennessäkin.
Varmasti riippuu pitkälle siitä, millaisilla diileillä Kohelo-miehet tulee. Jos veskari on tulossa, niin Gartsulle varmasti haetaan uusi jengi.
No lähipäivät antaa vastauksia.
O'Neill ja Salomäki tällä hetkellä omissa tiedoissa ne varmimmat tulijat ensiviikolla jo. Turunen, Pakarinen, Lindbohm ja Lindbäck ei ole osunut omiin korviin mutta sopii. Epäilen kuitenkin että Gardinerin lisäksi 1-2 tulee.Kuten sanottua, niin vähintään O’Neillin, Salomäen, Pakarisen, Turusen ja Lindbohmin suuntaan IFK on ollut yhteyksissä. Todennäköisesti myös Lindbäckin.
Ehkäpä Salmelainen on mennyt Valtasen kera yhteistyökumppaneiden tai IFK-henkisten rahamiesten luo ja kertonut, että siellä on nyt putiikki pikkuveljellä auki isosti ja voidaan saada pelaajat X. Tappara hankkii. Mitä me tehdään? Veikkaan, että vastaus on ”vittu, fyrk finns och mera kommer”. Mä olen edelleen sitä mieltä, että siinä vaiheessa, kun IFK on oikeasti kusessa rahallisesti niin siitä ei mediassa itketä vaan toimenpiteet on erilaisia. Kuten sanoit niin seuraavat 1,5 päivää sen meille kertoo. Jännittävää