Mitä tulee Oystrickiin, niin jos IFK:lla olisi hänen kanssaan sopimus kuten siellä jossain TPS-forumilla joku huhuili, niin en näe ainoatakaan syytä miksei sitä oltaisi julkaistu tänään.
Tämä on varmaankin jo useaan kertaan mainittu, mutta jos ja kun huhu on lähtenyt liikkeelle Nikkola Mediasta, niin se kannattaa ohittaa olankohautuksella. Nikkola Median luotettavuus on Magneettimedian luokkaa. Toki Nikkolassakin joskus osutaan, mutta se on vain luonnollista, kun siellä huhutaan Eliteprospectsin ilman sopimusta olevien lista pelaaja kerrallaan läpi.
Oystrickin näkisin kyllä mielelläni Liigassa
. Mojzisin hankinta varmistanee sen, että ainakaan Turussa hän ei pelaa. HIFK:ssa näkyisi olevan tilaa, mutta mitäpä turhaan tuollaisia pelaajia hankkimaan, kun markkinoilta on saatavilla hannupikkaraisia. Sivumennen sanoen olen hyvin tyytyväinen, että Hank ei palannut Turkuun, viime kerrasta ei jäänyt kuin pahaa mieltä ja painajaisia.
Pakko vielä sanoa, että pippelihuumorin ystävänä nauroin ääneen noita rosteriinne hahmottelemiasi pelaajia.
*e* Jaa, Hankin sopimus kestää ainakin aluksi vain marraskuun loppuun. Tämä tekee hankinnasta huomattavasti järkevämmän, tosin luulisi, että pelituntuman hankkimiseen menisi ainakin kuukauden päivät. No, mikäpä minä olen teidän hankintojanne arvostelemaan.