Jep, tuskin on halpa tämä "kehäraakki Ruotsin divarista" jos puheet noin kovasta kiinnostuksesta pitää paikkansa? Siinä on kuitenkin ero, että Saipan on pakko riskillä vetää näitä hakuja Saksan divareista, kun taas IFK pystyy/pystyisi hankkimaan varmoja suorittajia isolla rahalla! Sen päälle pitäisi löytyä joka vuosi yksi Thorell ns kirsikkana kakun päällä, joka pelaa verkkaripalkalla, mutta eipä ole näkynyt!
Pahoittelut, jos multa menee joku oleellinen pointti ohi. Mä en vain tajua nyt sua.
Toivot itsekin, että kirsikkana kakun päällä, pitäisi näitä "Thorelleja" löytää ja sittenkun tälläistä "Thorellia" haetaan, kommentoit hankintaa negatiivissävytteisesti divarijyräksi. Ymmärtäisin jos meillä kärkikenttiä kasattaisiin näillä epävarmoilla hankinnoilla.
Jottei jäisi epäselvää, niin en ole tyytyväinen HIFK:n resursseilla kasattuihin joukkueisiin. En ole ollut pitkään aikaan. Mutta mielestäni juuri tälläinen pelaaja on se, jollaisia pitäisi yrittää hakea, ja katsoa kuinka käy. Halvaksi tuskin voi sanoa, mutta ei tuo pelaaja kalliskaan voi olla. Enemmän siitä pitää maksaa, kun pelaaja X käy toisen jengin kautta, kuten Thorell.
Nyt eletään maaliskuuta, kausi on kesken. Aivan varmasti sieltä tulee niitä koviakin nimiä, mutta juuri nämä pelaajat onnistuessaan nostavat joukkueen tasoa selvästi, kun saadaan halvalla hyvää.
Mutta, tottakai saat valmiiksi todeta pelaajan täysin turhaksi divarijyräksi ja lällätellä täällä, jos turhakkeeksi osoittautuu. Itse kuitenkin toivon, että kyseisestä kaverista olisi meille paljon iloa ja olen tyytyväinen tähän hakuun.