Sitten vielä tulevilla kausilla kolmas ihmiskyrpä IFK-kasvatti Tikka kotiin niin saadaan kasaan Åsten-Tikka-Karvinen.Mä en jostain syystä tiennyt että hänellä oli IFK taustaa..
Sitten vielä tulevilla kausilla kolmas ihmiskyrpä IFK-kasvatti Tikka kotiin niin saadaan kasaan Åsten-Tikka-Karvinen.Mä en jostain syystä tiennyt että hänellä oli IFK taustaa..
Mä taas olen tehnyt kaikkeni unohtaakseni tämän.Mä en jostain syystä tiennyt että hänellä oli IFK taustaa..
Eiköhän tuota Keräsen tilalle juurikin ajatella, jos on tullakseen. Viime kaudella kahdeksan byyriä ja tänä vuonna maajoukkuedebyytti, joten aika selkeä upgrade.
Itse ottaisin Karvisen mieluusti nelosen laitaan. Mutta jos esiin nostellaan Oton maalimääriä ja todetaan niiden perusteella olevan upgrade Keräseen, niin ei se tilastojen valossa ihan niin ole.
15-16: Karvinen 1+4 / Keränen 7+11
16-17: Karvinen 5+3 / Keränen 11+10
17-18: Karvinen 3+7 / Keränen 3+4
18-19: Karvinen 2+8 / Keränen 3+5
19-20: Karvinen 8+3 / Keränen 3+7
20-21: Karvinen 3+2 / Keränen 1+6
Ja jottei pelimääristä pääse nillittämään, niin myös PPG on Keräsen puolella.
Ei voi mitään, en syty. Jotenkin tuntuu, että näiden ihon alle menijöiden ja muiden ihmiskyrpien aika jääkiekossa alkaa olla jo ohi.
Ei ole. Pitkässä runkosarjassa varsinkin Liigassa voi välillä tuntua siltä, mutta kun mennään kevään peleihin niin kas kummaa aina isot ja ilkeät joukkueet siellä tuntuvat pärjäävän ja tällaiset mikkihiiri-joukkueet tippuvat pois peleistä. NHL:ssä voi ainakin sanoa viimeiset kolme mestaruutta menneen melko fyysisille joukkueille.
Kyllä kevään peleissä viimeistään on tarvetta ihmiskyrville.
Ei olisi huono juttu, jos laituriosastolle löytyisi vielä vastaavanlainen pelimies. Nyt on pisteiden teko osasto vähän laihanlainen eikä loukkivaraa ole.Jeremy Bracco meni KalPaan. Kova hankinta olisi ollut mille tahansa seuralle.
Ei nyt sinänsä kuulu edes IFK-huhuihin, kun meni jo mutta tykkään kyllä että Liigaan lappaa näitä kovia pelimiehiä, jopa sitten kilpailijoiden riveihin. Tuo mukavasti mielenkiintoa sarjaan ja peleihin.
Jeremy Bracco meni KalPaan. Kova hankinta olisi ollut mille tahansa seuralle.
Ei nyt sinänsä kuulu edes IFK-huhuihin, kun meni jo mutta tykkään kyllä että Liigaan lappaa näitä kovia pelimiehiä, jopa sitten kilpailijoiden riveihin. Tuo mukavasti mielenkiintoa sarjaan ja peleihin.
Et paskamyrskyä, mutta tästä päästään siihen, että mitä odottaa Salliselta? Jos odottaa jotain 50 pisteen/pistepörssin kärkisijoilla keikkuvaa pelaajaa niin silloin pettyy pahasti. Sellainen pelaaja Sallinen ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Jos taas odotetaan pelaajaa, joka tekee 35-40 pistettä ja pystyy pelaamaan tilanteessa kuin tilanteessa sekä missä tahansa ketjussa hyvin niin alkaa olla odotukset kohdillaan. Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että kiekollinen peli ja kylmä tuloksenteko pisteiden muodossa on ollut myös Kapteenille vaikeaa viime peleissä. Lähtökohtaisesti kuitenkin nimet Dyk, Leskinen ja Borgström ovat niitä, jolla on eniten parannettavaa mitä tulee pisteidentekoon. Varsinkin Dyk on alittanut riman pahasti. Osittain myös Lundellillta odottaisin isompaa kontribuutiota pisteidenteossa näitä kärkijengejä vastaan. Nyt pistesaalista helvetin iso osa on tehty Jukureita yms. vastaan, kun taas Lukkoa ja muita kärkiseuroja vastaan ollut hiljaisempaa. Lundell toki siitä samanlainen kuin Sallinen, että pystyy auttamaan joukkuetta monella muullakin tapaa kuin pelkästään pisteidenteossa. Summasumarum, Sallinen on sen tason johtaja ja allaround-pelaaja tämän päivän Liigaan, että pitäisin hänestä kynsin ja hampain kiinni.Taidan aiheuttaa paskamyrskyn tästä viestistä mutta mulla alkaa vähän fiilis loppua Salliseen, et jos ei palaa samalle alkukauden tasolle, niin kiitos ja morjens ensi kaudeksi
Ppg Sallisellan kaltaisella pelaajalla on ihan hyvä, tosin nyt pidempi kuiva kausi, mutta näyttää vähän siltä että ei olisi puolustussuuntaan ihan sata lasissaEt paskamyrskyä, mutta tästä päästään siihen, että mitä odottaa Salliselta? Jos odottaa jotain 50 pisteen/pistepörssin kärkisijoilla keikkuvaa pelaajaa niin silloin pettyy pahasti. Sellainen pelaaja Sallinen ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Jos taas odotetaan pelaajaa, joka tekee 35-40 pistettä ja pystyy pelaamaan tilanteessa kuin tilanteessa sekä missä tahansa ketjussa hyvin niin alkaa olla odotukset kohdillaan. Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että kiekollinen peli ja kylmä tuloksenteko pisteiden muodossa on ollut myös Kapteenille vaikeaa viime peleissä. Lähtökohtaisesti kuitenkin nimet Dyk, Leskinen ja Borgström ovat niitä, jolla on eniten parannettavaa mitä tulee pisteidentekoon. Varsinkin Dyk on alittanut riman pahasti. Osittain myös Lundellillta odottaisin isompaa kontribuutiota pisteidenteossa näitä kärkijengejä vastaan. Nyt pistesaalista helvetin iso osa on tehty Jukureita yms. vastaan, kun taas Lukkoa ja muita kärkiseuroja vastaan ollut hiljaisempaa. Lundell toki siitä samanlainen kuin Sallinen, että pystyy auttamaan joukkuetta monella muullakin tapaa kuin pelkästään pisteidenteossa. Summasumarum, Sallinen on sen tason johtaja ja allaround-pelaaja tämän päivän Liigaan, että pitäisin hänestä kynsin ja hampain kiinni.
Jos ei HIFK:lle kelpaa, olen satakymmenenprosenttisen varma, että Liigassa on 14 muuta joukkuetta, jotka vesi kielellä ja riemusta kiljuen olisivat ottamassa Jere Sallista omaan joukkueeseensa. Jokainen menestyvä joukkue tarvitsee Jere Sallisen kaltaisia pelaajia. Jere Sallinen on pelaaja, jonka merkitystä joukkueelle ei mitata pelkissä pisteissä, vaikka niitäkin pystyy liigatasolla ihan kivasti iskemään. Mutta Jere Sallisen monipuolisuus auttaa joukkuetta eri tavoin on hänen ehdoton vahvuutensa.Taidan aiheuttaa paskamyrskyn tästä viestistä mutta mulla alkaa vähän fiilis loppua Salliseen, et jos ei palaa samalle alkukauden tasolle, niin kiitos ja morjens ensi kaudeksi
Taidan aiheuttaa paskamyrskyn tästä viestistä mutta mulla alkaa vähän fiilis loppua Salliseen, et jos ei palaa samalle alkukauden tasolle, niin kiitos ja morjens ensi kaudeksi
Ei joukkueen tärkeintä pelaajaa ja yhtä liigan parasta pelaajaa päästetä minnekään vaan sen vuoksi että on ollut pari peliä hiukan vaisumpi... Pitkää jatkosopparia sen sijaan voi ja pitää tarjota!!!
Vetovoimasta tuskin kiinni jää. Eiköhän moni karttaa irokeesia verraten VilleNiin ja vaikea kuvitella, ettei Peltonen löytäisi käyttöä Salliselle. Kiva nähdä muutenkin, millainen vaikutus Peltosella on joukkueen kasaamiseen. Tuskin se nyt Pikkaraista negatiivisempi on.