Pitäskö Tobberi vetää nyt kölin alitse, kun ei napannut miestä IFK:hon vaikka oli saatavilla markkinoilta?
Ei, miksi pitäisi?
Kunhan vaan totesin että ketjussa tännekin huhuiltu Rattie menee Ässiin. Eipä siinä sen kummempaa.
Pitäskö Tobberi vetää nyt kölin alitse, kun ei napannut miestä IFK:hon vaikka oli saatavilla markkinoilta?
Kova hankinta. Ikää mittarissa 25v, Eht-tason sentteri ja matkalla 30 maalin kauteen.
Hyvä hankinta, mutta onko se ns. ykkössentteri? En usko ja luulen, että jälleen kerran sieltä on tulossa joku kovemman luokan nimi ykkösketjun keskelle. Tänäkin kautena meillä on Lundell sekä Borgström joten vaikea olisi kuvitella, että lähdettäisiin ensi kauteen Koivistoinen ykkössentterinä. Hieman epäilyttää Koivistoisen henkinen kantti, jos Raumalla mies meni totaaliseen jumiin tuon maalittoman putkensa aikana. Stadissa paine on jo parin pelin jälkeen kova, jos tilastoissa komeilee 0+0. Ensimmäiset vihellykset alkavat jo silloin. Toisaalta vaikeudet voivat kasvattaa luonnetta ja olla lopulta isokin voimavara...
No eihän se ole kiveen kirjoitettu että Koivistoinen lopulta päätyy IFK:hon pelaamaan yhtään peliä. Riippuu taas hänen loppukauden menestyksestä, KHL/NHL pykälistä sopimuksessa ja Korona 3.0 tilanteesta. Sen verran seurannut kaverin otteita että erittäin mielellään otetaan vastaan!Mä en kyllä taas jotain asiaa ymmärrä, jos sentterikaksikko Koivistoinen&Broadhurst ei joillekin maistu kärkisenttereiksi. Katsokaa nyt noi statsit ja tulkaa kertomaan, mikä joukkue mahdollisesti tulee saamaan kovemmat kaverit senttereiksi ensi kauden alkuun? Voin kertoa salaisuuden, että hyvin hyvin todennäköisesti ei yksikään joukkue. Me ei olla enää siellä 90-luvulla ja Liiga ei enää ole maailman top 2 sarja.
Kärppien puolella joku nimimerkki huhuili Otto Karvisen paluusta stadiin ensi kaudeksi. Kelpaisi itselleni ainakin vallan mainiosti nelosen laitaan.
Kärppien puolella joku nimimerkki huhuili Otto Karvisen paluusta stadiin ensi kaudeksi. Kelpaisi itselleni ainakin vallan mainiosti nelosen laitaan.
En syty. Jos joukkueeseen halutaan kovuutta, niin hankittaisiin sitten joku oikeasti kova pelaaja eikä pelaaja, joka yrittää esittää kovaa pelaajaa. Toki jos hänet hankitaan Juho Keräsen tilalle, niin fine, koska kyseessä lienee lievähkö pelillinen upgrade.
Jep. Tällaiselle hankinnalle näkisin vain yhden perustelun: hankitaan omaan jengiin, jotta voidaan pitää pois kentältä. Aidosti epämiellyttävä ”jääkiekkoilija”. Eikä missään nimessä punanutun arvoinen pelaaja.En syty. Jos joukkueeseen halutaan kovuutta, niin hankittaisiin sitten joku oikeasti kova pelaaja eikä pelaaja, joka yrittää esittää kovaa pelaajaa. Toki jos hänet hankitaan Juho Keräsen tilalle, niin fine, koska kyseessä lienee lievähkö pelillinen upgrade.
Jouluun mennessä on Karvinen fanien suosikki täällä. Kehittynyt hurjin askelin kausi toisensa jälkeen Oulussa ja siitä palkintona kutsu sille kuuluisalle EHTlle. Erittäin iso upgrade Juho Keräseen, jos nyt on kotiin palaamassa. Åsten- Väänänen-Karvinen on todella vittumainen neloskenttä.
Mulle kelpaa Karvinen. Mennyt pelillisesti paljon eteenpäin, oma kasvatti ja aito vittupää. Mielestäni IFK:ta vastaan on liian helppo pelata, Otto-man auttaisi sillä sektorilla.Kärppien puolella joku nimimerkki huhuili Otto Karvisen paluusta stadiin ensi kaudeksi. Kelpaisi itselleni ainakin vallan mainiosti nelosen laitaan.
Toivottavasti ei tarkoita sitä että Tallberg ei jatka meillä. Mun mielestä Tallberg on paikkansa ansainnut ja hyvä 3-4 ketjun laituri sekä hyvin stunttaa ylemmissäkin ketjuissa.
Veikkaan, että Talen jatkosopimus on tyyliin jo nimeä vaille valmis - ellei jo allekirjoitettu. 13 matsiin 12 pojoa ja uran paras kausi meneillään. Tärkeä ja luotettava pala tuleville kausille ketjussa kuin ketjussa. Eiköhän tuota Karvista enemmän ikääntyvän Keräsen tilalle suunnitella ja Koivistoista sitten Lundellin saappaisiin.
Sitten vielä tulevilla kausilla kolmas ihmiskyrpä IFK-kasvatti Tikka kotiin niin saadaan kasaan Åsten-Tikka-Karvinen.Mä en jostain syystä tiennyt että hänellä oli IFK taustaa..
Mä taas olen tehnyt kaikkeni unohtaakseni tämän.Mä en jostain syystä tiennyt että hänellä oli IFK taustaa..