Petrell#32
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Mikael Granlund
Kärppien listalta puuttui tänään Brad Lambert, eli kuumenee ifkn osalta.
Muuten samat toiveet, mutta mielellään ruma ja peloittavan näköinen. Kuppi saa myös maistua.Mielikuvituksellinen, ”pistää paikoista sisään”-tyyppi, fyysinen, loistavat johtajaominaisuudet, hyvä aloittaja, kova veto, kaikinpuolin luotettava, korkea työmoraali, jotain voittanut, parhaassa peli-iässä, kutakuinkin raitis, huumorintajuienn ja hauska sekä halpa. Tässä tärkeimmät.
Ja lisäksi pelaajan ja hänen puolisonsa tulee olla hyvännäköisiä, jotta sekä mies- että naisosasto saavat iloa silmille ja mielelle. Tämä edesauttaa sitä, että fanit ottavat pelaajan ns. omakseen (myös unissa) ja antaa vähän lisää sopeutumisaikaa joukkueeseen keskustelupalstoilla.
Toni Söderholmilta saatujen tietojen mukaan eräs Kanadassa viime kaudet kiekkoillut ja Saksan U20-maajoukkueessa esiintynyt puolustaja olisi mahdollisesti liittymässä IFK:hon ensi kaudeksi. Söden mukaan on käynyt jo pieniä neuvotteluja IFK:n kanssa, mutta mikään ei ole tietenkään varmaa. Pikaisen Googlailun jälkeen olen melko varma siitä, että kyseinen pelaaja olisi Leon Gawanke. Tehnyt puolustajalle erittäin hyvät tehot QMJHL:ssä, joten voisi olla erinomainen piristysruiske IFK:n takalinjoille. https://www.eliteprospects.com/player/243313/leon-gawanke
Voisiko ylläpito ystävällisesti poistaa tälläiset nettikiusaamista harrastavat trollit?Ei v*ttu tän jätkän kanssa jo...
Voisiko ylläpito ystävällisesti poistaa tälläiset nettikiusaamista harrastavat trollit?
Muuten samat toiveet, mutta mielellään ruma ja peloittavan näköinen. Kuppi saa myös maistua.
Luulin että tämä on huhut/mutut palstat, mutta tänne pitääkin näköjään kirjoitella jo Tammikuussa julkaistuja sopimuksia, jotka ovat ihan satavarmoja.Voisi, siis sinut.
Toni Söderholm ei todellakaan kertoisi yhdenkään pelaajan sopimusneuvotteluista kesken MM-kisojen. Eikä kyllä muutenkaan, vaikka mitään nimiä ei mainittaisikaan.
Luulin että tämä on huhut/mutut palstat, mutta tänne pitääkin näköjään kirjoitella jo Tammikuussa julkaistuja sopimuksia, jotka ovat ihan satavarmoja.
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.Meinaat, että tänne voi kirjoitella itse keksimiään juttuja? Ei voi. Tai voihan niitä kirjoitella, mutta veikkaan, että häkki heilahtaa, kun suoranaisia valheita kirjoittelee. Kannattaa keksiä vähän parempia mutuja, niin joku voisi uskoakin. Tai vaikka vaihtaa Söderholm vaikka Rindelliin, niin uskottavuus kasvaa heti.
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.
https://www.eliteprospects.com/player/148127/samuel-soramies Samuel Soramies nähty tänään tutustumassa Nordikseen. Kaverilla suomalaiset sukujuuret ja omaa Saksan- sekä Suomen passit. Hallilla kiertävien huhujen mukaan olisi ensikaudella vielä lähinnä vahvistus A-junnuihin, mutta muutaman vuoden sisällä olisi tarkoitus leipoa kaverista liigapelaaja.
SM-liigapakin sopimus purettu – koko kausi ilman tehopisteitä Simo-Pekka Riikola vapaille markkinoille! Voisi olla HIFK-puolustukseen hyvä lisäys ainakin puolustussuuntaan. Riikolan vahvuudet ovat ehdottomasti puolustamiseen painottuvat, mistä kertovat miehen viime kauden tehopisteet. Toivottavasti HIFK:n johtoryhmä olisi nyt hereillä, jotta saataisiin yksi hyvä puolustaja lisää.
Jotain tällaisia huikeita sisäpiirin kontakteja osasin arvellakin tämän 17 viestin mittaisen palstahistoriasi pohjalta. Soramiehineen ja Simo-Pekka Riikoloineen.
Kuule poika, et taida ymmärtää kuinka paljon minulla on suhteita jääkiekon sisäpiiriin. Olen lähestulkoon aina ensimmäisiä ihmisiä Suomessa, kuka tietää uusista pelaajasiirroista, koska tunnen monia seurajohtajia ja pelaaja-agentteja henkilökohtaisesti.
Toki sentteriosasto olisi todella kova jo yhdellä hyvällä kahdensuunnan sentterin lisäyksellä.
Kärppien listalta puuttui tänään Brad Lambert, eli kuumenee ifkn osalta.
Lamberthan on/oli Pelicansissa, onko hän hetken ollut siirtymässä Kärppiin? Joka tapauksessa, mikä tämä lista on jolta hän puuttui?
Toni Söderholmin mukaan kyseessä onkin Adam Lambert, joka on palannut Saulin kanssa yhteen. Yhteinen asunto löytynyt Raumalta. Lukko siis looginen valinta ;)Viimeisimpien huhujen mukaan Lambert olisi menossa Lukkoon. Hän oli eilen kuulemma Sahlstedin ja Rajalan puheilla. Eli sopimusta on tällä hetkellä tuskin vielä mihinkään.
Kuule poika, mitäs jos se onkin se pelaajan faijan poika, Roope Lambert? Muuttaa kuulemma hallille asumaan. Johtunee siitä, että Länsi-Saksassa asuva Kife Heino on luvannut sille jonkun saksalaisen passin.Toni Söderholmin mukaan kyseessä onkin Adam Lambert, joka on palannut Saulin kanssa yhteen. Yhteinen asunto löytynyt Raumalta. Lukko siis looginen valinta ;)
Juuso Ikonen at eliteprospects.com
Juuso Ikonen vapautui juuri äsken, eli olisiko meille tulossa jossain vaiheessa ?
Juuso Ikonen at eliteprospects.com
Juuso Ikonen vapautui juuri äsken, eli olisiko meille tulossa jossain vaiheessa ?
Juuso Ikonen ei kyllä ole sitä mitä tuolla tarvitaan