Tuo Motin tuolla hiertää vähän, mutta jos nyt katotaan jouluun asti vielä, tapahtuuko Varakkaat.
Kärppiä vastaan tehtiin kuudessa pelissä kahdeksan kaappia. En näkisi, että erityisesti Motinista olisi tämä touhu ollut kiinni.
Tuo Motin tuolla hiertää vähän, mutta jos nyt katotaan jouluun asti vielä, tapahtuuko Varakkaat.
Erosen lähtö ja suunta on ollut selvillä jo tuolla ennen vuoden vaihdetta. Ja tämän tiedon lähteenä ei toiminut yhdenkään Liiga-pelaajan faija.Erosella ei ole sopimusta mihinkään, eikä oikeasti vielä tiedä missä pelaa
Älä puhu paskaa hintti.@Iso Paha Sama Faija joka kertoi Kangasniemen malarian eskaloituneen?
No tosiaan olin pitkään pois kuvioista, mutta uskon jos näin sanot.Erosen lähtö ja suunta on ollut selvillä jo tuolla ennen vuoden vaihdetta. Ja tämän tiedon lähteenä ei toiminut yhdenkään Liiga-pelaajan faija.
Älä puhu paskaa hintti.
Ja tosiaan tänään, siis eilen, perjantaina, Ertsi ei omien sanojensa mukaan ollut tehnyt sopimusta mihinkään. Voi olla totta tai ei, en tiedä.Erosen lähtö ja suunta on ollut selvillä jo tuolla ennen vuoden vaihdetta. Ja tämän tiedon lähteenä ei toiminut yhdenkään Liiga-pelaajan faija.
Totta, Otso.Rantakari.Nyt ei aukea, että mistä? Se on muuten Otso Rantakari , ei Roope.
Jeps. Kangasniemi kärsi ylikunnosta tällä kaudella.@Iso Paha Sama Faija joka kertoi Kangasniemen malarian eskaloituneen?
Jeps. Kangasniemi kärsi ylikunnosta tällä kaudella.
Kyllä. Ja olen melkoisen varma tästä. Eikä ollut edes vitsi, vaikka ihmetyttää miten voi tällä tasolla noin pahaan ylikuntoon itsensä vetää.Tämä olikin ihan uusi diagnoosi.
Jaahas, jonkunaikaa tullut pysyttyä pois täältä osittain syystä että perustin rock- ja sport-aiheisen ravintolan, (kuusitoista tuntia päivässä, seitsemän päivää viikossa vuoden ajan) Osin tietysti harmittaa muutama räähkyjä jotka eivät tiedä tai ymmärrä mutta suu ja näppis nakuttaa.
Kousa ja Rony Ahonen Taitavat olla jo tiedossa, mutta myös Frans Tuohimaa ja Roope Rantakari ovat tietojeni mukaan tehneet sopimuksen. Pahoittelen jos nämäkin tiedot ovat jo yleisessä tiedossa. Lähde, kyllä, Liiga-pelaajan isä.
Erosella ei ole sopimusta mihinkään, eikä oikeasti vielä tiedä missä pelaa, ja Joonas J. "ei varmasti" pelaa meillä ensi kaudella.
Liigapelaajan faija. Näen lähes päivittäin. Joskus olen ottanut muutaman, useinmiten
Kyllä. Ja olen melkoisen varma tästä. Eikä ollut edes vitsi, vaikka ihmetyttää miten voi tällä tasolla noin pahaan ylikuntoon itsensä vetää.
Näin on. Outoa kyllä, mutta itse uskon lähdettäni näissä asioissa täysin. Mutta, väärä ketju tähän keskusteluun.Kun tarkemmin miettii niin tämä voi kyllä pitää paikkaansa. Useimmiten tämä havaitaan vasta kun ollaan suljettu bakteeri ja virustaudit pois joten aikajanakin sopisi..
EVVK. AIka meni jo.
Nykykiekossa noita "liikkuvat taakse"-tyylisiä lämäreitä ei hirveesti enää pääse vetelemään. Sinänsä ne Erosen heitot, jotka kuitenkin useimmiten meinivät maalille asti, ovat ihan järkiratkaisu. Toki raitin puolen laukaisupelote on helmijuttu, ei siinä. Eli jos meille on tulossa kaksi liigan elittiin lukeutuvaa raitin viivapelotetta, niin nice! Mutta kyllä tuolta pakistosta puuttuu se jokin. Mun mielestä meillä pitäis AINA olla liigan kovin ja rumin jätkä – joku kunnon jääkaappipakastin. Ehjä Finley olis juurikin tuota. Hakanpään ottaisin kiljuen riemusta, mutta täysin utopistinen toive.Rantakarissa ja Kousassa on se positiivinen puoli, että molemmat ovat righteja varustettuna helvetin hyvillä laukauksilla, joten ensi kaudella on mahdollisuus IFKssa harvinaislaatuisiin lämäreillä tehtyihin ylivoimamaaleihin. Samalla se pistää vastustajan ihan eri tavalla varpailleen, kun tiedostavat tuon "tulivoiman". Eronen kaikesta erinomaisuudestaan huolimatta ei ollut kummoinen laukoja, ja hyvin usein suosi rannelaukausta vaikka lämäri olisi ollut parempi ratkaisu. Lyytisellä ja Varakkaalla suuria ongelmia saada kiekko ensimmäisistä pelaajista läpi, joten ilolla tervehdin näiden kahden oman kasvatin paluuta Nordikselle.