Putinin narrien kuolinpäiväksi organisaationa merkittäneen aikakirjoihin tämä päivä.Tulee ihan Penan ajat mieleen, kun lukee näitä toiveita/spekulaatioita. Otetaan sieltä tämä, se ja toi ja sitten vielä varalle tuokin. Itse toivon, että joukkueeseen ei tule enää ketään ja varsinkaan Putinin narreista!
En tiedä asiaa varmuudella, mutta ei se hintalappu taida olla niiden pelaajien itsensä päätettävissä. En usko että narrit ilmaiseksi noita kavereita pois päästää. Jos ei tule asiallista hintaa, niin sitten ovat pelaamatta.Vaikea uskoa, että mitään isoa hintalappua on Ilmalan kavereilla. Kukaan jääkiekoillija ei halua helmikuussa päättää kauttaan ja tuollakin on monta kaveria jotka hamuaa paikkaa kotikisoihin. Siinä mielessä Suomeen jääminen (erityisesti Helsinkiin = ei muuttamista) on varmasti hyvin houkutteleva vaihtoehto. Se vasta Penailua olisikin, jos ei edes harkittaisiin esim. Turusta, joka on ollut paras IFK:ssa pelannut pelaaja sitten Granlundin.
Varmasti päästää lainalle, koska vapautuvat palkanmaksuvelvotteista (ainakin pääosin), mutta sittenhän se on IFK:n ja pelaajan välinen diili mikä se korvauksen suuruus on.En tiedä asiaa varmuudella, mutta ei se hintalappu taida olla niiden pelaajien itsensä päätettävissä. En usko että narrit ilmaiseksi noita kavereita pois päästää. Jos ei tule asiallista hintaa, niin sitten ovat pelaamatta.
En tiedä asiaa varmuudella, mutta ei se hintalappu taida olla niiden pelaajien itsensä päätettävissä. En usko että narrit ilmaiseksi noita kavereita pois päästää. Jos ei tule asiallista hintaa, niin sitten ovat pelaamatta.
En tiedä asiaa varmuudella, mutta ei se hintalappu taida olla niiden pelaajien itsensä päätettävissä. En usko että narrit ilmaiseksi noita kavereita pois päästää. Jos ei tule asiallista hintaa, niin sitten ovat pelaamatta.
Niin, onhan niitä vierailijoita ollut (kilpailukyvyn sanelemana) ennenkin. OJ tuli kesken kauden, kuten moni muukin ja lock-downin aikaan Vokoun ym. Ja tulihan niitä viime vuonnakin. Eikä silloinkaan ajateltu, että joku jää ilman pelejä tai että henki kärsisi. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että urheilullisesti ajatellen ei pitäisi ottaa lisää pelaajia (paitsi loukkaantuneiden tilalle). Mutta joukkue on ohut ja menestystä kaivataan ja muutkin...Tässähän mitataan nyt sitä, paljonko pelaajilla ja heidän "hyvinvoinnillaan" on oikeasti Kurrille merkitystä. Jos sillä ei ole väliä, kukaan ei pelaa missään enää tänä keväänä. Jos sillä oikeasti on väliä ja Jokerit haluaa omalta osaltaan varmistaa, että pelaajat voivat harjoittaa ammattiaan, sopimukset puretaan loppukauden osalta ja siinäpä se. Voivat sitten katsoa jatkuvia sopimuksiaan keskenään, kun selviää, missä ensi kaudella pelaavat.
Itse pidän hyvin todennäköisenä sitä, että pelaajia ei kiinnosta loppukauden palkat paskan vertaa, eikä raha näyttele tässä enää minkäänlaista roolia. Uskon, että pelaajat itse eivät ole olleet halukkaita pelaamaan Jokereissa KHL-nimistä propagandasarjaa ja tämä on pohjimmiltaan se syy, miksi Jokerit KHL:stä vetäytyi. Vaikka nämä pelit olisivat olleet ainoa keino saada loput kauden palkasta, olen taipuvainen uskomaan, että pelaajat jättävät mieluummin rahansa ottamatta kuin pelaavat KHL:ää. Ehkä olen sinisilmäinen, mutta kuvittelen, että tässä on nyt ylitetty niin isot rajat, että pelaajia ei oikeastaan enää kiinnosta raha lyhyellä tähtäimellä, vaan vaakakupissa painaa enemmän mahdollisuus voittaa jotain ja antaa näyttöjä kevään kotikisoihin.
Meillä on hyvä jengi kasassa jo nyt ja itse vastustan älytöntä pelaajien haalimista siirtorajalla. Tosiasia on kuitenkin myös se, että rosteri on aika kapea ja mielestäni voisi hyvinkin kestää 2-4 pelaajan hankinnan, vähän pelipaikasta riippuen. Silti karsastan yleisesti ottaen sitä, että tänne hankitaan ulkopuolelta pelaajia olemaan loppukauden messiaita, kun joukkueen runko on tehnyt koko kauden duunia ja kasvanut yhteen. Mutta HIFK:n on myös tehtävä kaikkensa, jotta loppukausi pystytään vetämään kunnialla ja taistelemaan mestaruudesta tosissaan, vaikka tulisi useampi loukkaantuminen tai sairastuminen. Ja sitä nykyrosteri ei oikein kestä, vaikka Gardiner tulikin.
Jep, mielummin annetaan kilpailijoiden ottaa kermat kakun päältä ja tyydytään itse maksimissaan ryminäpronssiin Hedellä ja Wimperi hyökkääjänä.Aika helvetin valjulta tuntuisi mestaruus sellaisella joukkueella, jossa olisi ketjullinen sodan takia ilman pelipaikkaa jääneitä narreja. Hyvin on meno maittanut Putinin KHL:ssä tähän asti, mutta nytkö sitten pitäisi HIFK:n antaa näille jäbille mahdollisuus näyttöpaikkoihin kevään kisoja ajatellen, kun KHL:ssä jatkaminen on viimein käynyt liian härskiksi? Ei kiitos.
.
Jep, mielummin annetaan kilpailijoiden ottaa kermat kakun päältä ja tyydytään itse maksimissaan ryminäpronssiin Hedellä ja Wimperi hyökkääjänä.
Itse taas toivon ettei Jokereilla olisi oikeastaan mitään intressiä edes pyytää pelaajista yhtään mitään. Niillä rahoilla kun kuitattaisiin ainoastaan "lainoja" takaisin mitä rybyt ovat nyt Jokereille antaneet.En tiedä asiaa varmuudella, mutta ei se hintalappu taida olla niiden pelaajien itsensä päätettävissä. En usko että narrit ilmaiseksi noita kavereita pois päästää. Jos ei tule asiallista hintaa, niin sitten ovat pelaamatta.
Toivoisin että kaikilla seuroilla olisi siitä yhteinen linja, ei sentin senttiä enää Jokereille.
Faija voidaan ottaa pelaajatarkkailijaksi.Otso ”Roope” Rantakari ja Tappara ovat purkaneet sopimuksen. Olisiko käyttöä?
Ilmeisesti juuri tästä kiikastaa, Kohelo-sopimukset pitää olla purettuna ennen kuin pääsee Liigaan:
Siis mitä? Meille ei halua kukaan? Ei edes omat pojat. Me ollaan hävitty tämäkin kausi.
Siis mitä? Meille ei halua kukaan? Ei edes omat pojat. Me ollaan hävitty tämäkin kausi.
Jos ei olisi Tarja Halosta niin sinua kerättäisiin nyt ympäri Stadia.Vai astuinko itse tässä siihen räjähteeseen?
Jos ei olisi Tarja Halosta niin sinua kerättäisiin nyt ympäri Stadia.
Mielenkiintoisia aikoja edessä kyllä ja luotto Salmelaiseen kova, että ollaan mukana , jos kilpavarustelu alkaa. Siinä lienee kuitenkin melkoisia mutkia matkassa alkaen sopimuksen puruista.