HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 924 437
  • 29 242
Modet hei eikö näihin Lukko vs kuka nyt milloinkin provoiluihin/keulimisiiin riittäisi se satakunnan keskinäisen tikun mittailun ketju?
Ainakaan tämä ketju ei ole oikea paikka vertailla HIFK:n ja Lukon menestystä pitkällä, keskipitkällä eikä lyhyellä aikavälillä. Kaikenlainen ylimääräinen säätö ja ketjun aiheen ulkopuolinen härvääminen on paitsi rasittavaa, myös sääntöjen vastaista.

Palatkaapa taas aiheeseen.

Moderaattorit
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulla on ollut Koivistoinen Liigapörssissä ja sitä kautta olen hieman seurannut. Pari pv sitten tutkin EP:stä ja samoja havaintoja kuin muillakin kirjoittajilla, hyvin lähellä Otto Paajasta muutamien speksien perusteella.

Luulen että on tulossa Lundellin korvaajaksi ja sopisi kuvausten perusteella siihen rooliin hyvin. Eihän Lundellkaan mikään Ramsted 3.0 ole vaan taitava mutta tasainen puurtaja sekä nopea ja kahden suunnan pelaaja.

Luulen että Koivistoisella on tavoitteet uran suhteen korkealla ja näitähän Salmelainen on IFK:hon hakenut. Voi nousta meillä jopa kovempaan lentoon kuin Lukossa.

Plussaa siitä että on pk-seudulta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvä hankinta, mutta onko se ns. ykkössentteri? En usko ja luulen, että jälleen kerran sieltä on tulossa joku kovemman luokan nimi ykkösketjun keskelle. Tänäkin kautena meillä on Lundell sekä Borgström joten vaikea olisi kuvitella, että lähdettäisiin ensi kauteen Koivistoinen ykkössentterinä. Hieman epäilyttää Koivistoisen henkinen kantti, jos Raumalla mies meni totaaliseen jumiin tuon maalittoman putkensa aikana. Stadissa paine on jo parin pelin jälkeen kova, jos tilastoissa komeilee 0+0. Ensimmäiset vihellykset alkavat jo silloin. Toisaalta vaikeudet voivat kasvattaa luonnetta ja olla lopulta isokin voimavara...
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvä hankinta, mutta onko se ns. ykkössentteri? En usko ja luulen, että jälleen kerran sieltä on tulossa joku kovemman luokan nimi ykkösketjun keskelle. Tänäkin kautena meillä on Lundell sekä Borgström joten vaikea olisi kuvitella, että lähdettäisiin ensi kauteen Koivistoinen ykkössentterinä. Hieman epäilyttää Koivistoisen henkinen kantti, jos Raumalla mies meni totaaliseen jumiin tuon maalittoman putkensa aikana. Stadissa paine on jo parin pelin jälkeen kova, jos tilastoissa komeilee 0+0. Ensimmäiset vihellykset alkavat jo silloin. Toisaalta vaikeudet voivat kasvattaa luonnetta ja olla lopulta isokin voimavara...

Voihan käydä niin että Borgström ja Broadhurdt saadaan pidettyä tai sitten jos Niki ei pääse takaisin NHL:ään niin siirtyy Eurooppaan isomman liksan perässä.

Broadhurst on ollut hyvä mutta ei noilla näytöillä mennä vielä NHL:ään ja en usko että hän haluaa pitkiä aikoja AHL:ssä viettää. Nyt tahti ei ole kovin vakuuttava joten voisi olla saumat, ja pojalle itselleenkin hyvä jatkaa IFK:ssa 1. sentterinä ensi kausi.

Borgström
Broadhurst
Koivistoinen

olisi todella kova sentteri kolmikko. Siinä ei yhden puuttuminen haittaa ja saadaan 3 kovaa kenttää. Borgström toki voi pelata hyvin laidallakin. Tuohon vielä Sallinen, Dyk, Rask, Jääskä, Hede ja Heljanko niin runko on hyvin kasassa ja huutaa enää yhtä huipputason laituria.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jos Koivistoinen ei ole Lundellin paikko niin, hän on Hurstin paikko. Kolmoseen ei ole tulossa.

X
Koivistoinen
X /Heljanko / Jääskä
Väänänen

Tosta se lähtee taas se sentteripaletti huhuilu rakentumaan.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Mä en kyllä taas jotain asiaa ymmärrä, jos sentterikaksikko Koivistoinen&Broadhurst ei joillekin maistu kärkisenttereiksi. Katsokaa nyt noi statsit ja tulkaa kertomaan, mikä joukkue mahdollisesti tulee saamaan kovemmat kaverit senttereiksi ensi kauden alkuun? Voin kertoa salaisuuden, että hyvin hyvin todennäköisesti ei yksikään joukkue. Me ei olla enää siellä 90-luvulla ja Liiga ei enää ole maailman top 2 sarja.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en kyllä taas jotain asiaa ymmärrä, jos sentterikaksikko Koivistoinen&Broadhurst ei joillekin maistu kärkisenttereiksi. Katsokaa nyt noi statsit ja tulkaa kertomaan, mikä joukkue mahdollisesti tulee saamaan kovemmat kaverit senttereiksi ensi kauden alkuun? Voin kertoa salaisuuden, että hyvin hyvin todennäköisesti ei yksikään joukkue. Me ei olla enää siellä 90-luvulla ja Liiga ei enää ole maailman top 2 sarja.
No eihän se ole kiveen kirjoitettu että Koivistoinen lopulta päätyy IFK:hon pelaamaan yhtään peliä. Riippuu taas hänen loppukauden menestyksestä, KHL/NHL pykälistä sopimuksessa ja Korona 3.0 tilanteesta. Sen verran seurannut kaverin otteita että erittäin mielellään otetaan vastaan!
Broadhurst on siitä mielenkiintoinen että toivoisi että ei nyt ihan pistäisi täyttä potentiaalia kehiin ja antaisi hautoa itseään timantiksi IFKssa vielä 1-2 kautta.
Kyllähän tuolla kaksikolla jo pärjää pitkälle nykyliigassa! Itse spekuloin kuitenkin sillä että Tobias hoitaa homman ja tämä oli vasta kevyt intro ensi kauden positiivisille yllätyksille... siis muillekkin kuin niille sieraimesta pitkällä tikulla kaivettaville.
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärppien puolella joku nimimerkki huhuili Otto Karvisen paluusta stadiin ensi kaudeksi. Kelpaisi itselleni ainakin vallan mainiosti nelosen laitaan.

Oho no kyllähän neloseen istuis ihan hyvin.
Silti kyllä noi sen rottamaiset temput laskee vaan kunnioitusta häntä kohtaan mutta joo mikäs siinä jos tekee paljon duunia jengin eteen eikä perseile
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kärppien puolella joku nimimerkki huhuili Otto Karvisen paluusta stadiin ensi kaudeksi. Kelpaisi itselleni ainakin vallan mainiosti nelosen laitaan.

En syty. Jos joukkueeseen halutaan kovuutta, niin hankittaisiin sitten joku oikeasti kova pelaaja eikä pelaaja, joka yrittää esittää kovaa pelaajaa. Toki jos hänet hankitaan Juho Keräsen tilalle, niin fine, koska kyseessä lienee lievähkö pelillinen upgrade.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En syty. Jos joukkueeseen halutaan kovuutta, niin hankittaisiin sitten joku oikeasti kova pelaaja eikä pelaaja, joka yrittää esittää kovaa pelaajaa. Toki jos hänet hankitaan Juho Keräsen tilalle, niin fine, koska kyseessä lienee lievähkö pelillinen upgrade.

Eiköhän tuota Keräsen tilalle juurikin ajatella, jos on tullakseen. Viime kaudella kahdeksan byyriä ja tänä vuonna maajoukkuedebyytti, joten aika selkeä upgrade. Eikä Karvinen nyt mikään Sailion tai Humalojan kaltainen wannabe ole. Pelaa kovaa ja sydämellä, pyrkii ihon alle ja onhan nuo hanskatkin tippuneet pari kertaa mm. Ben Bloodia vastaan. Toki välillä rapatessa roiskuu, mutta niin tekee kaikilla Karvisen kategorian pelaajilla. Lisäksi oma kasvatti, joten jos A. Tyrväinen on kelvannut niin itse ainakin toivotan lämpimästi Otonkin tervetulleeksi.
 

F#21

Jäsen
^ No A. Tyrväinen on mun mielestä parempi kiekkoilija kuin Karvinen, vaikka ihan mulkku onkin.

En nyt täysin syty tuohon huhuun. Jos tulee, niin annetaan mahdollisuus.
 

444

Jäsen
En syty. Jos joukkueeseen halutaan kovuutta, niin hankittaisiin sitten joku oikeasti kova pelaaja eikä pelaaja, joka yrittää esittää kovaa pelaajaa. Toki jos hänet hankitaan Juho Keräsen tilalle, niin fine, koska kyseessä lienee lievähkö pelillinen upgrade.
Jep. Tällaiselle hankinnalle näkisin vain yhden perustelun: hankitaan omaan jengiin, jotta voidaan pitää pois kentältä. Aidosti epämiellyttävä ”jääkiekkoilija”. Eikä missään nimessä punanutun arvoinen pelaaja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jouluun mennessä on Karvinen fanien suosikki täällä. Kehittynyt hurjin askelin kausi toisensa jälkeen Oulussa ja siitä palkintona kutsu sille kuuluisalle EHTlle. Erittäin iso upgrade Juho Keräseen, jos nyt on kotiin palaamassa. Åsten- Väänänen-Karvinen on todella vittumainen neloskenttä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jouluun mennessä on Karvinen fanien suosikki täällä. Kehittynyt hurjin askelin kausi toisensa jälkeen Oulussa ja siitä palkintona kutsu sille kuuluisalle EHTlle. Erittäin iso upgrade Juho Keräseen, jos nyt on kotiin palaamassa. Åsten- Väänänen-Karvinen on todella vittumainen neloskenttä.

Toivottavasti ei tarkoita sitä että Tallberg ei jatka meillä. Mun mielestä Tallberg on paikkansa ansainnut ja hyvä 3-4 ketjun laituri sekä hyvin stunttaa ylemmissäkin ketjuissa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Kärppien puolella joku nimimerkki huhuili Otto Karvisen paluusta stadiin ensi kaudeksi. Kelpaisi itselleni ainakin vallan mainiosti nelosen laitaan.
Mulle kelpaa Karvinen. Mennyt pelillisesti paljon eteenpäin, oma kasvatti ja aito vittupää. Mielestäni IFK:ta vastaan on liian helppo pelata, Otto-man auttaisi sillä sektorilla.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Oho kappas, itse jo asettelin Karvista oman fantasiarosterin neloseen toisessa ketjussa. Hienoa jos on tulossa, ja todellakin upgrade Keräseen. Toki jos Kertsi pelaa pikku palkalla niin hyvä kaveri rotaatiopelaajaksi, ei siinä. Samalla tavalla kuin nyt vaikka Laaksonkin pitäisin mutta vain paikkailemaan muiden poissaoloja jne.

Jos Koivistoinen tulee niin tottakai on Lundellin paikko, sehän on selvä. Ja hyvä haku onkin, vielä suht nuori ja kehittyvä kaveri kyseessä myös.

Koivistoinen
Borgström
Broadhurst
Väänänen

Siinä olisi liigan kovin sentterinelikko kyllä. Jos Niki ei jää niin ehkä sitä Tiivolaa sisään sitten, ei huonone yhtään:

Koivistoinen
Tiivola
Broadhurst
Väänänen
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toivottavasti ei tarkoita sitä että Tallberg ei jatka meillä. Mun mielestä Tallberg on paikkansa ansainnut ja hyvä 3-4 ketjun laituri sekä hyvin stunttaa ylemmissäkin ketjuissa.

Veikkaan, että Talen jatkosopimus on tyyliin jo nimeä vaille valmis - ellei jo allekirjoitettu. 13 matsiin 12 pojoa ja uran paras kausi meneillään. Tärkeä ja luotettava pala tuleville kausille ketjussa kuin ketjussa. Eiköhän tuota Karvista enemmän ikääntyvän Keräsen tilalle suunnitella ja Koivistoista sitten Lundellin saappaisiin.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Veikkaan, että Talen jatkosopimus on tyyliin jo nimeä vaille valmis - ellei jo allekirjoitettu. 13 matsiin 12 pojoa ja uran paras kausi meneillään. Tärkeä ja luotettava pala tuleville kausille ketjussa kuin ketjussa. Eiköhän tuota Karvista enemmän ikääntyvän Keräsen tilalle suunnitella ja Koivistoista sitten Lundellin saappaisiin.

Just näin, eivätkä mun mielestä edes kilpaile saman roolin paikasta. Karvinen on selkeä nelosen puurtaja kun taas Talea pystyy hyödyntämään ketjussa kuin ketjussa ja omaa rutkasti enemmän käsiä kuin Karvinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti jatkosopimuksia julkistettais jo pian :). Jotenkin vaan lisäis fiilistä just kuulla jonkun jääskän,Tallbergin,Dykin jatkosoppari.

Tietenkään ei tiedetä miten paljon jatkoja on tähän mennessä duunattu muta natsais kyllä vähän saada tietoa ketkä jatkaa täällä tulevilla kausilla :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös