HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 967 789
  • 29 430

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mielikuvituksellinen, ”pistää paikoista sisään”-tyyppi, fyysinen, loistavat johtajaominaisuudet, hyvä aloittaja, kova veto, kaikinpuolin luotettava, korkea työmoraali, jotain voittanut, parhaassa peli-iässä, kutakuinkin raitis, huumorintajuienn ja hauska sekä halpa. Tässä tärkeimmät.

Ja lisäksi pelaajan ja hänen puolisonsa tulee olla hyvännäköisiä, jotta sekä mies- että naisosasto saavat iloa silmille ja mielelle. Tämä edesauttaa sitä, että fanit ottavat pelaajan ns. omakseen (myös unissa) ja antaa vähän lisää sopeutumisaikaa joukkueeseen keskustelupalstoilla.
Kiitos! :D

Mikäli ennen kauden alkua ei tule vahvistuksia, niin meikä ei ainakaan heitä lusikkaa nurkkaan. Kunhan tulee sitten kauden mittaan. Verorajalla joku sentteri kiinni ja Liigan isoin, rumin, sekä pelottavin kaveri puolustukseen heti kun löytyy. Toki Turusen mahdolliseen lähtöön pitää reagoida.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Mikäli ennen kauden alkua ei tule vahvistuksia, niin meikä ei ainakaan heitä lusikkaa nurkkaan. Kunhan tulee sitten kauden mittaan. Verorajalla joku sentteri kiinni ja Liigan isoin, rumin, sekä pelottavin kaveri puolustukseen heti kun löytyy. Toki Turusen mahdolliseen lähtöön pitää reagoida.

Hyvä päätös, en minäkään. Syvimmänkin epätoivon hetkellä on syytä muistaa, että tää on lopulta kuitenkin vain hokia. (röyhkeä boldaus by yours truly)
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Mielikuvituksellinen, ”pistää paikoista sisään”-tyyppi, fyysinen, loistavat johtajaominaisuudet, hyvä aloittaja, kova veto, kaikinpuolin luotettava, korkea työmoraali, jotain voittanut, parhaassa peli-iässä, kutakuinkin raitis, huumorintajuienn ja hauska sekä halpa. Tässä tärkeimmät.

Ja lisäksi pelaajan ja hänen puolisonsa tulee olla hyvännäköisiä, jotta sekä mies- että naisosasto saavat iloa silmille ja mielelle. Tämä edesauttaa sitä, että fanit ottavat pelaajan ns. omakseen (myös unissa) ja antaa vähän lisää sopeutumisaikaa joukkueeseen keskustelupalstoilla.
Muuten samat toiveet, mutta mielellään ruma ja peloittavan näköinen. Kuppi saa myös maistua.
 

SlabaQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL
Toni Söderholmilta saatujen tietojen mukaan eräs Kanadassa viime kaudet kiekkoillut ja Saksan U20-maajoukkueessa esiintynyt puolustaja olisi mahdollisesti liittymässä IFK:hon ensi kaudeksi. Söden mukaan on käynyt jo pieniä neuvotteluja IFK:n kanssa, mutta mikään ei ole tietenkään varmaa. Pikaisen Googlailun jälkeen olen melko varma siitä, että kyseinen pelaaja olisi Leon Gawanke. Tehnyt puolustajalle erittäin hyvät tehot QMJHL:ssä, joten voisi olla erinomainen piristysruiske IFK:n takalinjoille. https://www.eliteprospects.com/player/243313/leon-gawanke
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Toni Söderholmilta saatujen tietojen mukaan eräs Kanadassa viime kaudet kiekkoillut ja Saksan U20-maajoukkueessa esiintynyt puolustaja olisi mahdollisesti liittymässä IFK:hon ensi kaudeksi. Söden mukaan on käynyt jo pieniä neuvotteluja IFK:n kanssa, mutta mikään ei ole tietenkään varmaa. Pikaisen Googlailun jälkeen olen melko varma siitä, että kyseinen pelaaja olisi Leon Gawanke. Tehnyt puolustajalle erittäin hyvät tehot QMJHL:ssä, joten voisi olla erinomainen piristysruiske IFK:n takalinjoille. https://www.eliteprospects.com/player/243313/leon-gawanke

Ei v*ttu tän jätkän kanssa jo...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko ylläpito ystävällisesti poistaa tälläiset nettikiusaamista harrastavat trollit?

Voisi, siis sinut.

Toni Söderholm ei todellakaan kertoisi yhdenkään pelaajan sopimusneuvotteluista kesken MM-kisojen. Eikä kyllä muutenkaan, vaikka mitään nimiä ei mainittaisikaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten samat toiveet, mutta mielellään ruma ja peloittavan näköinen. Kuppi saa myös maistua.

Tällainen hahmo sopii paremmin pakistoon, kun siellä on tällä hetkellä pääasiassa pulkannaruja.
 

SlabaQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL
Voisi, siis sinut.

Toni Söderholm ei todellakaan kertoisi yhdenkään pelaajan sopimusneuvotteluista kesken MM-kisojen. Eikä kyllä muutenkaan, vaikka mitään nimiä ei mainittaisikaan.
Luulin että tämä on huhut/mutut palstat, mutta tänne pitääkin näköjään kirjoitella jo Tammikuussa julkaistuja sopimuksia, jotka ovat ihan satavarmoja.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulin että tämä on huhut/mutut palstat, mutta tänne pitääkin näköjään kirjoitella jo Tammikuussa julkaistuja sopimuksia, jotka ovat ihan satavarmoja.

Meinaat, että tänne voi kirjoitella itse keksimiään juttuja? Ei voi. Tai voihan niitä kirjoitella, mutta veikkaan, että häkki heilahtaa, kun suoranaisia valheita kirjoittelee. Kannattaa keksiä vähän parempia mutuja, niin joku voisi uskoakin. Tai vaikka vaihtaa Söderholm vaikka Rindelliin, niin uskottavuus kasvaa heti.
 

SlabaQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL
Meinaat, että tänne voi kirjoitella itse keksimiään juttuja? Ei voi. Tai voihan niitä kirjoitella, mutta veikkaan, että häkki heilahtaa, kun suoranaisia valheita kirjoittelee. Kannattaa keksiä vähän parempia mutuja, niin joku voisi uskoakin. Tai vaikka vaihtaa Söderholm vaikka Rindelliin, niin uskottavuus kasvaa heti.
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.

Jotain tällaisia huikeita sisäpiirin kontakteja osasin arvellakin tämän 17 viestin mittaisen palstahistoriasi pohjalta. Soramiehineen ja Simo-Pekka Riikoloineen.

https://www.eliteprospects.com/player/148127/samuel-soramies Samuel Soramies nähty tänään tutustumassa Nordikseen. Kaverilla suomalaiset sukujuuret ja omaa Saksan- sekä Suomen passit. Hallilla kiertävien huhujen mukaan olisi ensikaudella vielä lähinnä vahvistus A-junnuihin, mutta muutaman vuoden sisällä olisi tarkoitus leipoa kaverista liigapelaaja.

SM-liigapakin sopimus purettu – koko kausi ilman tehopisteitä Simo-Pekka Riikola vapaille markkinoille! Voisi olla HIFK-puolustukseen hyvä lisäys ainakin puolustussuuntaan. Riikolan vahvuudet ovat ehdottomasti puolustamiseen painottuvat, mistä kertovat miehen viime kauden tehopisteet. Toivottavasti HIFK:n johtoryhmä olisi nyt hereillä, jotta saataisiin yksi hyvä puolustaja lisää.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Jotain tällaisia huikeita sisäpiirin kontakteja osasin arvellakin tämän 17 viestin mittaisen palstahistoriasi pohjalta. Soramiehineen ja Simo-Pekka Riikoloineen.

Voisin kuvitella, että kontakteja löytyy myös lähes legendaarisen loundgen suuntaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.

Uuh, poika-kortti! Kyllä uskottavuutesi nyt nousi aivan uusiin ulottuvuuksiin.

Tämä poika myös epäilee, että sinun sisäpiirisi on ihan vain oman pääsi sisässä, sen verran vakuuttavaa on tuotantosi tälle palstalle ollut. ”Sä tunnet kaikki, mutta kukaan ei tunne sua”. Mulla on sama tilanne.

No, tämä osaltani tästä aiheesta. Mukavaa kesää sinulle ja kivoja huhuja ja mutuja!
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Toki sentteriosasto olisi todella kova jo yhdellä hyvällä kahdensuunnan sentterin lisäyksellä.

Miksi sinne tarvittaisiin vielä yksi kahdensuunnan sentteri? Sentteripaletista puuttuu YV-pelinrakentajan sekä hyvän aloitustaidon ja shutdown-roolin pelaajat. Teemu Ramstedt tekisi suoraviivaisista laitureista maalintekijöitä ja YV:stä murhaavan tehokkaan. Juhani Jasu tekisi puolustuksesta ja AV:sta timanttia ja antaisi Paajaselle lepoaikaa, jottei tarvitsisi ottaa jokaista tärkeää aloitusta. Joku kahden suunnan välimallin sentteri ei tuo yhtään mitään uutta palettiin.

Kärppien listalta puuttui tänään Brad Lambert, eli kuumenee ifkn osalta.

Lamberthan on/oli Pelicansissa, onko hän hetken ollut siirtymässä Kärppiin? Joka tapauksessa, mikä tämä lista on jolta hän puuttui?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Lamberthan on/oli Pelicansissa, onko hän hetken ollut siirtymässä Kärppiin? Joka tapauksessa, mikä tämä lista on jolta hän puuttui?

Huhuissa oli hänet liitetty Ouluun, mutta viimeisimpien lahtelaishuhujen mukaan olisi siirtymässä ifk:hon. Kunhan totesin, ettei ainakaan Kärppiin mennyt nyt, kun julkaisivat sopimustilanteen.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viimeisimpien huhujen mukaan Lambert olisi menossa Lukkoon. Hän oli eilen kuulemma Sahlstedin ja Rajalan puheilla. Eli sopimusta on tällä hetkellä tuskin vielä mihinkään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.

Heps! Ehkä jos et pojittelisi täällä ketään, niin olisi helpompi uskoa viestisi sisältöjä. Eli jos oikeaa faktaa on, niin ilolla otetaan vastaan, mutta ei mitään "eksä nyt ymmärrä kuka tässä puhuu" tyyppistä ulostuloa, kiitos!

Ja sitäpaitsi BOL on omien sanojensa mukaan nainen, ja hyvin vahvojen huhujen mukaan erittäin hyvin säilynyt +50 daami :) Täällä moni henkisesti ja/tai fyysisesti nuorempi odottaa milloin puuma puree tosissaan ;)
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.

Mertarantaa mukaillen, tämä lienee sitä kuuluisaa "heviä shittiä".
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Viimeisimpien huhujen mukaan Lambert olisi menossa Lukkoon. Hän oli eilen kuulemma Sahlstedin ja Rajalan puheilla. Eli sopimusta on tällä hetkellä tuskin vielä mihinkään.
Toni Söderholmin mukaan kyseessä onkin Adam Lambert, joka on palannut Saulin kanssa yhteen. Yhteinen asunto löytynyt Raumalta. Lukko siis looginen valinta ;)
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Toni Söderholmin mukaan kyseessä onkin Adam Lambert, joka on palannut Saulin kanssa yhteen. Yhteinen asunto löytynyt Raumalta. Lukko siis looginen valinta ;)
Kuule poika, mitäs jos se onkin se pelaajan faijan poika, Roope Lambert? Muuttaa kuulemma hallille asumaan. Johtunee siitä, että Länsi-Saksassa asuva Kife Heino on luvannut sille jonkun saksalaisen passin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän näissä @SlabaQ :n jutuissa ole kyse samanlaisesta suostutteluun liittyvästä toiveunesta kuin mitä tuolla toisessa ketjussa esiintyi. Hauskaahan se tietysti olisi, jos laajalla rintamalla saataisiin jengiä suostuteltua mukaan eurooppalaisen suurseuran remmiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös