HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 016 830
  • 29 654

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minäkään siihen usko, että liigaa pelattaisiin ilman HIFK:ta mutta siihen uskon ettei seura ala tappiollisia ottelutapahtumia järjestämään.
Mitä vaihtoehtoja on? Jos ja kun tulee yleisörajoitukset tarkoittaa se hyvää Telialle jonka Pelipassien kysyntä kasvaa entisestään. Siinä tilanteessa olisi ihan perusteltua nostaa niiden hintoja ja jakaa siitä saatavaa rahaa liigaseuroille vähän niin kuin talkoohengessä. Pidetään SM-liiga käynnissä ja mahdollistetaan seurojen toiminta. Itse ainakin olisin tuossa tilanteessa valmis maksamaan pelipassista 10-20€ enemmän kuukaudessa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mistä olet näin ymmärtänyt? Eiköhän Everi ole huolehtinut, että sitä tulovirtaa tulee myös sieltä IFK:lle ottelutapahtumien osalta.
En ainakaan ole itse keksinyt. Kyllä se käsitys on muodostunut erilaisista HIFK-laisten haastatteluista ja JA:lla kirjoitteluista. Siis jokseenkin julkisista tiedoista. Ehkä olen sitten tulkinnut jotain väärin, mutta ymmärsin että HIFK ei jatkossakaan vastaa kioski-tai ravintolatoiminnasta ja on pelkkä vuokralainen joskus tulevassa Gardenissa. Saattaa toki myös olla pienosakas, mutta siitä ei ole minulla tarkempaa tietoa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En ainakaan ole itse keksinyt. Kyllä se käsitys on muodostunut erilaisista HIFK-laisten haastatteluista ja JA:lla kirjoitteluista. Siis jokseenkin julkisista tiedoista. Ehkä olen sitten tulkinnut jotain väärin, mutta ymmärsin että HIFK ei jatkossakaan vastaa kioski-tai ravintolatoiminnasta ja on pelkkä vuokralainen joskus tulevassa Gardenissa. Saattaa toki myös olla pienosakas, mutta siitä ei ole minulla tarkempaa tietoa.
Täytyy sen verran korjata, että kaivettuani/luettuani materiaalia aiheesta, näyttäisi epäsuoraa tuloa HIFK:lle sitten joskus tulevan, tapahtumien järjestämisestä. Niistä nimittäin vastaa Seagullsin kanssa omistettava yritys, joka markkinoi/myy tapahtumia kansainvälisille promoottoreille. Paljonko siihen vaaditaan välikäsiä/toimijoita, sitä en tiedä, enkä paljonko siitä nettoaa.
Saattaa olla kannattavaakin.
Lisäys: tässä vielä linkki Helsingin päättäjien tiedotteista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Välillä topicin otsikkoonkin liittyen, niin mutuna pohdin, ettei taida tälläkään kaudella Jesse Juntheikki pelata HIFK:ssa
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Olin päikkäreillä ja näin unta, että avasin jatkoajan jossa eka uutinen oli " Connor McDavid ja Mikael Granlund siirtyvät tulevaksi kaudeksi HIFK:hon ".
Tobbe, sulle on hommia.

Edit. Lisätty sana kaudeksi
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä tiedä, miksi mulla tulee aina sellainen lapsenomainen into, kun tähän ketjuun on tullut uusia viestejä. "Joko nyt olis joku tulossa?!"

Aina tulee paha mieli.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
En kyllä tiedä, miksi mulla tulee aina sellainen lapsenomainen into, kun tähän ketjuun on tullut uusia viestejä. "Joko nyt olis joku tulossa?!"

Aina tulee paha mieli.
Samaa itekkii toivon vesi kielellä. Ja sitte täällä jauhetaakii ihan kaikkea muuta monta sivua. Karmee antikliimaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Markus Kallionkieli olikin mikaelgranlund.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Markus Kallionkieli olikin mikaelgranlund.

IS:n otsikko: HIFK vahvistuu Vegas Golden Knightsin suomalaishyökkääjällä!

Viisaampi olis tiennyt, että VGK:ssa ei pelaa suomalaisia mutta vielä enemmän vitutti toi aivan jumalainen klikkiotsikko. Jopa enemmän kun oma tietämättömyys. IFK fania voi vituttaa myös kesällä IFK, se on se liima.

Edit. Vaihdettu Vegas ja Golden paikkoja. Tänään ei suju saatana mikään.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
IS:n otsikko: HIFK vahvistuu Vegas Golden Knightsin suomalaishyökkääjällä!

Viisaampi olis tiennyt, että VGK:ssa ei pelaa suomalaisia mutta vielä enemmän vitutti toi aivan jumalainen klikkiotsikko. Jopa enemmän kun oma tietämättömyys. IFK fania voi vituttaa myös kesällä IFK, se on se liima.

Edit. Vaihdettu Vegas ja Golden paikkoja. Tänään ei suju saatana mikään.
Ja eikös Kallionkieli liity Kolleihin? Klikkiotsikoiden aatelia tuo...
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sen verran korjata, että kaivettuani/luettuani materiaalia aiheesta, näyttäisi epäsuoraa tuloa HIFK:lle sitten joskus tulevan, tapahtumien järjestämisestä. Niistä nimittäin vastaa Seagullsin kanssa omistettava yritys, joka markkinoi/myy tapahtumia kansainvälisille promoottoreille. Paljonko siihen vaaditaan välikäsiä/toimijoita, sitä en tiedä, enkä paljonko siitä nettoaa.
Saattaa olla kannattavaakin.
Lisäys: tässä vielä linkki Helsingin päättäjien tiedotteista.
Kiitos kun kaivoit esiin, muistin joskus tästä olleen puhetta nyt kun näin tämän, joten tarpeellinen "löytö" antamaan valoa sille tulevaisuudelle.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Olin päikkäreillä ja näin unta, että avasin jatkoajan jossa eka uutinen oli " Connor McDavid ja Mikael Granlund siirtyvät tulevaksi kaudeksi HIFK:hon ".
Tobbe, sulle on hommia.

Edit. Lisätty sana kaudeksi

Granlund on kyllä Stadissa tällä hetkellä, höntsäili tänään hakiksessa reikäpallon perässä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Uudessa Jargonissa Teemu Eronen vihjaa aika vahvasti, että vielä olisi kiinnostusta IFK:hon. Vihjailevia lauseita oli monia, mutta ehkä selkein meni näin; "Täs voi vielä kerran kääntää rotsii, et jos tulee.. et mul on semmonen rotsi mikä, se vaan niinku kääntyy..".





Linkki YouTubeen ja kyseiseen kohtaan
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Uudessa Jargonissa Teemu Eronen vihjaa aika vahvasti, että vielä olisi kiinnostusta IFK:hon. Vihjailevia lauseita oli monia, mutta ehkä selkein meni näin; "Täs voi vielä kerran kääntää rotsii, et jos tulee.. et mul on semmonen rotsi mikä, se vaan niinku kääntyy..".





Linkki YouTubeen ja kyseiseen kohtaan

Ihan millon vaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IS:n otsikko: HIFK vahvistuu Vegas Golden Knightsin suomalaishyökkääjällä!

Viisaampi olis tiennyt, että VGK:ssa ei pelaa suomalaisia mutta vielä enemmän vitutti toi aivan jumalainen klikkiotsikko. Jopa enemmän kun oma tietämättömyys. IFK fania voi vituttaa myös kesällä IFK, se on se liima.

Edit. Vaihdettu Vegas ja Golden paikkoja. Tänään ei suju saatana mikään.

Klikkiotsikointia toki, mutta mielestäni Kallionkieli on oikein hyvä haku. Pyörinyt junnumaajoukkueissa mukana ja teki toissa kaudella pätevää jälkeä USHL:ssä. Toki viime kausi meni osin pipariksi loukkaantumisen ja tämän myötä kauden kynnyksellä tehdyn leikkauksen myötä. Kyllähän tuo NHL-varaus myöskin potentiaalista kertoo; varattu samalla kierroksella NHL:ään kuin Leevi Aaltonen ja Aku Räty.

Pidän huomattavasti potentiaalisempana nimenä edariin kuin Elis Hedeä, olettaen toki, että lainasopimus tämän mahdollistaa. Verrokkina samanikäinen Hede teki viime kaudella USHL:ssä 46 otteluun 18 pistettä kun taas Kallionkieli teki jo toissa kaudella vuotta nuorempana samassa sarjassa 58 otteluun 53 pistettä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Onko Kallionkielen Pohjois-Amerikan kuvioissa mitään, mikä estäisi pelaamisen Liigassa? Noilla raameilla ja taidoilla voisi jopa olla tyrkyllä liigakuvioihin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Onko Kallionkielen Pohjois-Amerikan kuvioissa mitään, mikä estäisi pelaamisen Liigassa? Noilla raameilla ja taidoilla voisi jopa olla tyrkyllä liigakuvioihin.
Voi olla että ensisijaisesti Vegasia kiinnostaa Kallionkielen pelaaminen isossa roolissa. Tuskin niillä on mitään edareissa esiintymistä vastaan jos sinne riittää. Tämä on kyllä sitten täyttä mutuilua.
 

F#21

Jäsen
Onko Kallionkielen Pohjois-Amerikan kuvioissa mitään, mikä estäisi pelaamisen Liigassa? Noilla raameilla ja taidoilla voisi jopa olla tyrkyllä liigakuvioihin.
Ei pitäisi olla. Rikkonaisen viime kauden jälkeen varmaan kuitenkin parempi aloittaa pelit A-junnuissa ja käydä yhdessä Liigan kanssa treeneissä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kyllä on mielenkiintoista nähdä, mitä Salmelainen saa naarattua markkinoilta, kun pienemmätkin seurat mellastavat. Kertoo paljon ostajan markkinoista se, että Ässät naarasi 23-vuotiaan NHL:n ovia kolkuttelevan hyökkääjän tänään.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös