Jos se on joku kolmesta, Pihlström, Savinainen tai Palola, niin meidän kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä. Erilaisia pelaajia, mutta kaikki liigatasolle kovia vahvistuksia.
Toivoin vuosia Bednarin palaavan, mutta nyt ei ole noussut edes huhulistoille, taitaa ikääkin olla jo se 50. Entä Jagr?
Palola, Pihlström, Savinainen... olisko markkinoilla muitakin kuin narrien jämiä?
Yhtään narrijämää ei joukkueeseen tarvita. Loistavia pelimiehiehiä on maailma pullollaan, venäjän ihmeet pysyköön poissa meiltä.Palola, Pihlström, Savinainen... olisko markkinoilla muitakin kuin narrien jämiä?
Yhtään narrijämää ei joukkueeseen tarvita. Loistavia pelimiehiehiä on maailma pullollaan, venäjän ihmeet pysyköön poissa meiltä.
Mun piti oikein googlata että onko Sallinen pelannut jo******sa, olin täysin unohtanut sen. Ihan täydestä se meni meillä na**itaustastaan huolimatta.Jere Sallinen olisi myös näin ollen pitänyt jättää hankkimatta. Täysin identtinen hankinta ja tausta. Tässä on jotain mitä en ymmärrä. Huomenna tiedetään lisää.
Peltonen ainakaan jengissä katso yhtäkään laiskaa jäähdyttelijää, joten ei sellasia.
Suosittelen faktantarkastusta ennen tällaista päätöntä huutelua. Käyppä katsomassa Peltosen päävalmentajakausien osalta Lausannen joukkueiden keski-iät, yli 30-vuotaiden pelaajien määrä ja listaappa samalla tähän ne rahan perässä juoksevat yli 30-vuotiaat kaksoiskansalaiset. Jatketaan keskustelua siitä.Miksi ei? Peltonenhan on tottunut coutsaaman juuri tuollaisia pelaajia. Hänen muutaman viime vuoden joukkueissa Sveitsissä puolet pelaajista ovat olleet yli 30-vuotiaita muualta muuttaneita rahan perässä juosseita kaksoiskansalaisia.
Miksi ei? Peltonenhan on tottunut coutsaaman juuri tuollaisia pelaajia. Hänen muutaman viime vuoden joukkueissa Sveitsissä puolet pelaajista ovat olleet yli 30-vuotiaita muualta muuttaneita rahan perässä juosseita kaksoiskansalaisia.
Nostetaan yksi sopimukseton pelaaja, joka on Salmelaiselle tuttu ja jonka asenne kelpaisi IFK:hon: Saksassa viime vuodet pelannut Tommi Huhtala.
Villinä arvauksena heitän, että Peltonen on houkutellut Saksan maajoukkueesta Tom Kühnhacklin IFK:hon.
Family-man Mikael Granlund palaa kotiin. Mut perhana, ei mee kätisyydet kohdilleen ni ei oo käyttöä.
Kun vihulaisten fanit selvittävät nämä tulevat vahvistukset aina Instagramin kautta niin kävin huvin vuoksi selaamassa IFKn tiliä (korostan tässä vaiheessa, ettei kyseisen sovelluksen algoritmit ole minulle mitenkään tuttuja ja kaikki IT aiheuttaa verenpainetta). Tilin seuraajista kuitenkin hyppäsi aika nopeasti seuraava nimi esiin - Danny Kristo. Kuten sanoin niin ei mitään käsitystä kauan on seurannut IFKta, mutta olisi profiililtaan juuri sitä mitä lääkäri määrää.
Ellei asiat ole muuttunut niin IG listaa seuraajat simppelisti uusimmasta vanhimpaan (pl. Alussa se näyttää seuraajat joita sinä itse seuraat).Kun vihulaisten fanit selvittävät nämä tulevat vahvistukset aina Instagramin kautta niin kävin huvin vuoksi selaamassa IFKn tiliä (korostan tässä vaiheessa, ettei kyseisen sovelluksen algoritmit ole minulle mitenkään tuttuja ja kaikki IT aiheuttaa verenpainetta). Tilin seuraajista kuitenkin hyppäsi aika nopeasti seuraava nimi esiin - Danny Kristo. Kuten sanoin niin ei mitään käsitystä kauan on seurannut IFKta, mutta olisi profiililtaan juuri sitä mitä lääkäri määrää.
Tervetuloa IFKn IG-skouttaustiimiin! Tällä perusteella Kristo voisi olla siis tulossa?Ellei asiat ole muuttunut niin IG listaa seuraajat simppelisti uusimmasta vanhimpaan (pl. Alussa se näyttää seuraajat joita sinä itse seuraat).
Tervetuloa IFKn IG-skouttaustiimiin! Tällä perusteella Kristo voisi olla siis tulossa?
Melko nopeasti, TOP100 joukossa suurinpiirtein… Sen takia ollaan huhut ja mutu-osiossa.No riippuu tietysti siitä, että kuinka nopeasti se nimi tuli vastaan siellä kun aloit niitä seuraajia selaamaan? Suht nopeasti?
Kävin tarkistamassa, uusimmasta vanhimpaan ne menee yhä. Eli syystä tai toisesta Kristo on viime aikoina napauttanut HIFK:n seurantaan. Jokainen vetäköön omat johtopäätökset tästä.Tervetuloa IFKn IG-skouttaustiimiin! Tällä perusteella Kristo voisi olla siis tulossa?
Kävin tarkistamassa, uusimmasta vanhimpaan ne menee yhä. Eli syystä tai toisesta Kristo on viime aikoina napauttanut HIFK:n seurantaan. Jokainen vetäköön omat johtopäätökset tästä.
EDIT:
Ja jos menee Kriston oman profiilin kautta katsomaan ketä hän seuraa, niin HIFK on uusin profiili mitä hän on alkanut seuraamaan.