HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 008 400
  • 29 632

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Jaahas, jonkunaikaa tullut pysyttyä pois täältä osittain syystä että perustin rock- ja sport-aiheisen ravintolan, (kuusitoista tuntia päivässä, seitsemän päivää viikossa vuoden ajan) Osin tietysti harmittaa muutama räähkyjä jotka eivät tiedä tai ymmärrä mutta suu ja näppis nakuttaa.
Kousa ja Rony Ahonen Taitavat olla jo tiedossa, mutta myös Frans Tuohimaa ja Roope Rantakari ovat tietojeni mukaan tehneet sopimuksen. Pahoittelen jos nämäkin tiedot ovat jo yleisessä tiedossa. Lähde, kyllä, Liiga-pelaajan isä.
Erosella ei ole sopimusta mihinkään, eikä oikeasti vielä tiedä missä pelaa, ja Joonas J. "ei varmasti" pelaa meillä ensi kaudella.
Liigapelaajan faija. Näen lähes päivittäin. Joskus olen ottanut muutaman, useinmiten
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Erosen lähtö ja suunta on ollut selvillä jo tuolla ennen vuoden vaihdetta. Ja tämän tiedon lähteenä ei toiminut yhdenkään Liiga-pelaajan faija.
Ja tosiaan tänään, siis eilen, perjantaina, Ertsi ei omien sanojensa mukaan ollut tehnyt sopimusta mihinkään. Voi olla totta tai ei, en tiedä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tämä olikin ihan uusi diagnoosi.
Kyllä. Ja olen melkoisen varma tästä. Eikä ollut edes vitsi, vaikka ihmetyttää miten voi tällä tasolla noin pahaan ylikuntoon itsensä vetää.

EDIT: eikä ollut siis mikään oma diagnoosi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jaahas, jonkunaikaa tullut pysyttyä pois täältä osittain syystä että perustin rock- ja sport-aiheisen ravintolan, (kuusitoista tuntia päivässä, seitsemän päivää viikossa vuoden ajan) Osin tietysti harmittaa muutama räähkyjä jotka eivät tiedä tai ymmärrä mutta suu ja näppis nakuttaa.
Kousa ja Rony Ahonen Taitavat olla jo tiedossa, mutta myös Frans Tuohimaa ja Roope Rantakari ovat tietojeni mukaan tehneet sopimuksen. Pahoittelen jos nämäkin tiedot ovat jo yleisessä tiedossa. Lähde, kyllä, Liiga-pelaajan isä.
Erosella ei ole sopimusta mihinkään, eikä oikeasti vielä tiedä missä pelaa, ja Joonas J. "ei varmasti" pelaa meillä ensi kaudella.
Liigapelaajan faija. Näen lähes päivittäin. Joskus olen ottanut muutaman, useinmiten

Kousa ja Rantakari kuulostavat kyllä hemmetin hyvältä, toivottavasti tietosi pitävät paikkansa ja nämä molemmat nähdään stadissa ensi kaudella.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä. Ja olen melkoisen varma tästä. Eikä ollut edes vitsi, vaikka ihmetyttää miten voi tällä tasolla noin pahaan ylikuntoon itsensä vetää.

Kun tarkemmin miettii niin tämä voi kyllä pitää paikkaansa. Useimmiten tämä havaitaan vasta kun ollaan suljettu bakteeri ja virustaudit pois joten aikajanakin sopisi..
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kun tarkemmin miettii niin tämä voi kyllä pitää paikkaansa. Useimmiten tämä havaitaan vasta kun ollaan suljettu bakteeri ja virustaudit pois joten aikajanakin sopisi..
Näin on. Outoa kyllä, mutta itse uskon lähdettäni näissä asioissa täysin. Mutta, väärä ketju tähän keskusteluun.

Itse tykkään Rony Ahosen hankinnasta. Samalla toivon, ettei Motin meillä jatka, sillä ei vain mielestäni tuo minkäänlaista lisäarvoa porukkaan. Rotaatiossa menee, jossei hyvään hintaan saada ulostettua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä "joku kuuli baarissa jonkun faijalta" -huhut toki voivat olla sitten ihan mitä tahansa ja niihin kannattaa suhtautua varauksella. HIFK:n tapauksessa kun pelaajan pelaamisesta ei voi olla varma vielä silloinkaan kun seura julkistaa sopimuksen...
 

Jarppis

Jäsen
No jo on sporttibaarin pitäjällä ja hIFK fanilla lätkätietämys kohillaan... ihan naurattaa että Otso muuttuu Roopeksi... Sori vaan
Tää oli sitte mun eka kirjoitus palstalle enkä osaa vielä kopioida tän kirjoittajan juttua mukaan.

Ainaski 15 vuotta olen palstan kirjotuksia lukenu ;)
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EVVK. AIka meni jo.

Zaborsky on kuitenkin nostanut tasoaan viime kaudesta. Viime kausi oli huonoin pitkään aikaan. Tälle kaudelle kuitenkin 17 maalia ja pudotuspelit ihan kelpo tahtia.

Saattaa olla silti, että hintalapussa painaa vanhat näytöt. Ei ole enää se 27 maalin teholuistelija, joka meiltä Ruotsiin lähti.

Raakastihan tuossa nykyjoukkueessa ei ollut mitään muuta puutetta kuin maalinteko. Engren nosti tasoaan riittävästi ja puolustuskin pelasi tarpeeksi hyvin. Yksi välierä hävittiin käytännössä 1-0, kun loput tehtiin tyhjiin. Toinen jäätävän hallinnan myötä jatkoajalla 2-1 jne. Jossittelu on turhaa, mutta noihin peleihin missä peliä hallittiin täysin, niin pari tehtyä maalia varsinaisella ja finaaliin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vai että Zabo... aika 50/50 fiilikset. Samalla tuollaisia varmoja pistesuorittajia ja maaliruiskuja ei hirveästi vapaana ole.

Mutta eipä tässä vaiheessa enää yksikään hankinta mene ilman Pikkaraisen siunausta. Eli jos huhu pitää paikkaansa niin kyllähän Pikulla joku suunnitelma ukolle on.

Mutta en ihmettelisi jos tämä on vain klassinen hallihuhu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No, sitoutunut Zaborsky osaisi ainakin toteuttaa tuota Pikkaraisen revolveriprässiä erinomaisesti, sillä kaikesta huolimatta luistelutaitoa ja kovaa intensiteettiä miehestä löytyy edelleen. Palkka ei missään nimessä saa olla samanlainen kuin oli herran viimeisellä visiitillä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Itseasiassa hieman tätä huhua maiskuteltuani, niin toivottaisin Zabon tervetulleeksi.

Eilenkin (ja Kärppiä vastaan) se peli ei kaatunut sentteripeliin vaan laitureiden tehottomuuteen. Meidän laitureilla oli kyllä tarpeeksi monta maalipaikkaa, mutta kun ei ole luontainen maalintekijä niin ei ole. Ja kun vielä maalintekoon pystyvällä Iikalla oli kevätkaudella ruuti märkää, niin voittaminen on vaikeaa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jotenkin ei nappaa nämä Tappara-pelaajat. Toki Zaborskyt tai Rantakarit on vaan palkkasotureita, mutta silti. Eihän näillä huhuilla välttämättä edes ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, mutta silti: ei maistu.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
@Schwein Itse olen jotenkin tykännyt Rantakarista. Sielläkin on aihioita vaikka mihin jos ne saadaan esiin. Tosin mukana tulee Hazard ominaisuus myös.

Zaborsky taas mahtuu aina minun IFK:hon. Pidän silti tätä kuvioita epätodennäköisenä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Rantakarissa ja Kousassa on se positiivinen puoli, että molemmat ovat righteja varustettuna helvetin hyvillä laukauksilla, joten ensi kaudella on mahdollisuus IFKssa harvinaislaatuisiin lämäreillä tehtyihin ylivoimamaaleihin. Samalla se pistää vastustajan ihan eri tavalla varpailleen, kun tiedostavat tuon "tulivoiman". Eronen kaikesta erinomaisuudestaan huolimatta ei ollut kummoinen laukoja, ja hyvin usein suosi rannelaukausta vaikka lämäri olisi ollut parempi ratkaisu. Lyytisellä ja Varakkaalla suuria ongelmia saada kiekko ensimmäisistä pelaajista läpi, joten ilolla tervehdin näiden kahden oman kasvatin paluuta Nordikselle.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Rantakarissa ja Kousassa on se positiivinen puoli, että molemmat ovat righteja varustettuna helvetin hyvillä laukauksilla, joten ensi kaudella on mahdollisuus IFKssa harvinaislaatuisiin lämäreillä tehtyihin ylivoimamaaleihin. Samalla se pistää vastustajan ihan eri tavalla varpailleen, kun tiedostavat tuon "tulivoiman". Eronen kaikesta erinomaisuudestaan huolimatta ei ollut kummoinen laukoja, ja hyvin usein suosi rannelaukausta vaikka lämäri olisi ollut parempi ratkaisu. Lyytisellä ja Varakkaalla suuria ongelmia saada kiekko ensimmäisistä pelaajista läpi, joten ilolla tervehdin näiden kahden oman kasvatin paluuta Nordikselle.
Nykykiekossa noita "liikkuvat taakse"-tyylisiä lämäreitä ei hirveesti enää pääse vetelemään. Sinänsä ne Erosen heitot, jotka kuitenkin useimmiten meinivät maalille asti, ovat ihan järkiratkaisu. Toki raitin puolen laukaisupelote on helmijuttu, ei siinä. Eli jos meille on tulossa kaksi liigan elittiin lukeutuvaa raitin viivapelotetta, niin nice! Mutta kyllä tuolta pakistosta puuttuu se jokin. Mun mielestä meillä pitäis AINA olla liigan kovin ja rumin jätkä – joku kunnon jääkaappipakastin. Ehjä Finley olis juurikin tuota. Hakanpään ottaisin kiljuen riemusta, mutta täysin utopistinen toive.

Motin R
Pilluviiksi R
Kekekousa R
Lyytinen L
Varaks L
Ulander L

Maskottina Kankaanperä L

Kyllä noista saa ihan kivat parit esim. YV:lle, mut mut mites tosiaan se lihaosasto? :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös