Toivoisin vaan että kun ollaan eri mieltä niin sen voisi ilmaista ystävälliseen sävyyn eikä tyyliin "ethän sä vitun vammanen voi olla tota mieltä".
Aiheesta ei varmaan ainakaan mun osaltani kannata jatkaa tämän jälkeen, mutta kirjoitan vielä tämän yhden vastineen selvyyden vuoksi. Boldaus on omani: Minä en ole missään vaiheessa ole haukkunut sinua tai ketään muutakaan ”vitun vammaseksi”. En ikinä tekisi niin, koska sellainen on todella törkeää käytöstä eikä minun tarvitse vajota niin alas. Kirjoitin, että olet pihalla tosiasioista liittyen Kari Kaltoon ja hänen persoonallisuuteensa. Tämä on faktaa ja se on helppo tarkastaa keneltä tahansa, joka on hänet tavannut. Jos Kari Kalto olisi oikeasti HMV-tyyppi, niin kuin jotkut ihmiset oikeasti ovat eikä siinäkään mitään vikaa ole, en olisi koko asiaa edes kommentoinut. Se, miksi ylipäätään kommentoin asiaa johtuu siitä, mistä
@Gilmore kin kirjoitti, eli että keskustelupalstoilla heitetyt mielipiteet muuttuvat hyvin nopeasti yleisiksi käsityksiksi, joita sitten viljellään joka paikassa ja niitä käytetään jopa ihmisen ammattitaitoa vastaan korostamaan omien mielipiteiden paremmuutta ja jopa oikeellisuutta. Mielipiteet ovat toki kuin perseenreikä, eli jokaisella on omansa ja jokaisella on oikeus pitää kiinni niiden ”koskemattomuudesta”. Sinäkin saat siis pitää kiinni omastasi enkä menetä sen vuoksi yöuniani. Siinä on kuitenkin suuri ero totesinko sinun olevan pihalla tosiasioista vai hyökkäsinkö sinua vastaan väittämällä sinua ”vitun vammaseksi”. Näin ei ole tapahtunut eikä se kyllä voi tässä tapauksessa olla edes mielipideasia, sillä se ei käynyt edes mielessäni.
Mutta tämä tästä asiasta osaltani. Aurinkoista päivää ja hyvää alkavaa kiekkokautta.