Tä? Niemeläisellä on tällä hetkellä sopimus HIFK:n kanssa. Sitä ei tarvitse netistä lukea, jos on seurannut HIFK:n sopimusuutisia viime vuodelta.No höpö höpö. Ettekö te kundit ole oppineet, että jos jotakin lukee netissä, on sen oltava totta.
Tä? Niemeläisellä on tällä hetkellä sopimus HIFK:n kanssa. Sitä ei tarvitse netistä lukea, jos on seurannut HIFK:n sopimusuutisia viime vuodelta.No höpö höpö. Ettekö te kundit ole oppineet, että jos jotakin lukee netissä, on sen oltava totta.
Tä? Niemeläisellä on tällä hetkellä sopimus HIFK:n kanssa. Sitä ei tarvitse netistä lukea, jos on seurannut HIFK:n sopimusuutisia viime vuodelta.
@Ralph astui. :DSarkasmi haisee! Vai astuinko minäkin miinaan?
Ikää jo lähes 30 vuotta ja luonut uransa lähinnä Ruotsin divarissa! Pikkuseurojen hankintoja tällaiset arvat. Karavaanari osoittaa taas surkeuttaan, jos edes vakavissaan harkitsee Generousin eli VL:n korvaamista tällaisella arvalla. Maksaisin mielummin Generoukselle ne puuttuvat kympit kuin ottaisin tällaisen kaverin jengiin. No, toisaalta tämä kaikki on spekulaatiota.Niin Genehän oli meillä seiska pakki, eli hänen korvaajaksi voisi tulla. Aulieta ei tietenkään korvaa mitenkään, mutta kyllähän tuo seiska pakkina menisi. Av spesialisti, ja allsvenska tehojen puolesta luulisi sen ensimmäisen helpon tulevan lapaan hyvällä prosentilla.
En kyllä osta tuota.Mulla on tietynlainen luottamus siihen, että ensi kaudellakin pärjätään - ja samaan aikaan tiedostan kuitenkin hieman haikeasti sen, että saamme kyllä odottaa taas pitkään, ennenkuin jalkeilla on kuluneen kauden tasoinen nippu.
Tämän hetken tilanne on se, että sinne tarvitaan vielä 8-9 pelaajaa.
Tässähän se totuus samassa kuin se dilemmakin. Hyvä jengi on yhtä kuin että se lopullinen kokoonpano pelaa hyvää kiekkoa ja että moni haku nostaa kauden mittaan tasoaan. Harvoin nykyään saadaan ennen kautta paperilla sellaista joukkuetta mikä tyydyttäisi vaativimmatkin fanit ja vaikka saataisiin niin olen aika varma että nousevat nuoret starat pelaavat joukkueelle ja omaksuvat Stögön kiekkoa paremmin kuin jo kokeneet kehäketut.Siksi en usko, että saamme yhtä hyvän jengin kuin kuluneella kaudella. Yli 5 hyvää jäbää pitäisi saada sisään ja lisäksi jokaisen pitäisi onnistua. Ainahan niitäkin käy, että hyvistä hauista joku floppaa.
Voit olla levollisin mielin, sillä Karavaanari kertoi, että IFKlla on kovat piipussa!Ilkka Heikkinen tepsiin joten sen huhun voi taas unohtaa. Yksitellen tippuu taas tämä kovat hankinnat.
Voit olla levollisin mielin, sillä Karavaanari kertoi, että IFKlla on kovat piipussa!
Ei muuta kuin nimiä kehiin ketä kelpaisi sitten tilalle. Lisätään vielä, että realistiset.Mä en halua nähdä Teemu Erosta IFK:ssa. Ei ikinä mun IFK:hon yhtäkään pelaajaa, joka pelasi narreissa syyskuussa 2012.
Over my dead body.
Veikkaisin että syy on ihan yksinkertaisesti se, että useammalla IFK:n kärkihankinnalla tai jatkosopparilla (esim. Järä) on jonkinnäköinen määräaikaan sidottu pykälä Kreml hoki liigaan siirtymiseen. Mielestäni on järkevää Officelta ettei näitä soppareita vielä julkisteta jossei ole varmuutta, että kyseiset pelaajat pelaavat Helsingin IFK:ssa syksyllä 2016.Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä, miksi muut Liigaseurat pystyvät julkaisemaan sopimuksia MM-kisojen aikana, mutta IFK ei?
Ei muuta kuin nimiä kehiin ketä kelpaisi sitten tilalle. Lisätään vielä, että realistiset.
Voit olla levollisin mielin, sillä Karavaanari kertoi, että IFKlla on kovat piipussa!
Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä, miksi muut Liigaseurat pystyvät julkaisemaan sopimuksia MM-kisojen aikana, mutta IFK ei? Ovatko muut Liigaseurat niin tyhmiä, etteivät ymmärrä MM-huuman syövän media-arvoa?
Ymmärrän hyvin, ettei Bäckströmin sopimusta kannata julkistaa ennen kisojen päättymistä, sillä onhan se hienoa nähdä Nikke punainen paita päällään Nordiksella! Sama juttu, jos Järvisellä on ulkomaan pykälä sopimuksessa, jonka raukeamista odotellaan! Mutta miksei IFK julkista esimerkiksi näitä muita sopimuksiaan? Pahoin pelkään, että Karavaanari on taas kerran ryssinyt jengin kokoamisen, ja mitään tiedotettavaa ei ole.
Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä, miksi muut Liigaseurat pystyvät julkaisemaan sopimuksia MM-kisojen aikana, mutta IFK ei?
Itselläni kävi mielessä se, jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden niin kyllähän siitä silloin saa ihan erilaiset otsikot revittyä tyyliin tuore maailmanmestari siirtyy Helsinkiin, IFK:n pelipaitaan. Näkyvyys on ainakin silloin taattu.