Itse pidän lähtökohtaisesti noita palloseuran anonyymi huhujakin luotettavimpina, kuin urheilulehden toimittajien. Ja Jeren paikka ei ole kyllä enää Hifk:ssa. Ainut asia mitä Jere toisi, olisi yleisöä.
Eihän se Liigan kärkeä ole, ihan..., mutta tänään kestää kyllä vertailun mun mielestä vastustajan vastaavaan. Toki on käsittämätöntä, että joutuu edes vähän miettimään jotain Sportia vastaan kummalla on parempi pakisto.Kyllähän tuo kokoonpano taas tänään on surkeata luettavaa pakkien osalta, tosin Kuparinen on bäck.
Maistuvia pakkeja kuitenkin liikkeellä, Tomas Mojzis Vuoren tuorein kiinnitys Turkuun. Ois kelvannut.
Kuuluu tasan tarkkaan mihin tahansa muualle kuin HIFK:hon.Lähde on mitä on, mutta oisko sitten se Jere? Itse tervehtisin tätä siirtoa ilolla. Jere pääsisi taas siihen seuraan, johon kuuluukin!
CHL:n kokoonpanot on lyöty lukkoon ja Nikolai Goldobin on HIFK:n ainut lisäys.
Puustinen vaihtokauppana Jereen? Ihan bullshittiä! Ei mitään järkeä. Ei edes Nybbe voi olla niin hölmö!?
Ai onks tää se Wallinheimon keksimä "salainen sopimus", joka estää jokeripelaajia siirtymästä liigaseuroihin? Ja vaikka niitä onkin siirtynyt, niin sopimushan on tietenkin tehty vasta niiden siirtojen jälkeen. Koska muuten teoria "salasopimuksesta" olisi väärä.muutenkin liigaseuroilla on huhujen mukaan jonkinlainen kassakaappisopimus ettei Jokereiden kanssa tehdä siirtoja
Eiköhän näkemys Officellakin ole tämä.
Karalaaksosta pysyttäköön erossa. Eiköhän näkemys Officellakin ole tämä.
Osteri(Juhani Boström) lopetti kyllä jo 70-luvulla ja ei taitais olla kuitenkaan avuksi meidän puolustukselle.Osteri kuulostaa sitä vastoin hyvältä, jos Turun HTT on yhtään asioista perillä.
Törmänen vahvisti iltalehdelle, että Taipalus ja Grillfors eivät pysty pelaamaan huomenna. Puhelin langat laitetaan myös laulamaan uusien miesten toivossa. Tarkottaako sitten lainavahvistuksia, vai hankintoja...