HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 920 266
  • 29 229

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Kankea pidä laskea mukaan, sillä ei häntä voi pelaavaan kokoonpanoon sijoittaa.

Itse olen liputtanut Ahosen puolesta, mutten tiedä onko hän riittävä ykkösparin puolustava pakki. Siitä olen siis samaa mieltä, etten minäkään ole täysin vakuuttunut Ahosen riittävyydestä omassa palikkaleikissäni. Motin ja Ahonen ovat mielestäni molemmat hyviä kakkospariin. Mutta tämä voisi kelvata:

Lindbohm - "Bono"/"Kousa"
Ahonen - Lyytinen
Motin - Laakso/Teräväinen/Seppälä/Ulander
Varakas



+Kanki
Jotain tuollaista olen itsekin tuuminut. Olihan tähän kauteen lähdettäessä puolustavia/yleis puolustajia Motin, Quincey, Varakas, Kanki ja Finley, joten ehkä se ei tosiaan ole mahdotonta, että ensi kauteen lähdetään vastaavalla määrällä, eikä Kankaanperän sopimus estä Ahosen sekä "Lindbohmin" hankintaa.
 

Bengt

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ei mitenkään kohdistettu sinuun, vaan näin yleisesti ihmettelen, mitä tässä Rony Ahosessa on niin ihmeellistä. Varsin keskinkertainen puolustaja. Kohtuullinen puolustava puolustaja, mutta varsin kädetön hyökkäyssuuntaan.
En itsekään pidä Ahosta kovinkaan ihmeellisenä pakkina. Raportoin vain kuulemani asian, eli neuvotteluja on ainakin käyty. Neuvottelujen tulosta en tiedä, mutta molemminpuolista kiinnostusta löytyi osapuolten välillä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Omasta mielestäni pitäisi hankkia Janne Keränen ja Michael Keränen laittaen kasaan ketju Keränen-Keränen-Keränen
Boldaus oma.

Ja siitähän saa samalla oman kasvatinkin kotiutettua. Ja vielä kärkijätkä! Michael oli viime kaudella niin klesana koko ajan, että ei se IFK:ssa parempaan suuntaan ainakaan menisi.
 

Agnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omasta mielestäni pitäisi hankkia Janne Keränen ja Michael Keränen laittaen kasaan ketju Keränen-Keränen-Keränen. Jos ei pärjätä, niin jotain huumoria edes. Sitten laitettaisiin veto pystyyn, että kuinka monta peliä KKK-ketju pysyy kasassa kauden aikana HIFK:n loukkaantumishistoria tuntien.
Pelaisiko tämä kenttä sitten kypärien sijaan valkoisissa hiippalakeissa?
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Omasta mielestäni pitäisi hankkia Janne Keränen ja Michael Keränen laittaen kasaan ketju Keränen-Keränen-Keränen. Jos ei pärjätä, niin jotain huumoria edes. Sitten laitettaisiin veto pystyyn, että kuinka monta peliä KKK-ketju pysyy kasassa kauden aikana HIFK:n loukkaantumishistoria tuntien.
Haha, päivän paras. Tunsin myös hieman kateutta kun IFK-kasvatti Aaltonen menikin pelsuihin pellaamaan. Sitten tajusin kylmän faktan että Pelicansilla on paljon enemmän tarjottavaa valmennuksellisesti kuin IFK:lla.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Siellä se Juhis painaa 2+1 ekaan peliin ja eikä edes pärjätty Pelicansille hintakilpailussa. Kyllä mun jengiin aina yksi tommonen voittamiseen tottunut kiukuttelijakin mahtuu, kuhan pelaa ilmaiseksi ja kehittyy just IFK:ssa voittavaksi pelaajaksi. Kyllä muualla osataan rakentaa voittavia organisaatioita. Toivottavasti saadaan Juhis takaisin ensi kaudeksi ilman KHL-optiota!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En ole missään väittänyt, että Lennu ja Kanki olisivat pelillisia johtajia, eivätkä missään nimessä korvaa Raskia, Jullea tai Erosta.

Toisesta ketjusta tänne lainattu, mutta mistä tämä on tullut ilmoille, että Tyrväinen mahdollisesti olisi lähdössä pois? Itse kun olen ollut koko ajan siinä käsityksessä, että tällä on sopimus ensi kaudesta HIFK:n kanssa. Vai onko tässä sopimuksessa joku mahdollinen KHL-optio sitten? NHL:ään tuolla ei nyt mitään asiaa ole niin sitä tarvitsee tuskin pelätä...
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi tuntia siirtoaikaa jäljellä - oliskohan vielä joku pelaaja tulossa vai mennäänkö näillä? Yhdelle tuloksen tekoon kykenevälle hyökkääjälle olisi ainakin tarvetta. Mielenkiintoisin mahdollinen siirto on se, mihin Strömwall on menossa vai meneekö mihinkään?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi tuntia siirtoaikaa jäljellä - oliskohan vielä joku pelaaja tulossa vai mennäänkö näillä? Yhdelle tuloksen tekoon kykenevälle hyökkääjälle olisi ainakin tarvetta. Mielenkiintoisin mahdollinen siirto on se, mihin Strömwall on menossa vai meneekö mihinkään?
Huhujen mukaan Kookoo pyytänyt älyttömiä summia Strömwallista johon toivottavasti edes HIFK ei lankea.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Toisesta ketjusta tänne lainattu, mutta mistä tämä on tullut ilmoille, että Tyrväinen mahdollisesti olisi lähdössä pois? Itse kun olen ollut koko ajan siinä käsityksessä, että tällä on sopimus ensi kaudesta HIFK:n kanssa. Vai onko tässä sopimuksessa joku mahdollinen KHL-optio sitten? NHL:ään tuolla ei nyt mitään asiaa ole niin sitä tarvitsee tuskin pelätä...

Ilmeisesti Salmelainen keskiviikkona mainitsi Tyrväisen kun puhui ulkomaanpykälistä. En ollut itse kuulemassa,mutta näin vahvat huhu kertoivat.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Juu, Kookoo pyytää 100000e joka nyt on ihan utopistinen siirtokorvaus lyhyestä stintistä.
Tässä hinnassa on varmaan kyse siitä ettei he halua edes päästää häntä pois. Sitten ovat valmiita päästämään mikäli joku suostuu tuon järjettömän rahan maksamaan. Ilmeisesti myös tänään Strömwall on ilmoittanut haastattelussa jäävänsä Kouvolaan loppukaudeksi.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tässä hinnassa on varmaan kyse siitä ettei he halua edes päästää häntä pois. Sitten ovat valmiita päästämään mikäli joku suostuu tuon järjettömän rahan maksamaan. Ilmeisesti myös tänään Strömwall on ilmoittanut haastattelussa jäävänsä Kouvolaan loppukaudeksi.

Välimää oli nyt heti kiistämässä, mutta en epäile hintalappua. Kookoo varmasti olisi halunnut maksimoida hyödyn kun olisi taatusti vaikuttanut maksavien katsojien määrään. Eihän se hullu ole joka pyytää.

Tälläkin huhuiltu Tommi Tikka menossa Kerhoon
 

444

Jäsen
Kaksi tuntia siirtoaikaa jäljellä - oliskohan vielä joku pelaaja tulossa vai mennäänkö näillä? Yhdelle tuloksen tekoon kykenevälle hyökkääjälle olisi ainakin tarvetta. Mielenkiintoisin mahdollinen siirto on se, mihin Strömwall on menossa vai meneekö mihinkään?
Ei tähän jengiin kannata enää pelaajia hankkia lisää. Jos tällä poppoola ei pärjää tämän paremmin Liigassa, niin vähän saa valmennusjohto katsoa peiliin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisihan se on aikamoinen epätoivon kulminaatiopiste hankkia Tsernobylistä jokin Liigassa ihan hyvin pärjännyt X-luokan randomjanari mottipäisellä. Ja vielä viime sekunneilla siirtorajalla.

Kammottava ajatus. Olisikohan aika hoitaa asiat niin, ettei em. kuvitelmaan enää koskaan jouduta? Tulisikohan joskus aika, jolloin HIFK on aivan oma ylpeä itsensä ja löytäisi munansa? Uskoisin sen olevan koko Liigan etu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Siellä se Juhis painaa 2+1 ekaan peliin ja eikä edes pärjätty Pelicansille hintakilpailussa. Kyllä mun jengiin aina yksi tommonen voittamiseen tottunut kiukuttelijakin mahtuu, kuhan pelaa ilmaiseksi ja kehittyy just IFK:ssa voittavaksi pelaajaksi. Kyllä muualla osataan rakentaa voittavia organisaatioita. Toivottavasti saadaan Juhis takaisin ensi kaudeksi ilman KHL-optiota!
Ei kiitos JMA:lle. Enkä vetäisi tehoista yhdestä matsista vielä johtopäätöksiä. Kuherruskuukausi jne.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
50 peliä tehoin 28+28. Millaisellakohan sopimuksella olisi tänne tulossa ja mitähän tuolta voisi odottaa? Thorell tuli huonommilla tilastoilla Liigaan aikanaan, mutta pitää muistaa Thorren olleen noin neljä vuotta tuolloin nuorempi kuin mitä Dyk olisi nyt tänne tullessaan.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
50 peliä tehoin 28+28. Millaisellakohan sopimuksella olisi tänne tulossa ja mitähän tuolta voisi odottaa? Thorell tuli huonommilla tilastoilla Liigaan aikanaan, mutta pitää muistaa Thorren olleen noin neljä vuotta tuolloin nuorempi kuin mitä Dyk olisi nyt tänne tullessaan.
Dykillä tosiaan näyttää olevan sopparia vielä jäljellä yksi vuosi. Mutta niin mitä elitessä luki niin kuulemma todella työteliäs pelaaja kyseessä että varmaan sellainen alempiinkin ketjuihin sopiva.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Dykillä tosiaan näyttää olevan sopparia vielä jäljellä yksi vuosi. Mutta niin mitä elitessä luki niin kuulemma todella työteliäs pelaaja kyseessä että varmaan sellainen alempiinkin ketjuihin sopiva.
Jos kakkosketjuun on kaavailtu niin ihan huikea upgreidaus Ipe Pitkäseen nähden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös